vertimmeren/verbouwen
potato/potato
ik ben gewoon plat sorry. En daar doelde ik mijn lompheid niet eens op
vertimmeren/verbouwen
potato/potato
ik ben gewoon plat sorry. En daar doelde ik mijn lompheid niet eens op
Vertimmeren en verbouwen is allebei lomp als het om plastische chirugie gaat.
ik klikte net de insta live met jennie en merel (van de groene meisjes) aan en blijkbaar gaat jennie weer een nieuw platform lanceren: https://livingslow.nl/
Ik snap de ergernis en ben het er mee eens.
Wat mij in eerste instantie opviel aan het bericht is dat ze zegt dat je zelf het initiatief kan nemen als je iemand interessant / leuk vind. Dat vind ik dan wel een goede boodschap. Maar kan mij voorstellen dat het op zoān dag en de toon van het bericht ergernis opwekt.
Dat zij verder idd niet goed alleen kon/kan zijn (baseer ik op haar vlogs, ze had hiervoor zowat elke avond een afspraak met vrienden / ouders / mensen om haar heen) en nu meteen er vol voor gaat is idd haar persoonlijke keuze en zegt veel over haar motieven.
Je bent inderdaad helemaal goed zonder relatie. We moeten af van dat idee dat je leven pas echt geslaagd is als je een partner hebt. Is vaak ook projectie van anderen op jouw leven / niet kunnen inleven of accepteren dat een ander het anders aanpakt. En er zijn zoveel mensen met een relatie waarvan ik mij afvraag of het hen nou echt goed doet als je alle voor- en nadelen bij elkaar optelt. Maar goedā¦
Maar het is toch een Fucking open deur? Alsof wij singles (lol) nog nooooit op het idee zijn gekomen zelf initiatief te nemen!! Wow er gaat een deur open hoor! Hoeven wij niet af te wachten tot er iemand aanbelt?? Dankjewel persoon in een relatie dat je ons dit totaal nieuwe inzicht geeft! Want persoon in een relatie weet het natuurlijk beter dan de sad singels!
En Thanks voor de totaal lege āhet komt vanzelfā, dat is echt een favorietje van mensen in een relatie. Nou Guess What, soms komt het helemaal nooit!
Grammarnazi incoming: het moet slowly zijn want dat is hier een adverb.
Ja je hebt gelijk, zo had ik er niet naar gekeken
nu al benieuwd welk platform er over 6 maanden komt
Nee als je geluk hebt stoppen ze een briefje in de brievenbus met daarop " We hebben u gemist "
Nou volgens mij heb ik zelfs dat briefje gemist!
Zij valt voor mij in de categorie tyfusnormalo, vind er weinig spectaculairs aan.
Ja dat denk ik ook inderdaad! Ze heeft veel mee; looks, intelligentie, goede baan, bekendheid op instagram. Denk dat ze ook vrij vaak berichtjes krijgt in inbox van mannen. Dat is een gok natuurlijk, maar kan ik me voorstellen.
Ik wacht nog steeds op die prins op het witte paard die aanbelt en stapel verliefd wordt. Helaas maak ik altijd als een wrak de deur open als er knappe mensen aanbellen.
Ik bedenk me net dat ik nooit open doe als ik niet weet wie dr aanbel⦠Ik had allang getrouwd enzo kunnen zijn dus.
Ik vind het überhaupt raar om je āsingle volgersā zoān hart onder de riem te steken. Natuurlijk zijn er mensen die Valentijnsdag extra kut vinden omdat ze single zijn, maar dat geldt toch niet voor iedereen. Mensen doen vaak alsof met relatie > zonder relatie een soort natuurwet is of zo. Alsof iedereen uit eindelijk een relatie wil en krijgt⦠(āhet komt echt wel goed!!ā)
Begrijp me niet verkeerd, relaties kunnen best leuk zijn maar ik hoop toch dat de meeste mensen een andere purpoos in hun leven hebben.
Ik hoop dat ook, maar ik denk toch wel dat een relatie voor veel mensen een levensdoel is. Denk je niet?
single zijn is mijn purpoos
Ja misschien heb je wel gelijk, maar ik denk dat het wel zou helpen als we zouden kappen met doen alsof een relatie het eindlevel van je leven is.
Ik vind het ook zeer problematisch hoe een relatie hebben vaak gezien wordt als de oplossing van al je problemen. Een goede vriend van mij is ook zo. Hij is depressief, maar als hij een vriendin zou hebben zou dat niet zijn. Uh, jawel. Een relatie lost niet op magische wijze al je problemen op? Maar doordat de focus zo ligt op hoe het hebben van een relatie het einddoel in je leven is wordt dit vaak wel gedacht. Ik snap inderdaad goed dat iedereen persoonlijk graag een relatie zou willen hebben, maar het zou zeer fijn zijn als de focus daar niet steeds op zou liggen.