Ah dus toch. Wat een nare gozer is het toch ook.
Wow ik herkende haar helemaal niet op de tumbnail. Wat heftig zeg, wat ze allemaal meegemaakt heeft. Ze heeft er een hele mooie video van gemaakt, ik hoop dat het goed met haar gaat.
Wij zijn pas verhuisd naar een grote woning. Eerste reactie van veel mensen: oh dat is wel kut met schoonmaken. Oh zo veel spullen heb je niet eens. Wat ga je met al die kamers doen dan?
??? Of je bent gewoon blij voor ons.
Mensen zijn bijna nooit blij als je ergens op vooruit gaat. Heb je nu een slaapkamer meer ofzo dan degene die het zei?
Wat een hysterisch gedoe in de vlog van Joey. Ik ben hier duidelijk niet wakker genoeg voorđ
Haha Bonnie die per verrassing een valentijnsposter laat maken voor Nick, en om hem te laten zien een barre sneeuwtocht door de meest ongezellige plekken van Rotterdam moet maken, terwijl Nick, niet wetend waar hij naar onderweg is, steeds verder onderkoeld raakt
Ik vond het een leuke video
Ze mag nu dan BijBonnie heten maar dat was classic Boncolor
Ja was echt heel erg lief!
Zo zoet. Vond t echt schattig en leuk naar te kijken!
Echt een hele leuke video <3 Dat stukje van dâr ouders ook, heerlijk.
Hahaha inderdaad. Ze begon ook over als je een laptop online koopt je best goed vergelijkt etc. Klopt natuurlijk, maar vond het grappig omdat ze de hare gratis heeft gekregen.
Leuk idee maar de uitwerking is echt flut. Ze vertelt echt heel erg kinderlijk vind ik, maar het zijn veelal tips voor volwassenen. En sommige tips verdienen echt een eigen video i.p.v. dat ze het even slordig er tussendoor fietst. Ik heb ook echt een hekel aan dit soort videoâs waarin dan geen time stamps worden gegeven of waar het niet is opgedeeld in hoofdstukken. Dan heb je er gewoon niks aan.
We hebben een kast van een huis en zij wonen nog op studentenkamers. Terwijl wij ook van een studentenkamer kwamen. Wees gewoon blijâŠ
Praat t niet goed maar als ik nu in een studentenkamer zowat een jaar eenzaam zou zitten zou ik ook een zuur wijf zijn
âEen kast van een huisâ, is dat ook hoe je dat naar je vrienden op kamers uit?
Ook echt dat ze zoân blazertje heeft aangedaan en dâr haar in een knot
Doet me denken aan jaren geleden toen Mascha voor het eerst een bril had en die ook alleen op deed in videoâs waarin ze serieus/slim wilde lijken hahaha
Vergeleken met de kamer van 12m2 waar we met zân tweeĂ«n woonden is dit echt een gigantisch huis ja.
Mijn eerdere comment was een beetje denigrerend maar zo bedoelde ik het niet. Wij woonden letterlijk op dezelfde kamer.
Kan al bijna net zo goed in het âonnodige kutopmerkingen-topicâ.
Vreselijk zoân berichten.
Robbert Rodenburg heeft in zijn insta stories een hele rant (in positieve zin) hierover, dat het hebben van een relatie de norm is en alsof dat de enige manier is om gelukkig te zijn. Vind dat echt on point!