Ff een rant hier.
Ik was helemaal fan van Widya Soraya. Iemand had haar hier ooit getipt en ben haar toen gaan volgen. Normaal vind ik Nederlandse vloggers echt verschrikkelijk maar ik vond haar content echt leuk. Ze steekt er veel moeite in en ik keek toch wel uit naar haar wekelijkse vlog.
Maar na haar Dubai travel vlog ben ik zooooo afgeknapt. En nu kwam ze in haar nieuwe vlog op de haatcomments die ze naar aanleiding van deze vlog heeft gekregen. Het is gewoon de triest voor woorden dat ze haar reis probeert te verdedigen met het argument dat als het hier mooi weer was geweest iedereen dan ook naar het strand gaat. En dat met het nemen van de PCR het 100% zeker is dat je zonder corona weer in NL komt. Echt hoe kan iemand zo stompzinnig zijn.
Als we dan toch bezig zijn.
Plus haar grow with me series. Ze zegt gewoon letterlijk dat door de positieve energie rijke mensen rijk blijven en ââopportunitiesââ krijgen en arme mensen in de arme wereld blijven. WANT HET IS EEN STAAT VAN VIBRATIE. Als je uit een arm gezin komt kan je daar uit stappen en kansen naar je toetrekken zolang je de juiste mindset hebt.
Ik heb er echt gewoon geen woorden voor hoe kortzinnig dit is.