Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Wow Chris Ian Geert Georg Andy Robert = Ciggar :exploding_head:

6 likes

Ff snel alle (stief) opa’s en vaders vernoemen.

Maar waarom is het dan Cigar en niet Ciggar ?

7 likes

Oh ja twee G’s lol - misschien twijfelen ze nog tussen Geert en Georg?

2 likes

Ff serieus nu. Zit er een maximum aan het aantal namen dat je een kind mag geven? Of mag je er gewoon 15 geven als je dat leuk lijkt?

23 likes

Mind = blown

2 likes

image

132 likes

Ze moeten nog beslissen wie van de twee een betere vriend/familielid/whatever is. Wie van de twee het meer verdient om vernoemd naar te worden.

3 likes

Ciggar - 2x een c toch?

Edit: wat hierboven werd gezegd

1 like

Die andere zussen zijn ook zwanger toch? Komt de zus die als eerst bevalt even 9 namen claimen in ƩƩn keer (of in een baby).

20 likes

1 zus is al bevallen en dat kindje heet Livia Love, klinkt echt super normaal naast :rocket::star2:

20 likes

Roepnaam ā€˜Geert’

34 likes

Ik lach zo hard om die namen, ik kom echt niet meer bij

5 likes

Bijna poƫtisch ook

Rocket star,
Presley, Cigar

77 likes

Hahaha dat 2 zussen dan zulke gekke namen hebben voor de babys en dat 1 van hen hun kind gewoon Kees noemen.

17 likes

Rijmt wel leuk

1 like

Klinkt een beetje als een refrein van een liedje haha

1 like

Ben benieuwd of er straks nog namen over zijn als ze al ooit een tweede kind krijgt

3 likes

Hm ja wat zou de roepnaam worden. Niet Rocket denk ik zo haha. Misschien wel gewoon ā€˜Jan’ ofzo dat zou wat zijn. Dit kind krijgt wel echt een leip paspoort en vliegticket enzo later, moet er gewoon een extra regel worden toegevoegd

1 like

Heerlijk ritmisch en goed om te rappen

1 like

Ik vind Rocket op z’n Engels uitgesproken niet eens zo erg als roepnaam, maar dat wordt dan weer zo’n Nederlandse ā€˜rokket’ ben ik bang.

5 likes