Ik vond haar ook zo leuk maar dit is zo jammer.
Oeehh heeft iemand een linkje? Ik zoek nog zo’n chill pak en ben fan van Ali.
Jup ik heb de video afgezet
Dat was Maud. Weet haar blognaam niet meer. Ze heeft nog wel insta.
Ik ben in een rabbithole gevallen van video’s van Whitney Port waarin ze The Hills afleveringen kijkt met haar man. Vind het echt zo leuk
I looooooove it!!! ze heeft ook the city gedaan, vond ik iets minder maar alsnog vermakelijk om naar te kijken. Maar haar man is wel heel leuk
Die rijke vibe krijg ik er op die foto helemaal niet bij. Verveeld zie ik er ook wel in.
Maar rijk zijn ze sowieso wel.
Ik kijk deze video’s ook sinds ze hier een keer voorbij kwamen, ik vind het vooral leuk om zo toch een beetje The Hills terug te kijken.
Ik ben me ondertussen alleen enorm gaan ergeren aan Whitney en Timmy. Ik kan blijkbaar iemand niet langer dan een paar weken volgen voordat ik mij ga irriteren. Ik vind het ook jammer dat ze zo weinig insider info geven!
Eerlijk is eerlijk, Rocket Star Presley Cigar klinkt nog best leuk, maar ik moet steeds denken aan ‘Red Rocket’ uit Southpark als ik dit hoor
Ik vind Rocket van het zelfde kaliber als de naam Hunter van Ik vrouw van jou. In eerste instantie trek je je wenkbrauwen op en denkt: ‘dat is een zelfstandig naamwoord, geen voornaam!’ Maar uiteindelijk went het snel en blijkt dat woord eigenlijk wel te werken als naam.
Ja een opa moest het veld ruimen omdat ze er nu pas achter kwamen dat ze p.o ciggar halden gespeld ipv cigar
Sorry, Geert is de minst populaire
Vind Presley wel heel leuk btw
Hoezo heeft hij een zonnebril op in zijn eigen huis, hoezo hebben ze een chillpak aan maar zijn ze wel helemaal over de top glam met veel sieraden, dikke make up etc. Die namen ook, alles is zoveel en ‘kijk mij’. Zwaar vermoeiend…
Ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren
Damn, mijn ouders waren echt lui door maar 1 naam voor me te kiezen. Ik heb niet eens een doopnaam
Dan heb jij de babyshowers en gender reveals van de 3 Reinders zussen nog nooit gezien zeker? Echt mijn guilty pleasure.
Een kort fragment gezien, ik kan het niet aan.
Een doopnaam hebben is ook helemaal niet chill. Ik heb een andere roepnaam dan dat er op mn id enzo staat. Dus nu bij de dokter of als ik ga reizen en ze zeggen mn doopnaam denk ik steeds wie? Ohja dat ben ik. Gelukkig lijkt het wel op elkaar anders was het wss vaak mis gegaan haha.
Nee vreselijk die babyshowers en gender reveals van die Reinders meiden. Ergerde me ook kapot aan hoe zijn gewoon gedurende de hele Corona 40 mensen uitnodigden voor die feestjes.
En vind die namen voor die baby echt lachwekkend… maarja ieder z’n smaak zullen we maar zeggen
Al dat gezeik over die namen van een willekeurige internetbaby. Jullie krijgen nog een rolberoerte als je ooit met baby’s of bevallingen gaan werken.
Je wilt idd niet weten wat je allemaal tegenkomt