Mensen, nieuwe huisvlog van Bonnie! Kijk het en ga verder met de coronadiscussie in het daarvoor bestemde topic xxx Tessel
Ik vind die muur wel echt leuk gedaan! Alleen jammer dat ze steeds bij Desenio besteld, zo inspiratieloos. En die tafel snap ik ook niet zo. Ze zegt 'het lijkt alsof ‘ie vies is helaas, maar dat hoort zo hoor’. Dus omdat het hoort, is het niet erg?
Fijn dat je het zelf ontkracht.
Ik zit hier net over na te denken. Eigenlijk slaat het labeltje #gifted nergens op als ze vervolgens alsnog geld verdienen aan die spullen. Je kan toch een aardig zakcentje verdienen als je al je gesponsorde kleding doorverkoopt. In die zin krijg je dus eigenlijk wel gewoon betaald, ook al is het geen betaalde campagne.
Classic Bonnie. Het is het net niet en een beetje smoezelig.
@stofdoek en @cremeinyourcoffee mag ik vragen waar jullie last van hebben? Mijn symptomen zijn 23 januari begonnen en ik hoest nog steeds, heb keelpijn (amandel aan één kant is opgezwollen), ruik niks en ben vooral godverdomde moe. Ik prijs me gelukkig dat ik niet ernstig ziek ben geworden, maar het mag nu wel eens voorbij zijn
Ik kan haar niet vinden op Vinted. Wat is haar naam?
Kan dit echt plz naar het corona topic oid? Ik kom hier net als velen om ff keer niet over coroon te lezen en de vorige discussie leek eindelijk weg te zijn
Oh sorry voor de dubbel attack, net tegelijk gepost
Ik ben vooral echt 24/7 erg moe. En na lichamelijke inspanning, al is het alleen maar de trap op lopen, ben ik al buiten adem. Verder ben ik erg neerslachtig en heb ik veel last van haaruitval.
Edit: sorry dat dit nog in dit topic gepost wordt, de rest zou ik wel willen bespreken in het coronatopic
Ohja dat vergat ik dus gewoon helemaal, de concentratie en geheugenproblemen. Ik heb nu zo vaak dat ik iets aan het vertellen ben en dan op een gegeven moment niet meer weet waar ik het over had, of een verhaal met horten en stoten vertel. Op mijn werk kan ik mij echt niet goed concentreren, dus in dat opzicht is het wel goed dat ik op dit moment maar vier uur in de week kan werken
Ja ik hou best van frutsels maar dat boven de bank vind ik echt te druk
Verder wel leuk geworden!
'Besteld"
Ik snap trouwens wel dat het aantrekkelijke #spon is hoor, maar dat je dan ook daadwerkelijk je hele huis ermee vol moet hangen lijkt me echt heel vervelend. Het blijft ook maar terugkomen.
Het eindresultaat van die wand vind ik niet zo mooi, omdat het wat mij betreft of veel meer had moeten zijn, of gewoon grotere dingen en strakker. Het is nu rommelig en karig tegelijk, net lullig of zo. Maar dat is smaak natuurlijk.
Ik vind het wel erg leuk dat het echt hun smaak en hun huis is, en ze nu ook veel meer durven qua interieur. En ik vind het nog steeds echt een heel leuk huis
Dat mag je natuurlijk wel vinden, maar na 85 corona posts wordt dit een coronatopic en dat is het niet en hoeft het niet te worden, toch?
Graag, 3u is wel mn max overigens hoor dus net op tijd pfoe
is goed
Gaaf! Maar vind sowieso de stijl van jouw appartement erg mooi, met al die warme kleuren
Deze youtuber stond tussen mijn aanbevolen video’s maar ik vind haar echt heel leuk en ze heeft niet zoveel abonnees. Wel gefocust op (vegan) eten dus daar moet je van houden.
Oh heel gaaf je muur en ook je eethoek!
Hahaha love deze reacties.
Bonnie neemt Desenio muur: suf.
Een van ons (@tuula) neemt Desenio muur PRECIES zoals die op de website staat: zo’n mooi huis.
Kan je stijl wel waarderen hoor, en als ik voor wat #spon wat posters aan de muur zou kunnen hangen zou ik het ook doen. No shame.