Hahaha Rob heeft zin, Monica wil liever GTST kijken.
De grenzen zijn eigenlijk niet vaag. Voor sommige dingen zijn regels. En voor andere dingen ongeschreven regels. En als je die niet weet en iemand zegt hey dit is niet oke. Dan ben jij geen slecht mens , en dan hoef je t ook niet te zoeken in " Hey maar dit en dit mag wel waarom mag ik dit en dit nieeet".
Nee een paar mensen vinden iets niet oke. Dus dan is het aan jou ga ik hier gewoon mee door of heb ik zoiets van oke laat dan maar.
Wat @Soy.peor al ongeveer zei maar je mag haar van mij best bespreken ik wilde alleen vertellen waarom het mij beter leek dat niet meer te doen. Geen haat als iemand daar anders over denkt. Je krijgt niet op je kop ofzo hè. Iedereen moet lekker zelf weten wat ze willen bespreken.
Ik vind cringe on demand wel een gat in de markt @Trivia
Het is ook wel net tijdens de betaalde promotie lastiger om dan net dat stukje eruit te knippen?
Volgens mij blokkeert ze iedereen van dit forum als ze weet wie je bent. Weet alleen nog steeds niet hoe ze de link heeft gelegd tussen mijn account hier en mijn Instagram maar oke.
Daar heb ik nog nooit mijn account gepost volgens mij.
Zo ziet het er eerder uit alsof hij ergens anders mee bezig is
Wellicht is ze gewoon niet zo preuts? Ik zie eerlijk gezegd het spannende van dit fragmentje niet zo.
Nou hij draagt alleen een boxer en als je de vlog ziet is het zeker geen toevallige bolling van een boxershort.
Ik vind het nou ook niet zo schokkend maar als ik die Robbert was zou ik dit niet echt tof vinden. Is niks raars dat je soms een erectie hebt maar zo zijn zoveel dingen normaal maar die wil je toch niet aan talloze mensen op internet laten zien?
Had Monica ook niet Lars z’n penis laten zien in een vlog? Of hij liet het zien en zij filmde het.
Ze heeft al 2 keer een piemel verwijderd uit een vlog dus ik was verbaasd dat deze er nog in zit
En 't gaat niet om haar, maar om hem. Maar misschien vindt hij het ook prima. ‘Schat, vind je het ok als ik dit fragment waar jij met bloot bovenlijf en een stijve pik op bed ligt in de vlog laat?’ Ja prima hoor.
Maarja, dat tweede weet je dus simpelweg niet (als hij het erg zou vinden zou ze het vast verwijderen). En misschien heeft ze het ook niet door, vind het alleen niet zo’n big deal.
Lekker random maar ik vind Olivia wel een naam voor de kleine van Annemerel en Tuur gezien de werknaam Ollie is. Wat denken jullie?
Ja vind ik idd ook bij ze passen! Olivia in blauw-wit gestreepte jurkjes
hahaha ik zit stiekem te forummen op mn kantoor en het is hier doodstil en nu zit ik hier keihard en ongemakkelijk te grinniken. Heb maar gelogen dat ik een grappig mailtje kreeg die gezichtsuitdrukking erbij hahaha
Ik hoop op een juliette of julie, Julia. Mijn dochter heet O en is echt de gothic versie van de streepjeseditie van anTuurtje.
https://www.instagram.com/p/CLXSSbkDbHr/?igshid=15wvgxbh46bf1
Zo fijn dat Corona niet besmettelijk is als het om familie gaat ze zullen er vast over nagedacht hebben maar ik krijg echt een error in mijn hoofd als ik dit zie
Ja ik vond dit eerst ook echt verschrikkelijk irritant. Ik houd me altijd netjes aan de regels en zie bijna niemand, en zij gaan ff lekker wijnen joe.
Moet zeggen dat ik bij mezelf merk dat ik me er nu minder druk om maak, omdat ik het beu raak. Het heeft gewoon geen uitzicht meer, elke keer wordt er iets verlengd en alsnog lopen besmettingen op of gaan ze in ieder geval niet hard genoeg omlaag.
We moeten zo ontzettend veel inleveren om de zwakkeren te beschermen. Ik merk bij mezelf dat ik nu denk: what about de veel grotere groep gezondere mensen? Hoe lang moeten zij nog doorgaan hiermee om een veel kleinere groep te beschermen? Het is enorm egoistisch om zo te denken, daar ben ik me volledig van bewust. Maar man. Ik was voorzichtig (heb zelfs corona gekregen toen ik 1,5 week uit voorzorg thuis ben gebleven en echt NIEMAND heb gezien behalve de lift in mijn appartementencomplex) en mensen om me heen hebben wél gewoon een sociaal leven en krijgen alsnog geen corona. Waar doe ik het voor? Ja, voor de zwakkere groep. Prima, maar ik ben het uitzichtloze meer dan zat. Ik struggle hier nogal mee, omdat ik ook niet volledig aan mezelf wil denken, maar ook gewoon weer wel.