Gewoon een aantal huizen opkopen je weet toch
Ik geef mezelf al jaren dit advies. Maar die mindset heeft me op tinder nog weinig sugar daddy’s opgeleverd
Het lijkt erop dat ze haar huid naar achter trekt om meer amandelvormige ogen te creëren. Je weet wel, die foxy eyes trend? (Lekker problematische trend ook.)
Hahahahahahha ze heeft het gegoogled maar weet nog steeds niet dat de ss niet de nsb is
Heeft zij dr middelbare wel afgemaakt?
Jeez het gaat nu steeds over coaches enzo en ik krijg ineens op insta alleen maar reclames van coaches voor adviestrajecten. Echt uiteenlopende onderwerpen ook
Kwestie van tijd voordat types als Kim Munnecom je feed vervuilen. Sorry, ik vind haar echt de meeste irritante van al die shady coaches.
Als ik je €500 moet betalen heb ik geen geld meer om eten te kopen dus dan val ik wel af, ik zie hier wel toekomst in hoor.
Zou zo graag met jou zo’n cursus volgen om de hele tijd te trollen.
… en werd vervolgens door de woningbouw mijn huis uitgezet omdat ik illegaal aan het onderverhuren was dit adviseert ze toch niet echt he
Ik verzin het niet, zo creatief ben ik niet. Ze adviseert deze trouwens niet (had het verkeerd gelezen) het is een soort van started from the bottom nu heb ik moneymindset verhaal
Wist je dat je volgens haar pas zwanger wordt als je het zelf wil, ook als je geen anticonceptie gebruikt? LoA ís je anticonceptie.
HUH, dat is handig! Nooit geen voorbehoedsmiddelen meer nodig
Die jongen waar ze naar toe zijn lult ziekhard hahah. De deur niet open doen je vrienden laten filmen en dan ineens " Jaa wist van niks heb iemand die ik alleen ken van uitgaan die ik 7 jaar niet heb gezien geholpen met boodschappen"
Is dit die Claire van New York gloss?
Nee
Oké ben duidelijk niet meer thuis in de Claires van tegenwoordig.
Daarom hebben ze allemaal twee voornamen natuurlijk
Wat een heerlijke aflevering weer.
Ik hoop stiekem wel op een vervolg!
OMG!