Zulke mensen wil je toch met zn alle op een boot naar atlantis sturen. Ajuus have fun.
Ik kan echt niet geloven dat Mascha en Cynthia met haar bevriend zijn/waren.
ohhhh is dat die vrouw die altijd heel amicaal op Sint reageert?
edit: reageerDE
Geen idee, volg dr al jaren nergens meer. Kwam het nu tegen omdat een vriendin van me reageerde dat ze kotsmisselijk werd van de reacties waardoor het bij mij voorbij kwam.
@Dombo nou exact dat, werkelijk onbegrijpelijk.
Ik had van haar ook van die idiote Corona is fake en f*ck de regering filmpjes voorbij zien komen, ja sorry maar ik verwacht van zo’n type ook niet veel slims. Het is alleen jammer dat ze een podium heeft.
Uit verveling kijk ik weet eens een vlog van Roosmarijn en ja smaken verschillen maar wat zij fashion vindt ik vind het zuuulke rare combi’s
Ja, Sint is zelfs meerdere keren bij haar thuis geweest
Hahaha ik heb dat ook en iedereen in de reacties is er lyrisch over en ik denk alleen maar ‘’ zo zie je maar iedereen heeft andere smaak hahahaha
Het gaat hier om verkrachting hè, vind het echt een beetje raar dat je hier om ‘lacht’
Ja Cynthia volgde haar ook nog op insta tot niet heel lang geleden! Na inderdaad een paar wappie posts van Rach (o.a. toen de avondklok was ingegaan een foto buiten met een timestamp van 21:10 #gewaagd) niet meer. Héél begrijpelijk
Oh sorry, ik was nog niet helemaal wakker blijkbaar toen ik las. Zal mijn comment verwijderen
Kan gebeuren!
Ik ben misschien niet helemaal de doelgroep, maar ik vind deze aflevering van De Kluis van Stuk eigenlijk wel heel leuk.
Ik vind het ook leuk, kijk het iedere week samen met mijn vriend hahaha
haha what.
Ik dacht altijd dat Rachel alleen maar praatte alsof ze besties waren, een soort ingebeelde vriendschap.
Wat zegt Enzo? Ik versta het net niet. Ben bang dat ik het wel weet maar even een check.
Waddup n woord
Lotte haar nieuwe video komt net online: 20 tips om geld te sparen en besparen
Mijn brein: 1. Word een grote influencer en krijg alles gratis zoals kleding, shampoo, reisjes. Dan bespaar je geld en dat geld wat je daarop overhoud zet je op je bankrekening.
Oke maar die wangen van het kindje van Roosmarijn omg