Ik vind Rocket van het zelfde kaliber als de naam Hunter van Ik vrouw van jou. In eerste instantie trek je je wenkbrauwen op en denkt: ‘dat is een zelfstandig naamwoord, geen voornaam!’ Maar uiteindelijk went het snel en blijkt dat woord eigenlijk wel te werken als naam.
Ja een opa moest het veld ruimen omdat ze er nu pas achter kwamen dat ze p.o ciggar halden gespeld ipv cigar
Sorry, Geert is de minst populaire
Vind Presley wel heel leuk btw
Hoezo heeft hij een zonnebril op in zijn eigen huis, hoezo hebben ze een chillpak aan maar zijn ze wel helemaal over de top glam met veel sieraden, dikke make up etc. Die namen ook, alles is zoveel en ‘kijk mij’. Zwaar vermoeiend…
Ben benieuwd wanneer dit gaat gebeuren
Damn, mijn ouders waren echt lui door maar 1 naam voor me te kiezen. Ik heb niet eens een doopnaam
Dan heb jij de babyshowers en gender reveals van de 3 Reinders zussen nog nooit gezien zeker? Echt mijn guilty pleasure.
Een kort fragment gezien, ik kan het niet aan.
Een doopnaam hebben is ook helemaal niet chill. Ik heb een andere roepnaam dan dat er op mn id enzo staat. Dus nu bij de dokter of als ik ga reizen en ze zeggen mn doopnaam denk ik steeds wie? Ohja dat ben ik. Gelukkig lijkt het wel op elkaar anders was het wss vaak mis gegaan haha.
Nee vreselijk die babyshowers en gender reveals van die Reinders meiden. Ergerde me ook kapot aan hoe zijn gewoon gedurende de hele Corona 40 mensen uitnodigden voor die feestjes.
En vind die namen voor die baby echt lachwekkend… maarja ieder z’n smaak zullen we maar zeggen
Al dat gezeik over die namen van een willekeurige internetbaby. Jullie krijgen nog een rolberoerte als je ooit met baby’s of bevallingen gaan werken.
Je wilt idd niet weten wat je allemaal tegenkomt
Haha mijn schoonmoeder was verontwaardigd toen ze het naambordje op het bellentableau zag, want zo heette mijn vriend toch helemaal niet? Alsof ze die jongen niet zelf gekweld heeft met een andere naam op papier dan zijn roepnaam. (Ze zijn er overigens beiden prima onder hoor, gekweld klinkt ook zo heftig)
Ja dat wil ik wel. Ik hoor in mijn omgeving eigenlijk alleen maar beschaafde (oké soms ronduit saaie) babynamen voorbij komen, dus ben zo benieuwd naar andere namen.
Eerder dat er over gepraat word in drie topics
Ik heb een privacy verklaring van werk getekend dus kan niet zomaar namen droppen haha! Maar ik kijk echt niet meer op van een Rocket, Love of Lala. Cigar daarentegen is wel nieuw voor me.
Mijn smaak is het ook niet. Voor mij moet een naam een naam zijn, geen object of samenstelling van klanken. Op mijn lijstje staan namen als Abel, Aster en Robin (voor een meisje).
Onredelijke ergernis, want wat maakt een naam een naam?
En het is ook heel subjectief want mijn eerste gedachten bij Aster zou ook zijn wat een creatieve naam.
(Bij googlen komt Asterix eruit😂, ik weet nu dat het een plant is)
Aster is toch een bloem? Of zie je dat niet als object?
“Bloem” zou ik een object vinden. Aster zit mee in het rijtje Roos, Jasmijn, Lily… Het is geen Emma of Sarah maar het is zeker geen verzinsel en komt vaak genoeg voor om een traditionele naam te kunnen worden genoemd.
Ik zei al dat het een vrij onredelijke ergernis is, want zo veel namen zijn ooit “uniek” geweest.
Bonnie geeft aan dat ze al 100 leden heeft. 100 x 3. Snel gedaan.