Jaa we doen dit voor jou Penny. Je hebt er niet om gevraagd maar wees de able people dankbaar!!
Mij niet bellen als je met je rolstoel ergens heen wilt. Dat vind ik dan weer teveel moeite.
Jaa we doen dit voor jou Penny. Je hebt er niet om gevraagd maar wees de able people dankbaar!!
Mij niet bellen als je met je rolstoel ergens heen wilt. Dat vind ik dan weer teveel moeite.
Je logica klopt ook gewoon niet. Waar doe je het voor als je toch Corona kreeg dus de maatregelen werken niet? Waarom doen we onze deuren op slot als er soms toch wordt ingebroken, sloten op deuren werken blijkbaar niet?
Hahahahhahaha gossie toch, momentje stilte voor de stemming van Anita die 1 procentpunt omlaag gaat hoor
Mooiste uit dat stukje is dat ons Anita wel gebruik maakt van âeen klein beetje hypotheekrente aftrekâ.
Maar even hé, de kans dat je ernstig ziek wordt van corona is procentueel gezien best klein. Maar als je een zak krijgt met 100 snoepjes, en één snoepje is vergiftigd, dan hoef ik die zak niet meer hoor. Daarbij, als je al je bekenden bij elkaar optelt, dan is de kans opeens een stuk groter dat er daar wel één ernstig ziek van wordt.
En ik voel me er zelf gewoon beter bij als ik rekening houd met anderen, ook mensen die ik zelf niet ken.
De nieuwe huis vlog van Bonnie, vind de tafel heel mooi! Alleen zou ik met al die dingetjes in zicht helemaal gek worden van drukte.
Ik snap waar je naartoe wil en wellicht is dit mosterd maar ik wil wel even zeggen dat ik het echt lelijk vind om @Eddie de hele tijd aan te spreken op haar toon. Ja, misschien komt ze wat bozig en aanvallend over. Maar dat is ook niet zo gek gezien ze dit soort discussies wel vaker heeft moeten houden, waarschijnlijk niet uit plezier. En niet alleen jij hoor, ik zie dit vaker gebeuren en dat vind ik echt vervelend.
Sorry maar dit is echt een âJij begrijpt mij verkeerd ik bedoel het echt niet zo maar ik ga verder totaal geen moeite doen om jou te begrijpenâ post.
Penny heeft het niet alleen tegen jou maar dat de opmerking " ik doe het voor de zwakke" een loze en ook validistische opmerking is.
Dat jij je aangevallen voelt ligt totaal aan jou omdat jij haar opmerking teveel op jezelf betrekt. Zonder dat je nu eigenlijk leest wat zij bedoelt.
ik bedoelde eigenlijk dat dit iets is wat we niet alleen voor elkaar, maar ook voor de maatschappij als één geheel moeten doen. Dus niet alleen de zwakkeren, maar voor ons allemaal samen omdat het een systeem is dat in elkaar verweven zit.
Kortom, ik ben het helemaal met je eens.
Mensen, nieuwe huisvlog van Bonnie! Kijk het en ga verder met de coronadiscussie in het daarvoor bestemde topic xxx Tessel
Ik vind die muur wel echt leuk gedaan! Alleen jammer dat ze steeds bij Desenio besteld, zo inspiratieloos. En die tafel snap ik ook niet zo. Ze zegt 'het lijkt alsof âie vies is helaas, maar dat hoort zo hoorâ. Dus omdat het hoort, is het niet erg?
Fijn dat je het zelf ontkracht.
Ik zit hier net over na te denken. Eigenlijk slaat het labeltje #gifted nergens op als ze vervolgens alsnog geld verdienen aan die spullen. Je kan toch een aardig zakcentje verdienen als je al je gesponsorde kleding doorverkoopt. In die zin krijg je dus eigenlijk wel gewoon betaald, ook al is het geen betaalde campagne.
Classic Bonnie. Het is het net niet en een beetje smoezelig.
@stofdoek en @cremeinyourcoffee mag ik vragen waar jullie last van hebben? Mijn symptomen zijn 23 januari begonnen en ik hoest nog steeds, heb keelpijn (amandel aan één kant is opgezwollen), ruik niks en ben vooral godverdomde moe. Ik prijs me gelukkig dat ik niet ernstig ziek ben geworden, maar het mag nu wel eens voorbij zijn 
Ik kan haar niet vinden op Vinted. Wat is haar naam?
Kan dit echt plz naar het corona topic oid? Ik kom hier net als velen om ff keer niet over coroon te lezen en de vorige discussie leek eindelijk weg te zijn 

Oh sorry voor de dubbel attack, net tegelijk gepost
Ik ben vooral echt 24/7 erg moe. En na lichamelijke inspanning, al is het alleen maar de trap op lopen, ben ik al buiten adem. Verder ben ik erg neerslachtig en heb ik veel last van haaruitval.
Edit: sorry dat dit nog in dit topic gepost wordt, de rest zou ik wel willen bespreken in het coronatopic
Ohja dat vergat ik dus gewoon helemaal, de concentratie en geheugenproblemen. Ik heb nu zo vaak dat ik iets aan het vertellen ben en dan op een gegeven moment niet meer weet waar ik het over had, of een verhaal met horten en stoten vertel. Op mijn werk kan ik mij echt niet goed concentreren, dus in dat opzicht is het wel goed dat ik op dit moment maar vier uur in de week kan werken
Ja ik hou best van frutsels maar dat boven de bank vind ik echt te druk
Verder wel leuk geworden!