Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik vatte het op als in ‘ik verdien ook veel geld maar ben wel milieubewust’ maar heb te snel gelezen sorry

Ik denk omdat je in de afgelopen discussies al een aantal keer je eigen bedrijf hebt benoemd en ‘t steeds op je eigen situatie betrekt. En dat mag ook gewoon natuurlijk maar het viel me op

1 like

maar even hoor, wie zegt dat celine charlotte überhaupt bedoelt “beter voor de wereld” uit ecologisch oogpunt? misschien heeft het niks te maken met het milieu, maar bedoelt ze hoe meer geld je mediteert hoe meer positieve filosofische energie je transpireert ofzo

of is ze niet zweverig, ken haar niet verder*

*en dat hou ik verder graag zo hoor, iemand die ‘money mindset’ in het vocabulaire heeft hoeft niet in mijn aura te komen!

2 likes

Ze bedoelt dat je dan ook meer geld hebt om in te zetten voor goede doelen.

is dat wel verenigbaar met haar money mindset dan, als je je geld doneert kun je er niet op zitten

1 like

Zou dat ook in die cursus zitten van 3000? Geef je geld aan goede doelen? :thinking:

1 like

Een vriendin van mij is dus fan van haar en ik twijfel nu aan de vriendschap :weary:

(Kim heeft btw ook een verschrikkelijk Limburgs accent, en ik kom zelf uit Limburg, dus dat ik dat dan al vind zegt genoeg haha)

2 likes

Jaa dit heb ik ook met Cc? Zocht haar even op en 9 mensen die ik volg volgen haar ook??? Zouden die dan ook 3K betaald hebben?

2 likes

For what it’s worth; ik vind het altijd leuk om over je bedrijf te lezen en die kant van het verhaal te horen.

Bovendien: genoeg forummers die vaker dingen uit hun eigen leven aanhalen, dat is toch prima? Dat maakt het juist leuk om op een forum te zitten :’)

20 likes

Ik kijk sinds een tijdje deze vrouw en word er zo vrolijk van. Ze maakt eten van over de hele wereld. Hier maakt ze traditionele nieuwjaarsrecepten en begint met oliebollen (die iets te klein zijn maar oke).

4 likes

Ik zie het probleem ook niet zo @Tubing! Lekker laten gaan. :kissing_heart:

1 like

Nou Mo heeft lekker openlijk schijt aan de regels. Gisteravond met vier mensen in totaal (Anthea, Femke en een man) zitten eten (te zien op haar stories). En nee je hoeft echt niet alles perfect te doen of roomser dan de Paus te zijn, maar het zo openlijk op insta zetten vind ik wel kwalijk en gewoon een slecht voorbeeld.

8 likes

Maar Mo vindt ook dat ze met haar 1M volgers geen voorbeeldfunctie heeft.

Iemand anders zei het hier laatst ook al, maar Yara post inderdaad bijna alleen maar spon nog. Vind het echt niet boeiend op deze manier.

3 likes

Ze heeft net een huis gekocht :money_mouth_face:

1 like

Dit heb ik echt bij de meeste reels

2 likes

Ben wel benieuwd of de muziek van nienke plas populair is. Als er een nieuw nummer is probeer ik het een keer, maar dat blijft echt bij 30 seconden van een nummer elke keer.

Volgens mij floppen ze stuk voor stuk.

Wat een scheetje.

Haha ik dacht dat dit over een foto van de baby van Willemijn zou gaan en klikte op waar je op had gereageerd haha
Was even heel wat anders

3 likes

Voor €3000 kan je ook een premaster en master doen.
Als je ziet hoeveel uren ervaring docenten hebben die daar les geven en hoeveel je als student moet doen vraag ik me af hoe die prijs gerechtvaardigd kan zijn voor een 9 weekse cursus.

Maar misschien is het helemaal niet vergelijkbaar en niet alles hoeft ook evenveel waard te zijn om even duur te zijn maarja tis toch even perspectief.

28 likes