Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nou ‘een paar jaar’. Die serie is ook al zo’n 30 jaar oud. (Alsnog belachelijk, dat was toen ook gewoon idioot).

Heb ik inderdaad ook met modern family. Maar dat komt ook omdat ik die humor van mijn familie gewend ben, we zijn een hele gemixte familie qua cultuur en we nemen elkaar daar zo vaak mee in de zeik/ grappen over elkaar maken en zo. En vooral dan ook de stereotype dingen.

1 like

Dat diversiteit an sich niet problematisch kan zijn. Hangt af van hoe je ernaar kijkt toch? Of bedoelde je het zo niet zo?

Ik raak nu even in de war.

Oké… dan? In dat geval trek ik het terug…

Huh doe je nou alsof

Ik snap het even niet meer. Alsof wat?

Het was gewoon een tegenargument en blijkbaar een heel slecht, smakeloos en niet onderbouwd argument. (Snap ik nu) Mijn excuses daarvoor. Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen of op de kast te jagen.

2 likes

Ik had het er net nog even met mijn vriend over en hij zei: sukkel, je hebt de Wet van Godwin toegepast. Ik had hier nog nooit van gehoord dus ik heb me even ingelezen en ik snap nu nog beter dat het nergens op slaat om zo’n vergelijking in het gesprek te gooien. Wel fijn dat het zo is gelopen want nu heb ik weer iets geleerd :slight_smile:

5 likes

Nee ik heb die extensie aan Chrome op m’n pc toegevoegd

Is er hier iemand die goed kan zoeken? :sweat_smile: Willemijn heeft afgelopen jaar/zomer in een vlog benoemd dat ze nieuwe horren hebben in huis en waar ze die gekocht had. Wie o wie weet welke vlog of wie weet welk merk ze destijds noemde?

Idd, het onderscheid tussen diversiteit vs inclusiviteit
denk dat MM vaak het 1e is

Die ijskast van Jessie. Doe RUSTIG

6 likes

Hahahaha al die blikjes water ook gewoon

2 likes

Gio op 2.01; “Nee sorry, ik val niet op minderjarige meisjes.”

Ook Gio;

Ze hebben hun relatie nu officieel gemaakt en krijgen hier veel vervelende reacties op. Ik vind dat mensen ze absoluut niet hoeven uit te schelden, maar ik vind het wel goed dat niet iedereen dit zomaar normaal vindt.

9 likes

Gio is 22 en Jade net 16.

1 like

Love Jesse

Reageert iemand dit op Jesse:

En wie Liken dat?

God o god zou me doodschamen als m’n ouders mijn relatie met een minderjarige online gingen verdedigen en kinderachtige comments over andere youtubers gingen Liken.

81 likes

Die ouders zijn ook echt van de pot gerukt hoor…dat jochie is volgens mij nog nooit een keer aangepakt. Je gaat als ouders toch niet endorsen dat je zoon (of dochter) het met zo’n jong meisje aangaat?
Gio met zijn miljoen volgers, op een voetstuk.

6 likes

Die pa haalde er toch ook bij dat hij zelf ook op die leeftijd met die moeder een relatie begon

Beetje Verbon vibes zo

10 likes

Was dit ook niet het verhaal van Andre Hazes sr met Rachel?

Ik zag laatst ook iets van gio en jade op tiktok en heel veel fans verdedigde het daar ook, ze hadden ook allemaal een super sterk argument
Komt die: ze schelen misschien wel 6 jaar maar jade is heel volwassen voor haar leeftijd :woozy_face:

Hahahha echt zo’n kutargument, ik dacht ook dat ik ~volwassen~ was op mijn 16e en als ik nu terugdenk aan toen was ik echt een cringy tiener en nog ver van volwassenheid

26 likes