Bedankt voor deze aanval. Dit is dus precies NIET wat ik met mijn post bedoelde. Vind het erg raar dat je naar ‘mensen zoals jou’ refereert bij mij, omdat ik aangeef dat ik me dus echt volledig aan de maatregelen heb gehouden (en nog steeds doe).
Mijn post was bedoeld om mijn struggle weer te geven met het feit dat ik dus daadwerkelijk WEL rekening houd (en wil houden) met mensen zoals onder andere jij. En je hebt me echt totaal verkeerd begrepen als je denkt dat ik in een slachtofferrol wil kruipen. Ik zeg dat ik het gewoon beu ben, maar ik kies er zelf voor om me wel aan de maatregelen te houden. Anderzijds wil ik ook (egoistisch) voor mezelf kiezen, omdat ik ondanks mijn inspanningen alsnog corona heb gekregen en ik dus het idee heb dat die maatregelen gewoon niet werken. MAAR DAT DOE IK DUS NIET, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen dat wel doen.
Ga klagen in een hoekje en niet op een openbaar forum waar mensen die nog veel meer last van corona hebben dan jij je gepriviligeerde bullshit moeten meelezen terwijl je zaagt over hoe die nog meer dan nu al vergeten zouden moeten worden ten voordele van jou.
Voel me echt aangevallen door jou zeg. Lees mijn post nog een keertje alsjeblieft, want je slaat de plank echt totaal mis met je reactie. Ik vind je ook echt mega onsympathiek overkomen.