Haha ja zij is sowieso niet zo’n groot licht, ik volgde haar heel lang geleden een tijdje en toen wilde ze SS laten tatoeëren (afkorting van ~ SCORPIO SOUL ~) ze kwam er net op tijd achter dat SS ook iets anders was
Interessante discussie.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat de kennis van CC echt iets kan doen voor de meeste ondernemers qua terugverdienen van die investering. De moneymindset heb je als ondernemer(niet alleen dan) al wel denk ik, want je doel is gewoon vaak geld verdienen en uitbouwen, niemand werkt enkel voor zijn lol, of vind het leuk om 3000 euro te betalen die ze zelf met hard werken bij elkaar hebben gespaard.
Ik vraag me echt af wat er dan te leren is door iemand die helemaal niet bekend is in jouw vakgebied, ze kan niet helemaal op de hoogte zijn van alle branches en inhoudelijk van de werkzaamheden etc.
Prijzen omhoog doen kan ik zelf ook wel bedenken bijvoorbeeld, dat is stap 1 waar je aan denkt als je meer winst wilt. (en werkt dit ook voor alle ondernemers, of alleen degene die werken met een uurprijs/ uurtje factuurtje concept, of enkel diensten leveren?) Daarom ben ik eigenlijk wel benieuwd of iemand echt ervaring heeft met haar programma. Want zou er best voor open staan als ik ook echt een succesverhaal hoor van iemand die oprecht is, of uit mijn branche. Niet alleen maar omdat het opgehyped is, of omdat je door een positieve review achterlaten op de een of andere manier weer beloond wordt of er zelf beter van wordt.
Ik stem ook geen vvd hoor.
wauwie
Geloof er wel in dat je bewuste keuzes kunt maken als je daar mentaal de ruimte voor hebt en niet van dag tot dag hoeft te leven. Maar als je arm bent en echt geldzorgen hebt ben je gewoon niet in staat dat te doen, dat is gewoon aangetoond.
Hahaha jee, het is ook gewoon cringe want ze profileert zich altijd heel wijs maar ondertussen…
OMG ik heb dat filmpje wel eens bij Dumpertreeten gezien en dacht toen serieus dat het een parodie was, sowieso niet echt. Ongelofelijk dat het gewoon wel echt blijkt te zijn…
Ik denk dat mindset slechts een minuscuul deel van iemands rijkdom en succes verklaard. De rest is uitgangssituatie, geluk, time and place, privileges en het feit dat het als je al aardig geld hebt steeds makkelijker meer kan verkrijgen. Het is echt een bijzonder fenomeen dat succesvolle mensen denken dat ze vanalles te danken hebben aan hoe geniaal en goed ze zijn. Dat alle anderen slechts wat hard werk en slimmer denken verwijderd zijn van succes. Alles wat ik in mijn vakgebied zie over jongeren die slagen spreekt dat tegen. Daarom vind ik het ook gevaarlijk om haar ideëen klakkeloos te herhalen.
Ik ben het met je eens. Was ook fan, maar dat is nu wel echt een stuk minder en voor mij is het begonnen met die Dubai vlog. Haar laatste vlog ergerde ik me ook kapot aan dat Engelse gelul steeds. Kies gewoon welke taal je wil spreken, maar de hele tijd dat Engels er door heen… Zo onnodig en het maakt haar echt niet specialer ofzo
Ik heb nog een tip voor je: maak direct nadat je je geld binnenkrijgt geld over naar je spaarrekening: dan kan je het niet ongemerkt opmaken!!1!1!
Haha doorgaans is dat idd al walgelijk. Cc’s stijl is dus nog erger. Zij adviseert leven in overvloed. Dus juist je laatste centjes investeren in je bedrijf (‘gewoon een investering doen als je slechte maanden hebt gehad), als je vriend het laatste boodschappen geld uitgeeft aan een weekendje weg terwijl je geldzorgen hebt moet je dat waarderen. Want geld dat je in jezelf steekt komt altijd weer trugggg. Wat dus mega kwalijk is, want er zijn nogal wat zaken relevant als je dat soort stomme dingen gaat doen.
En wellicht heeft ze er een uitgebreider verhaal rondom hoor, maarja kost 3000 euro om het te horen. Eigenlijk een soort bescherming.
Ja dat heb ik idd ook al eens eerder gepost hier. Praat Nederlands met met me!! Vind het ook echt super irritant.
I’m over Widya haha.
Dat wat je ouders een keer voor je geopend hebben en waar 20k op staat xx
Sparen is voor losers, je moet beleggen. Anders is het over 30 jaar je eigen schuld dat je arm bent. Iedereen kan beleggen.
Precies dat! Weet niet wat het was, maar deze vlog was het echt zo extreem. Haha me too. Jammer wel, want ze was eerst echt leuk om te volgen
Hahaha wauw ik ging dit toch ff opzoeken en dit is dus echt serieus waar.
Hoe ze de SS ook uitlegt.
Wat een geit.
Omg, dit zou een vrouwelijke collega letterlijk nog tegen mijn andere vrouwelijke collega die nog single is…ach gewoon een rijke man aan de haak slaan, heb ik ook gedaan. Dikke cringe
Mijn moeder geeft mij dit “advies” iedere keer weer als het gesprek gaat over de ellende op de huizenmarkt
brb even mijn moeder bellen en die 20k opeisen die ze niet hebben.
(denk dat als ik dat echt zou doen, ze zou zeggen dat ik een schop onder mijn reet kon krijgen )