Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik kan haar niet vinden op Vinted. Wat is haar naam?

Kan dit echt plz naar het corona topic oid? Ik kom hier net als velen om ff keer niet over coroon te lezen en de vorige discussie leek eindelijk weg te zijn :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Oh sorry voor de dubbel attack, net tegelijk gepost

22 likes

Ik ben vooral echt 24/7 erg moe. En na lichamelijke inspanning, al is het alleen maar de trap op lopen, ben ik al buiten adem. Verder ben ik erg neerslachtig en heb ik veel last van haaruitval.

Edit: sorry dat dit nog in dit topic gepost wordt, de rest zou ik wel willen bespreken in het coronatopic

2 likes

Ohja dat vergat ik dus gewoon helemaal, de concentratie en geheugenproblemen. Ik heb nu zo vaak dat ik iets aan het vertellen ben en dan op een gegeven moment niet meer weet waar ik het over had, of een verhaal met horten en stoten vertel. Op mijn werk kan ik mij echt niet goed concentreren, dus in dat opzicht is het wel goed dat ik op dit moment maar vier uur in de week kan werken

3 likes

Ja ik hou best van frutsels maar dat boven de bank vind ik echt te druk
Verder wel leuk geworden!

2 likes

'Besteld"
Ik snap trouwens wel dat het aantrekkelijke #spon is hoor, maar dat je dan ook daadwerkelijk je hele huis ermee vol moet hangen lijkt me echt heel vervelend. Het blijft ook maar terugkomen.

Het eindresultaat van die wand vind ik niet zo mooi, omdat het wat mij betreft of veel meer had moeten zijn, of gewoon grotere dingen en strakker. Het is nu rommelig en karig tegelijk, net lullig of zo. Maar dat is smaak natuurlijk.
Ik vind het wel erg leuk dat het echt hun smaak en hun huis is, en ze nu ook veel meer durven qua interieur. En ik vind het nog steeds echt een heel leuk huis

8 likes

Dat mag je natuurlijk wel vinden, maar na 85 corona posts wordt dit een coronatopic en dat is het niet en hoeft het niet te worden, toch?

2 likes

Graag, 3u is wel mn max overigens hoor dus net op tijd pfoe

is goed

1 like

Gaaf! Maar vind sowieso de stijl van jouw appartement erg mooi, met al die warme kleuren

6 likes

Deze youtuber stond tussen mijn aanbevolen video’s maar ik vind haar echt heel leuk en ze heeft niet zoveel abonnees. Wel gefocust op (vegan) eten dus daar moet je van houden.

5 likes

Oh heel gaaf je muur en ook je eethoek! :heart_eyes:

Hahaha love deze reacties.

Bonnie neemt Desenio muur: suf.
Een van ons (@tuula) neemt Desenio muur PRECIES zoals die op de website staat: :heart_eyes: zo’n mooi huis.

103 likes

Kan je stijl wel waarderen hoor, en als ik voor wat #spon wat posters aan de muur zou kunnen hangen zou ik het ook doen. No shame.

Ik wil hier toch nog even op terug komen want eigenlijk kan je het nu deels wel heel goed voorstellen. Voor heel veel mensen is dit hun dagelijks leven altijd: amper naar buiten kunnen, weinig tot geen familie/vrienden zien, niet kunnen doen wat je zou willen doen door bijvoorbeeld die zwakkere gezondheid. En vaak kunnen ze dit dan juist heel goed ombuigen naar positiviteit en kijken naar wat nog wel kan. Maar als je ‘normale’ wereld nu nog kleiner lijkt te worden doordat een ander zich niet aan regels houdt die het voor iedereen uiteindelijk makkelijker moeten maken dan snap ik best dat dit gevoelig ligt. Ik val zelf ook onder de ‘kwetsbare groep’ maar ik heb in deze tijd eigenlijk pas dat mijn gezonde vriendinnen beseffen hoe mijn leven normaal gesproken is: niet vanzelfsprekend.

Ik lees nu pas verder dus sorry voor alsnog een corona verhaal. Back to YouTube

3 likes

Ik vind het bij jou niet zo’n standaard desenio vibe hebben. Jouw kleuren combinatie vind ik trouwens fantastisch in huis!

2 likes

lol ze lijkt een beetje op een angry bird door de combinatie van haar wenkbrauwen en ogen

2 likes

Desenio heeft best mooie posters, vind hun kunstachtige dingen mooi en heb ook wel eens overwogen om te bestellen. Maar Bonnie heeft nu wel heel basic dingen uitgezocht? Waarom zou je een poster van een zwarte kronkel willen :thinking:

4 likes

Het gaat hier over die posters, maar ik vind vooral die tafel niet om aan te zien.

2 likes

Ik heb thuis posters hangen die ik uitgezocht heb bij Desenio, maar besteld heb via Aliexpress. Ipv €20 per poster maar €4 per poster betaald (exact hetzelfde), en lekker goedkope lijsten bij Action gekocht.

16 likes