Die jongen waar ze naar toe zijn lult ziekhard hahah. De deur niet open doen je vrienden laten filmen en dan ineens " Jaa wist van niks heb iemand die ik alleen ken van uitgaan die ik 7 jaar niet heb gezien geholpen met boodschappen"
Is dit die Claire van New York gloss?
Nee
Oké ben duidelijk niet meer thuis in de Claires van tegenwoordig.
Daarom hebben ze allemaal twee voornamen natuurlijk
Wat een heerlijke aflevering weer.
Ik hoop stiekem wel op een vervolg!
OMG!
En dan nachts om 4 uur nog een halve liter kwark eten.
Ik heb echt een kinderachtig brein
Jezus wat een uitspraak, ik denk juist het tegenovergestelde.
Waarom betrek jij altijd alles op jezelf?
Ik heb bij Kim Mun ne com op de peuterspeelzaal gezeten (ze lijkt heel erg op zichzelf als kind, daarom herkende ik haar), dus toen ze een keer in mijn advertenties opdook heb ik de podcast geluisterd waarin ze dit vertelde. Zo dom.
Er zat ook maar heel kort tussen dat ze stopte met anticonceptie en niet zeker wist of ze er klaar voor was en dat ze er wel klaar voor was. Drie maanden ofzo. Ze is dus gewoon bij poging 4 zwanger geraakt. Maar dat is geen simpele biologische kansberekening hoor, dat is LOA.
Omdat ze een bedrijf heeft wist je dat al?
Huh je herkende iemand van de peuterspeelzaal?
Ik kan me die tijd echt niet herrineren. Ik had er met Nelson Mandela op kunnen zitten en hem echt niet herrineren
He maar hoe spreekt dat uit de reactie waar jij op reageerde?
Oprechte vraag: waarom denk jij dat dat niet zo is? Er is de afgelopen jaren veel gedegen onderzoek gedaan en armere mensen hebben toch echt een kleinere ecologische voetafdruk.
Mensen die chemo ondergaan vriezen vaak eitjes in voor ze het ondergaan. Heeft ze gezegd dat het natuurlijk is gelukt?
Dat is volgens mij precies wat ze zegt, toch?
Los daarvan, âhoe meer je verdient, des te beter ben je voor de wereldâ is natuurlijk sowieso een totaal holle uitspraak. Hangt ook af van waar je dan geld mee verdient, wat je verstaat onder goed voor de wereld, etc. Maar iig: eat the rich!!!