Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik wil hier toch nog even op terug komen want eigenlijk kan je het nu deels wel heel goed voorstellen. Voor heel veel mensen is dit hun dagelijks leven altijd: amper naar buiten kunnen, weinig tot geen familie/vrienden zien, niet kunnen doen wat je zou willen doen door bijvoorbeeld die zwakkere gezondheid. En vaak kunnen ze dit dan juist heel goed ombuigen naar positiviteit en kijken naar wat nog wel kan. Maar als je ‘normale’ wereld nu nog kleiner lijkt te worden doordat een ander zich niet aan regels houdt die het voor iedereen uiteindelijk makkelijker moeten maken dan snap ik best dat dit gevoelig ligt. Ik val zelf ook onder de ‘kwetsbare groep’ maar ik heb in deze tijd eigenlijk pas dat mijn gezonde vriendinnen beseffen hoe mijn leven normaal gesproken is: niet vanzelfsprekend.

Ik lees nu pas verder dus sorry voor alsnog een corona verhaal. Back to YouTube

3 likes

Ik vind het bij jou niet zo’n standaard desenio vibe hebben. Jouw kleuren combinatie vind ik trouwens fantastisch in huis!

2 likes

Maar hun interieur is verder totaal verschillend. En volgens mij gingen de reacties op tuula om de rest vd inrichting dus niet om de posters. Dus deze posts zijn niet tegenstrijdig ofzo.

5 likes

lol ze lijkt een beetje op een angry bird door de combinatie van haar wenkbrauwen en ogen

2 likes

Desenio heeft best mooie posters, vind hun kunstachtige dingen mooi en heb ook wel eens overwogen om te bestellen. Maar Bonnie heeft nu wel heel basic dingen uitgezocht? Waarom zou je een poster van een zwarte kronkel willen :thinking:

4 likes

Het gaat hier over die posters, maar ik vind vooral die tafel niet om aan te zien.

2 likes

Ik heb thuis posters hangen die ik uitgezocht heb bij Desenio, maar besteld heb via Aliexpress. Ipv €20 per poster maar €4 per poster betaald (exact hetzelfde), en lekker goedkope lijsten bij Action gekocht.

16 likes

Ik zou het alleen ophangen als ik m’n huis wilde verhuren als AirBnB

Het is niet lelijk, maar ik vind het zo teringsaai als mensen hun woonaccessoires en muur bekleding van winkels/bedrijven hebben ipv zelfgemaakt/van kunstenaars/meegenomen van plekken.

Desenio valt voor mij in dezelfde categorie als van die vergulden lampen/kandelaars met panter/blad/flamingo etc. Vind dat echt zo jammer als mensen zo’n onpersoonlijk huis hebben dat net zo goed het huis van 37.000 andere mensen kon zijn.

28 likes

Ik ben echt iemand die dan eigenlijk een leuk en beetje uniek interieur wil, maar te lui is om echt op zoek te gaan naar mooie dingen.

1 like

Hoe vind je die dan op Ali?

Afbeelding van Desenio opslaan en dan op afbeelding zoeken via Aliexpress!

2 likes

Ik heb nog liever kleutertekeningen of vingerverfcreaties van een dier aan mijn muur. Vind het sowieso tof dat de Ikea steeds kindertekeningen vermaakt tot knuffels die je kan kopen.

Ja plus wie maakt die dingen op Desenio, ook kunstenaars toch? Tis allemaal zo goedkoop, hoop maar dat die makers daar dan ook nog een beetje aan verdienen maar zou me niets verbazen als dat niet zo is.

1 like

Wel logisch toch? Hoeven niet dezelfde mensen te zijn, maar denk dat de meeste mensen die het niks vinden niet persé nu gaan reageren om @tuula dat te vertellen.

2 likes

Maar het zegt natuurlijk wel wat, we hebben hier constant commentaar op mensen die niet op ons reageren maar als het om een forumlid gaat (die wel direct alles leest en kan reageren) hebben we niet zo’n grote mond.

8 likes

Ja dat is zo leuk!

72 likes

Als ze 1 keer een ontwerp aanleveren en daar bijvoorbeeld 20% per bestelling van krijgen en dat desenio voor de rest alles regelt, dan zou ik er voor tekenen. Als je als ontwerper in ieder geval geen waarde hecht aan exclusiviteit, copyright etc.

1 like

Hahaha mijn bff heeft die kat in dr hal.

Verder vind ik desenio voor inspiratieloze 30 plussers.

4 likes

Een soort opvolging van ‘home is where the heart is’ :dizzy: ?

1 like

Oh ja en veel mannen hadden toen een pulp fiction poster :face_vomiting:

2 likes