Als ze zo’n vaste extra inkomstenbron heeft is ze in staat selectiever #spon te doen, minder vaak of met gunstigere voorwaarden. Of ze dat doet is een tweede. Als ze daar stress van ervaart, lijkt het me voor haar een goede deal.
@Poopiesjaakie ik krijg bij jou altijd de indruk dat je een persoonlijke wrok voelt tegen Bonnie. Alsof Poppy en Sjakie altijd op jouw balkon kwamen kakken, of dat Bonnie *‘allemaal vieze dingen heeft gedaan op de middelbareschool’ met de jongen die jij destijds leuk vond.
Misschien onvolwassen van me, maar anoniem steeds haten op één en dezelfde persoon om letterlijk alles wat ze doen vind ik pas onvolwassen. Ik kijk zelf niet meer naar Bonnie (haar content past gewoon niet meer bij me), maar ik kan me niet voorstellen dat het zo erg is dat ze zo’n toegewijde ‘hater’ heeft verdiend
*ik baseer dit op een post van iemand anders die anoniem even gal kwam spuien over Bonnie.
Nee hoor, ik trek Sophie Hol, Alwin en Sarah Rebecca ook heel slecht. Denk dat ik extra opval door mijn profielnaam (grapje met vriendinnen), ik duik de anonimiteit maar eens in, dan valt het minder op zoals bij anderen.
Is ook anders vind ik hoor! Kijk naar Spotify: gratis = met reclame tussendoor en anders betaald.
Ik snap dat de opbrengsten van yt niet 1 op 1 naar de maker gaat, maar het is niet zoals alsof wij (de kijker) niet betalen op andere manier dan letterlijk geld te geven met reclame en spon?
Nee nee, haar leden zijn 25+ hoor! ‘hihi’
Mensen die “hihi” gebruiken horen op het schavot thuis.
Nou je valt daardoor niet extra op hoor, meer wat @Falula zei. Je bent altijd extreem bitter als t over Bonnie gaat.
Cigar omfg
Ik krijg nog leukere namen als ik in the Sims de generator z’n werk laat doen.
Rocket star
Edit: foto weggehaald want baby gezichtje te zien en iemand was me al voor met het fantastische nieuws
Ik denk dat dit een geboorteaankondiging is van 1 van de Reinders meiden… gelukkig is cigar niet de de roepnaam (denk ik tenminste) (sorry als 1 van jullie kinderen sigaar heet, nmsvpe laat ik het daar op houden)
Lijkt wel alsof ze zo’n random woorden generator heeft gebruikt
He shit dacht ik eens een nieuwtje te hebben
Ik ben in de war nu.
Chris Ian Geert Georg Andy Robert = CIGAR
Effe kotsen brb
Huh waarom posten mama en papa ieder een andere naam
Vind Stoppelaar gek genoeg nog het meest lachwekkende in t geheel
Ja scherp! Nog steeds niet mijn cuppa tea.