Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja zo kwam het wel een beetje over maar nu begrijp ik beter waarom je dat woord gebruikte :relieved:

Aaah ja, some good old jealousy :slight_smile:

Ik snap het wel hoor, mensen hebben heel erg de neiging om iets te misgunnen wat ze zelf niet hebben of ook graag willen. En vinden het dan lastig om blij voor je te kunnen zijn. Geniet vooral gewoon je grote huis (met al dan niet lege ruimtes vol met stofnesten haha :crazy_face:)

2 likes

:cry: :heart: :heart:
5 likes

Hengelen naar spon heeft wel een nieuwe lading gekregen als je een heel artikel schrijft waarin je je hardop afvraagt wat je met je nieuwe badkamer gaat doen (spoiler, het is Sint). Zogenaamd is ze al in gesprek met iemand dus dit kan ook onderdeel van de deal zijn natuurlijk. Zo doorzichtig :unamused:

5 likes

Misschien meer video’s kijken, want fake is het absoluut niet. Hij maakt gewoon graag mensen blij, veel van het geld wat hij verdiend met YouTube en merchandise enz geeft hij weer weg aan andere mensen in cash of spullen.

1 like

Mr beast fake? Neee hij is juist denk ik de meest oprechte van youtube

2 likes

Maar dat doet hij ook. Ja ook PS5’s maar ook betaald hij huur van mensen enz. En heb hem voor de 2de keer in een vrij korte periode allemaal kleding (wat hij allemaal in een winkel heeft gekocht) zien doneren aan een soort leger des heils in Amerika. En ach als er een keer een reactie opnieuw is opgenomen kan ik daar persoonlijk niet wakker van liggen, wat ze krijgen is wel echt.

Op het einde geeft hij ook nog 40.000 dollar aan een Children’s Research Hospital.

2 likes

Eens. Sowieso van de grote namen in YouTubeland durf ik best te zeggen dat hij wel het minst fake is. Ik vind jammer dat verzenden vanuit Amerika zo duur is, anders had ik wel een Mr. Beast trui willen kopen (eerste YouTuber van wie ik wel een trui zou willen dragen).

2 likes

@Karl_Lagerfeld je moeder doet mee aan Beat the champions, rtl4! :joy:

1 like

Ik word er toch zo moe van om dat dansende mens steeds in beeld te krijgen. :expressionless:

7 likes

En ze is zelfs ‘in de running geweest voor een rol als champion’!

1 like

Huh we hadden nog zo tegen rtl4 gezegd dat ze met een instagram filter moesten filmen!!!

7 likes

Nou inderdaad. Vind het ook zo misplaatst vanuit haar. Ze gaat altijd meteen helemaal op in haar relatie. Na twee weken al verkering, 3 dagen kerst samen met zijn familie vieren en ook al veel kleding en spullen bij hem gebracht. Leuk voor haar dat ze zo verliefd is, maar laat mensen met een eigen identiteit en zonder relatie ook lekker gelukkig zijn. Daar hebben ze haar zogenaamd goedbedoelde bericht niet voor nodig.

3 likes

No offense maar amerikanen reageren altijd alsof het geacteerd is haha. Dat is gewoon een beetje hoe ze zijn…

4 likes

Ik heb een keer met Josh geshoot en ze is echt 1 van de liefste mensen waar ik mee heb gewerkt oprecht! Ze zorgde de hele tijd dat iedereen ok was en was super gezellig.

36 likes

Maar het is echt stront irritant dat ze elke week op insta post “op wie lijkt Alexis nou??? Iedereen zegt Nick maar ik vind op mij” en dan post ze kinderfoto’s van zichzelf.

11 likes

Je hebt het natuurlijk pas gemaakt in het leven als je een kind hebt wat op je lijkt!!!

1 like

Ik dacht ook altijd dat Josh een echte birchbossbabe attitude zou hebben maar ik heb haar ook weleens “zakelijk” contact met haar gehad (who am I kidding, ik was de assistent van de assistent van de assistent) en toen was ze ook echt ontzettend warm en aardig. Heel leuk mens!

Als ik een kind zou willen zou ik ook een mini-me willen. Wel met het karakter van mijn vriend :joy: Dus ik snap best dat Josh hoopt dat haar dochter toch op haar lijkt.

17 likes

Ja sorry, maar als je jezelf dusdanig cosmetisch aangepast omdat je er blijkbaar niet blij mee was hoe je eruit zag, waarom moet je dan zo graag willen dat je dochter op je lijkt?
edit: dit staat er nogal lomp, maar ik bedoel meer dat je dat nu moelijk terug ziet toch?
Hoe dan ook, zelfs op haar jeugdfoto’s zie ik het niet.

40 likes

Ja dit staat inderdaad nogal lomp. ‘Vertimmert’?
Je had t ook gewoon kunnen weghalen

2 likes