Of rokkuht
Zal me niet verbazen als het plan de namen van de vader was en de ambtenaar uiteindelijk zei: Nop dit gaat te ver.
Wij zijn skaters
Met een missie
Onwijs coole kids
In startpositie
Rocket Power!
Ik vind vooral Geert ertussen wel lekker random.
Dat arme kind is nu al de sigaar.
wie is dit überhaupt?
Hij heeft nu Geert weggehaald
Hopelijk heeft hij de aangifte wel goed gedaan
Waarom die dubbele achternaam ook? Dat mag helemaal niet in Nederland. Is het kind Portugees of wil ze gewoon interessant doen voor de gram?
Of is Reinders gewoon de 82e voornaam van het kind?
Ik vond haar ook zo leuk maar dit is zo jammer.
Oeehh heeft iemand een linkje? Ik zoek nog zo’n chill pak en ben fan van Ali.
Jup ik heb de video afgezet
Dat was Maud. Weet haar blognaam niet meer. Ze heeft nog wel insta.
Ik ben in een rabbithole gevallen van video’s van Whitney Port waarin ze The Hills afleveringen kijkt met haar man. Vind het echt zo leuk
I looooooove it!!! ze heeft ook the city gedaan, vond ik iets minder maar alsnog vermakelijk om naar te kijken. Maar haar man is wel heel leuk
Die rijke vibe krijg ik er op die foto helemaal niet bij. Verveeld zie ik er ook wel in.
Maar rijk zijn ze sowieso wel.
Ik kijk deze video’s ook sinds ze hier een keer voorbij kwamen, ik vind het vooral leuk om zo toch een beetje The Hills terug te kijken.
Ik ben me ondertussen alleen enorm gaan ergeren aan Whitney en Timmy. Ik kan blijkbaar iemand niet langer dan een paar weken volgen voordat ik mij ga irriteren. Ik vind het ook jammer dat ze zo weinig insider info geven!
Eerlijk is eerlijk, Rocket Star Presley Cigar klinkt nog best leuk, maar ik moet steeds denken aan ‘Red Rocket’ uit Southpark als ik dit hoor