Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ja helemaal mee eens!

1 like

Haha ja zij is echt heeeel apart. Ze reageert ook op heel veel video’s als virusgekkie en serieus. Ze moet toch bekend staan onder de youtubers als een soort idioot

(bij vlog van Jill)

Zie net dit

Dit lijkt mij gewoon een onderonsje die wij niet snappen maar Monica en Danique wel.

35 likes

Hahaha same

1 like

De nieuwe vlog van Monica duurt een uur en 9 minuten :joy: Het erge is waarschijnlijk ga ik het nog helemaal kijken ook

2 likes

En waarschijnlijk 3 spon shoplogs waarin ze bij ĂĄlles zegt “oh zo’n kledingstuk had ik Ă©cht nog niet” en dan is het gewoon een basic zwart shirt

7 likes

Nou bij mij 15 stuks :joy:

1 like

Ja inderdaad, en vooral ook omdat ze nu ook gewoon zegt “ik vind het gewoon leuk om te doen en met mensen te delen, en dan zie ik wel wat ermee gebeurt”. Dat is een heel andere insteek dan “dit is echt mijn ding vanaf nu, hier ga ik jaren mee verder”.
Ik bedoel, superleuk als straks blijkt dat dit nou wel haar ‘nieuwe ding’ gaat worden en het succesvol wordt en ze er misschien over jaren nog steeds mee bezig is, maar dit lijkt me voor haarzelf ook een fijnere benadering die een stuk meer ontspannen is dan het meteen zo groot maken.

Ik zie nu dat ze ook dit schrijft op haar website:
Voor degenen die zich afvragen hoe het zit met mijn betaalde e-book over slow living zal ik nog wat uitleg geven. Ik heb het e-book als mooie start ervaren, maar ben van gedachten veranderd en wil dat informatie over slow living voortaan gratis beschikbaar is voor iedereen. Ik wil niet dat het een commercieel iets is en ga op de website dus ook geen betaalde cursussen aanbieden of advertenties plaatsen. Op de website vind je nu vrijwel dezelfde informatie als in het e-book, maar de komende tijd komt daar nog zoveel meer aan verdieping en vermaak bij.

Dat is opvallend, zo expliciet vermelden dat ze het niet-commercieel wil houden. Ik ben wel benieuwd waarom, misschien ook omdat dat de druk laag houdt? (of gewoon uit principe natuurlijk) Ik ben wel benieuwd naar de site, zeker als er meer artikelen bij gaan komen :slight_smile:

Wel heel vervelend, ze zegt in haar vlog dat ze de comments tegenwoordig uit heeft staan (edit: op haar site ook lijkt wel?) omdat ze vervelende reacties kreeg :frowning: goed dat ze die beslissing dan maakt maar heel triest dat dat nodig is.

5 likes

Ja ik vind hier eigenlijk ook wel wat voor te zeggen! Wel ~inspirerend~. Ik ga wel even kijken op die site!

2 likes

Ik zat me juist af te vragen of we haar niet gewoon kunnen cancellen na die ‘zak over hoofd’ opmerking over een seksueel misbruikte vrouw. Hoop echt dat ik haar nooit meer hoef te zien en dat ze nooit meer claut krijgt via dit torum, want negatieve aandacht is ook aandacht. (Niet vervelend naar jou bedoeld uiteraard maar wel naar haar.)

164 likes

Tis toch ook al een decennia lang een ongeschreven forumregel dat we haar niet bespreken.

9 likes

Maar dat was om een andere reden dan nu lijkt mij

Haar bespreken was niet oké omdat ze psychisch ziek is (anorexia), en nu omdat ze gestoorde vrouwonvriendelijke opmerkingen maakt.

2 likes

Dat is toch precies waar o.a. dit topic voor is

Je kunt toch ook lekker zelf even naar haar insta gaan of haar vlogs bekijken

12 likes

Zeker, maar hier wordt toch heel veel gedeeld om over te praten? Dan wordt er toch verwezen naar insta accounts en dan ga je zelf kijken. Daar draait dit topic toch om? Dat bedoelde ik.

@Trivia Ja kijk vragen om materiaal droppen dat is niet wat ik bedoel en dan snap ik jullie reacties naar mij toe ook haha. Maar ik bedoel meer het bespreken en dus in die zin het delen van informatie en content, daar draait dit topic om.

Ik zie nu dat ik de comment heb gemist die jullie bedoelen. Ik ben het met jullie eens dat je niet gaat vragen om materiaal om te cringen, misverstand!

1 like

Ik ben nog steeds om onduidelijke redenen geblokkeerd. :woman_shrugging:

Hoezo knipt Monica dat stuk er niet uit waar Rob half naakt met een stijve pik op bed ligt (vanaf 52:21)

24 likes

Oh ik hoopte nog dat het gewoon een vreemde vouw in een broek is maar dat is het overduidelijk niet. Ze zal het wel gaan verwijderen dus misschien dit screenshot ook even weghalen dan

1 like

Deze screenshot ook hahahaha

13 likes