Ik begrijp jou. Het is voor iedereen kut, voor de āzwakkerenā helemaal. Maar uiteindelijk bepaal je aan de hand van je eigen ervaring wat voor jou wel en niet erg is, want iets anders ken je niet. Jij denkt: jullie kunnen nog super veel, zeik niet. Terwijl āgezondeā mensen denken: wow ik kan echt niks meer. Het is dus niet heel gek dat mensen die zich ook al een jaar zich netjes aan de regels houden, toch corona krijgen en zich dan nu afvragen waarvoor ze het allemaal nog doen? We zitten er allemaal doorheen. Ik snap dat het voor jou extra kut en zuur is om dit te lezen, maar ook āgezondeā mensen hebben het recht om moedeloos te zijn en zich af te vragen waarom ze het nog doen, hoe onredelijk dat voor jou misschien klinkt (en misschien ook wel is).
Weet je, hoe dan ook vind iedereen het kut en iedereen realiseert zich ook dat hun eigen leed 9/10 keer vet egoistisch is, maar dat neemt je gevoel niet perse weg en soms voel je je ook even moedeloos, ondanks dat je weet dat het allemaal veel erger kan.