Naja, dat is natuurlijk ook eeecht niet te vergelijken. En sommige docenten zijn ook echt super tragisch, daar zou je met terugwerkende kracht ook niet je euro’s aan uit willen geven.
Ah die IGtv van JamieLi met Lenny <3 I can’t, echt zo aandoenlijk
Ik zag deze tiktok over enzo knol en dacht gelijk aan t forum.
Ik hou meer van grote vriendelijke reuzen dan van baby’s😍
God, ik zag laatst een reel op instagram voorbij komen van iemand die op de wc zat met een tekst erbij in de trant van “als ik een poepie moet doen” en vervolgens een foto van die drol met haar ogen en mond en die zong dan “and I wonder if you know, how it really feels”
Wat bezielt je om zulke reels te maken?! Weet niet meer wie het was, ze leek een beetje op Sophie Hol en had iets van 3000 volgers ofzo. Naah ik vond het echt Bi-ZARR!
Snap ik wel, trage shit.
Er waren hier meer mensen die Rachel volgen toch? Vond dit een hele eerlijke video.
Uit alles wat ze vertelt waren minstens 3 enorme clickbait video’s te halen, respect dat ze dat niet heeft gedaan. Huid verpest door een huidkliniek, ingebroken en laptop en sieraden gestolen, samenwerkingen die niet doorgingen, iets heftigs gebeurd in haar sportschool waar ze niks over kan zeggen?
Goh het feit dat jij een paar slechte docenten bent tegengekomen in je opleiding, betekent niet dat alle scholen en opleidingen slecht zijn. Een beetje meer credits voor ons onderwijssysteem mag wel
Bizar he! Ik vind haar zo leuk en inspirerend en grappig. Ook hoe ze hier nu mee omgaat, super heftig allemaal… vind het knap hoe ze dit dan zo in mooi en goed beeld kan brengen.
Ja wow ik vind dit ook een hele mooie video. Ben echt fan van haar en het is echt fijn om te zien dat ze zich niet anders wil voordoen dan hoe ze is. Knap hoe ze met alles omgaat en dat ze ook haar eetstoornis en de nasleep ervan bespreekbaar maakt.
Goh, draai het liever andersom: hoeveel écht slechte docenten ben je tegengekomen? Ik ben heel tevreden over de gewone docenten en professoren die mij les gaven op gewone scholen, hogescholen en universiteit. Af en toe zat er iemand tussen die er niet hoorde. Maar alles te samen maakt het degelijk onderwijs.
I love it! Ik probeer om de zoveel jaar haar boeken te herlezen, maar ik kan er helemaal niks mee. Enige wat me boeit zijn de dans scenes, dat vind ik een soort sneak peak.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar ik vind de vergelijking mank gaan om te zeggen: ipv een cursus die 3000€ kost kan je ook 1,5 jaar gaan studeren. Dat is gewoon niet te vergelijken.
Ja ik vind haar ook steeds leuker om te volgen! Ik had hier eerder gezegd dat ik haar edits soms kinderachtig vond, maar dat is ook een stuk minder geworden.
@Riley Ohja dat ze zich heeft ingeschreven bij een kliniek kwam er ook nog bij, dat had ik niet eens genoemd. Vind het ook inspirerend hoe ze met alles om gaat, en duidelijk laat zie hoe het beeld op social media zo anders kan zijn dan iemands echte leven.
Ik weet niet of hier nog wel eens wordt gesproken over die Rachel. Die blogster die schrijft (of schreef?) over haar struggles met haar eetstoornis, maar die is ook niet helemaal lekker hé?
Kom net deze comment van haar tegen op Facebook onder een stuk over de verkrachting van de vrouw van Dion Graus door zijn beveiligers:
Goedemorgen zeg.
wtf?!
Haha OMG, ben je al benieuwd wat ze over jou zegt als ze weer “heeft gehoord” dat ze hier besproken wordt?
Laat maar komen, vind het helemaal goed wat ze van me vindt
Overigens zie ik nu dat meerdere pvv stemmers zo reageren, dus ze zal wel gewoon een gefrustreerde pvv stemmer zijn boos op linkse media !!1!
Vraag me altijd af hoe zulke mensen rustig kunnen gaan slapen ‘s avonds zonder na te denken over de walgelijke dingen die ze hun strot uit krijgen. Ik voel me al een dag schuldig als ik vergeet de caissière bij de supermarkt een fijne dag terug te wensen.