Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Home is where the desenio print is hanging on the muur.

7 likes

Ik ben echt blij dat we niet meer in een tijd leven dat Friends leuk of grappig is. Kijk nu al uit naar de volgende generatie waarin how I met your mother ook niet meer grappig is. Evht een lichtpuntje in de toekomst als ik die herhalingen nooit meer per ongeluk voorbij zie komen

23 likes

Ah deze had ik ook ja!

En ik had ook deze en die vond ik nog cooler omdat ik die in Barcelona had gekocht. Dat vertelde ik er ook altijd bij. (đŸ„Č)

15 likes

Rechtsboven zie je een camera met een loep

Ben ‘How I Met Your Mother’ dankbaar voor één ding en dat is de ultieme waarschuwing op mannen gebied.

Als je een man ooit LEGENwaitforitDARY hoort zeggen, ren.

Is de quoteversie van een fedora en een band shirt onder een slecht zittend vervaagd ribcolbert van de C&A.

41 likes

Dit is de positieve manier van denken die we nodig hebben in de 2020’s. Overal praktische tips uithalen

2 likes

Kan niet wachten tot 20ers over 30 jaar in kringlopen op zoek gaan naar vintage Desenios

21 likes

Ik heb deze extensie voor Chrome gebruikt: https://chrome.google.com/webstore/detail/aliexpress-search-by-imag/jkcacbjiofjgbnaknoojjboeiinempoa?hl=nl

Dit is iedere oudere gast die mij ooit heeft geprobeerd te versieren in 2006.

5 likes

Ja walgelijk. In HIMYM hadden ze ook zo’n boek waarin stond hoe je vrouwen moest versieren. Bleek dus achteraf dat mijn ex dat boek had gekocht en mij met bepaalde dingen uit dat boek binnen had gehengeld (ik was toen 20 en duidelijk naïef). Hij vertelde hele interessante verhalen tijdens onze eerste dates, die achteraf letterlijk woord voor woord uit dat boek bleken te komen.

15 likes

Haha nee wat kut! Ik geloof trouwens dat ik liever nog een hele date stilletjes cringe om HIMYM quotes en nooit meer afspreek dan dat ik toegeef dat ik het in een duister verleden ook wel heb gekeken om diegene te confronteren met z’n slechte smaak (maar dat is de last die ik zelf zal moeten dragen)

Ja same

Met optioneel overdag nog zo eentje erbij

afbeelding

40 likes

Welk boek?

Oh my, ik vond HIMYM wel leuk en leuker dan Friends zelfs. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

The Game heet het geloof ik.

1 like

Ik meen ooit iets gelezen te hebben over nektasjes en ringbaarden.

1 like

en meer op z’n blog:

wow huh werkt dat boek niet dan? is toch van dé barney Stinson

Oooo bestaat dat echt? Hahaha!

Maar daarin staat toch hoe hij vrouwen versiert door te zeggen dat hij Neil Armstrong is. :rofl:

Ik heb the game ook gelezen in mijn vrijzellentijd en daarna echt veel mannen met uitgaan ontmaskerd. Vond dat wel grappig al die praatjes van ze, vond vooral de theorie erachter wel interessant.

4 likes

Ik vond HIMYM fantastisch, tot ik het laatst weer eens keek
 echt zo kut overdreven geacteerd en slechte humor. Was er echt in 1 klap overheen :+1:

4 likes