Nee, dat is ook niet erg. Maar iedereen kan in bikini (ongeacht welk lichaam of welke kleur) dus ik snap die opmerking niet. Die zin klinkt namelijk alsof ze het nu niet zou kunnen.
Het kan dat ze zichzelf nu niet comfortabel in bikini voelt daar is niks mis mee. Ze zegt niet alleen met mijn lichaam kun je een bikini aan of ik zie er nu niet uit in een bikini.
Wat vind je eigenlijk niet flatterend aan de kleding? Ik heb de foto’s net even bekeken en ik zie het eigenlijk niet dus ben wel benieuwd waar je op doelt!
Geslacht baby van Julia
Wat ze zelf al steeds dacht dus! Leuk dat het klopt
Dit is inderdaad een probleem.
Maar dat is niet waar deze discussie over ging.
Ik probeer voorbeelden te zoeken waarin een pasvorm lelijk is, ongeacht de persoon die het draagt;
Men kan gewoon vinden dat dit een weinig flaterend pak zou zijn, ongeacht het figuur van de persoon erin.
Een ander vind het misschien wel tof, kan ook

Wat ik al had toegelicht vind ik de broek te kort (hoog water, en de top erop te lang. Daardoor niet zo in verhouding met elkaar, en niet volgens de trends van 2021, nu weet ik natuurlijk niet of dat wel of niet het doel was van het magazine, maar ik doelde echt op de styliste die dit voor haar heeft uitgezocht en niet op mascha zelf, ik vind haar prachtig) Nu moet ik misschien stoppen met uitleggen, maar wil gewoon niet verkeerd begrepen worden.
Oke maar ik ben gewoon benieuwd waarom je het niet flatterend vind (bij dit model maar ook vooral bij die shoot van Mascha), waar zit 'm dat in? Wat maakt volgens jou dat iets wel of niet flatterend is?
Hmm volgens mij vooral friends als ze iets te verkopen heeft het is nog een wonder dat ze niet weer is “begonnen met vloggen”, zoals die ene vlog ten tijde van de lancering van dat museum
Ik weet dat het not done is voor sommige mensen hier om complimenten te geven gebaseerd op iemands fysieke kenmerken, maar ik ben opgevoed in een omgeving dat het gewoon vriendelijk is om dit soort goedbedoelde complimentjes te geven, dus ik zie dat zelf niet als iets kwalijks.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #16 (Deel 3).