Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik zat me juist af te vragen of we haar niet gewoon kunnen cancellen na die ‘zak over hoofd’ opmerking over een seksueel misbruikte vrouw. Hoop echt dat ik haar nooit meer hoef te zien en dat ze nooit meer claut krijgt via dit torum, want negatieve aandacht is ook aandacht. (Niet vervelend naar jou bedoeld uiteraard maar wel naar haar.)

164 likes

Tis toch ook al een decennia lang een ongeschreven forumregel dat we haar niet bespreken.

9 likes

Maar dat was om een andere reden dan nu lijkt mij…

Haar bespreken was niet oké omdat ze psychisch ziek is (anorexia), en nu omdat ze gestoorde vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt.

2 likes

Dat is toch precies waar o.a. dit topic voor is

Je kunt toch ook lekker zelf even naar haar insta gaan of haar vlogs bekijken

12 likes

Zeker, maar hier wordt toch heel veel gedeeld om over te praten? Dan wordt er toch verwezen naar insta accounts en dan ga je zelf kijken. Daar draait dit topic toch om? Dat bedoelde ik.

@Trivia Ja kijk vragen om materiaal droppen dat is niet wat ik bedoel en dan snap ik jullie reacties naar mij toe ook haha. Maar ik bedoel meer het bespreken en dus in die zin het delen van informatie en content, daar draait dit topic om.

Ik zie nu dat ik de comment heb gemist die jullie bedoelen. Ik ben het met jullie eens dat je niet gaat vragen om materiaal om te cringen, misverstand!

1 like

Ik ben nog steeds om onduidelijke redenen geblokkeerd. :woman_shrugging:

Hoezo knipt Monica dat stuk er niet uit waar Rob half naakt met een stijve pik op bed ligt (vanaf 52:21)

24 likes

Oh ik hoopte nog dat het gewoon een vreemde vouw in een broek is maar dat is het overduidelijk niet. Ze zal het wel gaan verwijderen dus misschien dit screenshot ook even weghalen dan

1 like

Deze screenshot ook hahahaha

13 likes

Hahaha Rob heeft zin, Monica wil liever GTST kijken.

8 likes

De grenzen zijn eigenlijk niet vaag. Voor sommige dingen zijn regels. En voor andere dingen ongeschreven regels. En als je die niet weet en iemand zegt hey dit is niet oke. Dan ben jij geen slecht mens , en dan hoef je t ook niet te zoeken in " Hey maar dit en dit mag wel waarom mag ik dit en dit nieeet".
Nee een paar mensen vinden iets niet oke. Dus dan is het aan jou ga ik hier gewoon mee door of heb ik zoiets van oke laat dan maar.

7 likes

Wat @Soy.peor al ongeveer zei maar je mag haar van mij best bespreken ik wilde alleen vertellen waarom het mij beter leek dat niet meer te doen. Geen haat als iemand daar anders over denkt. Je krijgt niet op je kop ofzo hè. Iedereen moet lekker zelf weten wat ze willen bespreken.

Ik vind cringe on demand wel een gat in de markt @Trivia

3 likes

Het is ook wel net tijdens de betaalde promotie :joy: lastiger om dan net dat stukje eruit te knippen?

Volgens mij blokkeert ze iedereen van dit forum als ze weet wie je bent. Weet alleen nog steeds niet hoe ze de link heeft gelegd tussen mijn account hier en mijn Instagram maar oke.

1 like

Daar heb ik nog nooit mijn account gepost volgens mij.

Misschien moet ze ff een Bonnietje doen

57 likes

Zo ziet het er eerder uit alsof hij ergens anders mee bezig is :eyes:

147 likes

Wellicht is ze gewoon niet zo preuts? Ik zie eerlijk gezegd het spannende van dit fragmentje niet zo.

4 likes

Nou hij draagt alleen een boxer en als je de vlog ziet is het zeker geen toevallige bolling van een boxershort.

Ik vind het nou ook niet zo schokkend maar als ik die Robbert was zou ik dit niet echt tof vinden. Is niks raars dat je soms een erectie hebt maar zo zijn zoveel dingen normaal maar die wil je toch niet aan talloze mensen op internet laten zien?

17 likes