Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik heb nog een tip voor je: maak direct nadat je je geld binnenkrijgt geld over naar je spaarrekening: dan kan je het niet ongemerkt opmaken!!1!1!

15 likes

Haha doorgaans is dat idd al walgelijk. Cc’s stijl is dus nog erger. Zij adviseert leven in overvloed. Dus juist je laatste centjes investeren in je bedrijf (‘gewoon een investering doen als je slechte maanden hebt gehad), als je vriend het laatste boodschappen geld uitgeeft aan een weekendje weg terwijl je geldzorgen hebt moet je dat waarderen. Want geld dat je in jezelf steekt komt altijd weer trugggg. Wat dus mega kwalijk is, want er zijn nogal wat zaken relevant als je dat soort stomme dingen gaat doen.

En wellicht heeft ze er een uitgebreider verhaal rondom hoor, maarja kost 3000 euro om het te horen. Eigenlijk een soort bescherming.

11 likes

Ja dat heb ik idd ook al eens eerder gepost hier. Praat Nederlands met met me!! Vind het ook echt super irritant.

I’m over Widya haha.

2 likes

Dat wat je ouders een keer voor je geopend hebben en waar 20k op staat xx

17 likes

Sparen is voor losers, je moet beleggen. Anders is het over 30 jaar je eigen schuld dat je arm bent. Iedereen kan beleggen.

38 likes

Precies dat! Weet niet wat het was, maar deze vlog was het echt zo extreem. Haha me too. Jammer wel, want ze was eerst echt leuk om te volgen

2 likes

Hahaha wauw ik ging dit toch ff opzoeken en dit is dus echt serieus waar.
Hoe ze de SS ook uitlegt.
Wat een geit.

8 likes

Omg, dit zou een vrouwelijke collega letterlijk nog tegen mijn andere vrouwelijke collega die nog single is
ach gewoon een rijke man aan de haak slaan, heb ik ook gedaan. Dikke cringe

2 likes

Mijn moeder geeft mij dit “advies” iedere keer weer als het gesprek gaat over de ellende op de huizenmarkt

6 likes

brb even mijn moeder bellen en die 20k opeisen die ze niet hebben.

(denk dat als ik dat echt zou doen, ze zou zeggen dat ik een schop onder mijn reet kon krijgen :joy: )

4 likes

Gewoon een aantal huizen opkopen je weet toch

3 likes

Ik geef mezelf al jaren dit advies. Maar die mindset heeft me op tinder nog weinig sugar daddy’s opgeleverd

5 likes

Het lijkt erop dat ze haar huid naar achter trekt om meer amandelvormige ogen te creëren. Je weet wel, die foxy eyes trend? (Lekker problematische trend ook.)

6 likes

Hahahahahahha ze heeft het gegoogled maar weet nog steeds niet dat de ss niet de nsb is

Heeft zij dr middelbare wel afgemaakt?

11 likes

Jeez het gaat nu steeds over coaches enzo en ik krijg ineens op insta alleen maar reclames van coaches voor adviestrajecten. Echt uiteenlopende onderwerpen ook :grimacing: :crazy_face:

Als ik je €500 moet betalen heb ik geen geld meer om eten te kopen dus dan val ik wel af, ik zie hier wel toekomst in hoor.

20 likes

en werd vervolgens door de woningbouw mijn huis uitgezet omdat ik illegaal aan het onderverhuren was :expressionless: dit adviseert ze toch niet echt he

7 likes

Ik verzin het niet, zo creatief ben ik niet. Ze adviseert deze trouwens niet (had het verkeerd gelezen) het is een soort van started from the bottom nu heb ik moneymindset verhaal

1 like

Wist je dat je volgens haar pas zwanger wordt als je het zelf wil, ook als je geen anticonceptie gebruikt? LoA Ă­s je anticonceptie. :tipping_hand_woman:t2:

3 likes

HUH, dat is handig! Nooit geen voorbehoedsmiddelen meer nodig :tada:

3 likes