Wow Chris Ian Geert Georg Andy Robert = Ciggar
Ff snel alle (stief) opaās en vaders vernoemen.
Maar waarom is het dan Cigar en niet Ciggar ?
Oh ja twee Gās lol - misschien twijfelen ze nog tussen Geert en Georg?
Ff serieus nu. Zit er een maximum aan het aantal namen dat je een kind mag geven? Of mag je er gewoon 15 geven als je dat leuk lijkt?
Mind = blown
Ze moeten nog beslissen wie van de twee een betere vriend/familielid/whatever is. Wie van de twee het meer verdient om vernoemd naar te worden.
Ciggar - 2x een c toch?
Edit: wat hierboven werd gezegd
Die andere zussen zijn ook zwanger toch? Komt de zus die als eerst bevalt even 9 namen claimen in ƩƩn keer (of in een baby).
1 zus is al bevallen en dat kindje heet Livia Love, klinkt echt super normaal naast
Roepnaam āGeertā
Ik lach zo hard om die namen, ik kom echt niet meer bij
Bijna poƫtisch ook
Rocket star,
Presley, Cigar
Hahaha dat 2 zussen dan zulke gekke namen hebben voor de babys en dat 1 van hen hun kind gewoon Kees noemen.
Rijmt wel leuk
Klinkt een beetje als een refrein van een liedje haha
Ben benieuwd of er straks nog namen over zijn als ze al ooit een tweede kind krijgt
Hm ja wat zou de roepnaam worden. Niet Rocket denk ik zo haha. Misschien wel gewoon āJanā ofzo dat zou wat zijn. Dit kind krijgt wel echt een leip paspoort en vliegticket enzo later, moet er gewoon een extra regel worden toegevoegd
Heerlijk ritmisch en goed om te rappen
Ik vind Rocket op zān Engels uitgesproken niet eens zo erg als roepnaam, maar dat wordt dan weer zoān Nederlandse ārokketā ben ik bang.