Doet me denken aan jaren geleden toen Mascha voor het eerst een bril had en die ook alleen op deed in video’s waarin ze serieus/slim wilde lijken hahaha
Vergeleken met de kamer van 12m2 waar we met z’n tweeën woonden is dit echt een gigantisch huis ja.
Mijn eerdere comment was een beetje denigrerend maar zo bedoelde ik het niet. Wij woonden letterlijk op dezelfde kamer.
Kan al bijna net zo goed in het ‘onnodige kutopmerkingen-topic’.
Vreselijk zo’n berichten.
Robbert Rodenburg heeft in zijn insta stories een hele rant (in positieve zin) hierover, dat het hebben van een relatie de norm is en alsof dat de enige manier is om gelukkig te zijn. Vind dat echt on point!
Ja zo kwam het wel een beetje over maar nu begrijp ik beter waarom je dat woord gebruikte
Aaah ja, some good old jealousy
Ik snap het wel hoor, mensen hebben heel erg de neiging om iets te misgunnen wat ze zelf niet hebben of ook graag willen. En vinden het dan lastig om blij voor je te kunnen zijn. Geniet vooral gewoon je grote huis (met al dan niet lege ruimtes vol met stofnesten haha )
Hengelen naar spon heeft wel een nieuwe lading gekregen als je een heel artikel schrijft waarin je je hardop afvraagt wat je met je nieuwe badkamer gaat doen (spoiler, het is Sint). Zogenaamd is ze al in gesprek met iemand dus dit kan ook onderdeel van de deal zijn natuurlijk. Zo doorzichtig
Misschien meer video’s kijken, want fake is het absoluut niet. Hij maakt gewoon graag mensen blij, veel van het geld wat hij verdiend met YouTube en merchandise enz geeft hij weer weg aan andere mensen in cash of spullen.
Mr beast fake? Neee hij is juist denk ik de meest oprechte van youtube
Maar dat doet hij ook. Ja ook PS5’s maar ook betaald hij huur van mensen enz. En heb hem voor de 2de keer in een vrij korte periode allemaal kleding (wat hij allemaal in een winkel heeft gekocht) zien doneren aan een soort leger des heils in Amerika. En ach als er een keer een reactie opnieuw is opgenomen kan ik daar persoonlijk niet wakker van liggen, wat ze krijgen is wel echt.
Op het einde geeft hij ook nog 40.000 dollar aan een Children’s Research Hospital.
Eens. Sowieso van de grote namen in YouTubeland durf ik best te zeggen dat hij wel het minst fake is. Ik vind jammer dat verzenden vanuit Amerika zo duur is, anders had ik wel een Mr. Beast trui willen kopen (eerste YouTuber van wie ik wel een trui zou willen dragen).
En ze is zelfs ‘in de running geweest voor een rol als champion’!
Huh we hadden nog zo tegen rtl4 gezegd dat ze met een instagram filter moesten filmen!!!
Nou inderdaad. Vind het ook zo misplaatst vanuit haar. Ze gaat altijd meteen helemaal op in haar relatie. Na twee weken al verkering, 3 dagen kerst samen met zijn familie vieren en ook al veel kleding en spullen bij hem gebracht. Leuk voor haar dat ze zo verliefd is, maar laat mensen met een eigen identiteit en zonder relatie ook lekker gelukkig zijn. Daar hebben ze haar zogenaamd goedbedoelde bericht niet voor nodig.
No offense maar amerikanen reageren altijd alsof het geacteerd is haha. Dat is gewoon een beetje hoe ze zijn…
Ik heb een keer met Josh geshoot en ze is echt 1 van de liefste mensen waar ik mee heb gewerkt oprecht! Ze zorgde de hele tijd dat iedereen ok was en was super gezellig.