Ja helemaal mee eens!
Haha ja zij is echt heeeel apart. Ze reageert ook op heel veel videoâs als virusgekkie en serieus. Ze moet toch bekend staan onder de youtubers als een soort idiootâŠ
(bij vlog van Jill)Dit lijkt mij gewoon een onderonsje die wij niet snappen maar Monica en Danique wel.
Hahaha same
De nieuwe vlog van Monica duurt een uur en 9 minuten Het erge is waarschijnlijk ga ik het nog helemaal kijken ook
En waarschijnlijk 3 spon shoplogs waarin ze bij ĂĄlles zegt âoh zoân kledingstuk had ik Ă©cht nog nietâ en dan is het gewoon een basic zwart shirt
Nou bij mij 15 stuks
Ja inderdaad, en vooral ook omdat ze nu ook gewoon zegt âik vind het gewoon leuk om te doen en met mensen te delen, en dan zie ik wel wat ermee gebeurtâ. Dat is een heel andere insteek dan âdit is echt mijn ding vanaf nu, hier ga ik jaren mee verderâ.
Ik bedoel, superleuk als straks blijkt dat dit nou wel haar ânieuwe dingâ gaat worden en het succesvol wordt en ze er misschien over jaren nog steeds mee bezig is, maar dit lijkt me voor haarzelf ook een fijnere benadering die een stuk meer ontspannen is dan het meteen zo groot maken.
Ik zie nu dat ze ook dit schrijft op haar website:
Voor degenen die zich afvragen hoe het zit met mijn betaalde e-book over slow living zal ik nog wat uitleg geven. Ik heb het e-book als mooie start ervaren, maar ben van gedachten veranderd en wil dat informatie over slow living voortaan gratis beschikbaar is voor iedereen. Ik wil niet dat het een commercieel iets is en ga op de website dus ook geen betaalde cursussen aanbieden of advertenties plaatsen. Op de website vind je nu vrijwel dezelfde informatie als in het e-book, maar de komende tijd komt daar nog zoveel meer aan verdieping en vermaak bij.
Dat is opvallend, zo expliciet vermelden dat ze het niet-commercieel wil houden. Ik ben wel benieuwd waarom, misschien ook omdat dat de druk laag houdt? (of gewoon uit principe natuurlijk) Ik ben wel benieuwd naar de site, zeker als er meer artikelen bij gaan komen
Wel heel vervelend, ze zegt in haar vlog dat ze de comments tegenwoordig uit heeft staan (edit: op haar site ook lijkt wel?) omdat ze vervelende reacties kreeg goed dat ze die beslissing dan maakt maar heel triest dat dat nodig is.
Ja ik vind hier eigenlijk ook wel wat voor te zeggen! Wel ~inspirerend~. Ik ga wel even kijken op die site!
Ik zat me juist af te vragen of we haar niet gewoon kunnen cancellen na die âzak over hoofdâ opmerking over een seksueel misbruikte vrouw. Hoop echt dat ik haar nooit meer hoef te zien en dat ze nooit meer claut krijgt via dit torum, want negatieve aandacht is ook aandacht. (Niet vervelend naar jou bedoeld uiteraard maar wel naar haar.)
Tis toch ook al een decennia lang een ongeschreven forumregel dat we haar niet bespreken.
Maar dat was om een andere reden dan nu lijkt mijâŠ
Haar bespreken was niet oké omdat ze psychisch ziek is (anorexia), en nu omdat ze gestoorde vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt.
Dat is toch precies waar o.a. dit topic voor is
Je kunt toch ook lekker zelf even naar haar insta gaan of haar vlogs bekijken
Zeker, maar hier wordt toch heel veel gedeeld om over te praten? Dan wordt er toch verwezen naar insta accounts en dan ga je zelf kijken. Daar draait dit topic toch om? Dat bedoelde ik.
@Trivia Ja kijk vragen om materiaal droppen dat is niet wat ik bedoel en dan snap ik jullie reacties naar mij toe ook haha. Maar ik bedoel meer het bespreken en dus in die zin het delen van informatie en content, daar draait dit topic om.
Ik zie nu dat ik de comment heb gemist die jullie bedoelen. Ik ben het met jullie eens dat je niet gaat vragen om materiaal om te cringen, misverstand!
Ik ben nog steeds om onduidelijke redenen geblokkeerd.
Hoezo knipt Monica dat stuk er niet uit waar Rob half naakt met een stijve pik op bed ligt (vanaf 52:21)
Oh ik hoopte nog dat het gewoon een vreemde vouw in een broek is maar dat is het overduidelijk niet. Ze zal het wel gaan verwijderen dus misschien dit screenshot ook even weghalen dan
Deze screenshot ook hahahaha