Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Gio op 2.01; “Nee sorry, ik val niet op minderjarige meisjes.”

Ook Gio;

Ze hebben hun relatie nu officieel gemaakt en krijgen hier veel vervelende reacties op. Ik vind dat mensen ze absoluut niet hoeven uit te schelden, maar ik vind het wel goed dat niet iedereen dit zomaar normaal vindt.

9 likes

Gio is 22 en Jade net 16.

1 like

Love Jesse

Reageert iemand dit op Jesse:

En wie Liken dat?

God o god zou me doodschamen als m’n ouders mijn relatie met een minderjarige online gingen verdedigen en kinderachtige comments over andere youtubers gingen Liken.

81 likes

Die ouders zijn ook echt van de pot gerukt hoor…dat jochie is volgens mij nog nooit een keer aangepakt. Je gaat als ouders toch niet endorsen dat je zoon (of dochter) het met zo’n jong meisje aangaat?
Gio met zijn miljoen volgers, op een voetstuk.

6 likes

Die pa haalde er toch ook bij dat hij zelf ook op die leeftijd met die moeder een relatie begon

Beetje Verbon vibes zo

10 likes

Was dit ook niet het verhaal van Andre Hazes sr met Rachel?

Ik zag laatst ook iets van gio en jade op tiktok en heel veel fans verdedigde het daar ook, ze hadden ook allemaal een super sterk argument
Komt die: ze schelen misschien wel 6 jaar maar jade is heel volwassen voor haar leeftijd :woozy_face:

Hahahha echt zo’n kutargument, ik dacht ook dat ik ~volwassen~ was op mijn 16e en als ik nu terugdenk aan toen was ik echt een cringy tiener en nog ver van volwassenheid

26 likes

Ik vind de relatie ook niet gezond maar de reacties erop al helemaal niet. Ik zie ook juist amper mensen die het verdedigen maar veel meer mensen die het belachelijk maken. Die Jade is zo jong, zie op Tiktok dat ze nog haar Franse woordjes zit te leren en ondertussen helemaal kapot wordt gemaakt in de reacties. Overal seksgrappen over haar en Gio, mensen die screenshots maken van video’s en verzinnen dat er een condoom te zien is etc. In dat “Accepteer de punchline” van Nesim en Qucee worden er ook de hele tijd grappen over gemaakt. Dan denk ik echt wauw allemaal volwassen lui die grappen maken over een puber. Dat lijkt me allemaal nog veel schadelijker dan het leeftijdsverschil met Gio

31 likes

Huh is dit ooit bevestigd? Waren toch hele vage geruchten. Daarbij was Maan al meerderjarig en dus maakt dat wel een verschil.

Daarbij zijn de hersenen van een 16 jarige niet volgroeid en zijn bepaalde hersenfuncties ook nog niet volledig ontwikkeld. Hierdoor is het voor hen lastiger om gevolgen op langer termijn te overzien.

7 likes

Nou bij Peter Jan Rens en Virginia is toentertijd ook heel veel weerstand geweest. Dat was ook zwaar afgekeurd door de maatschappij

Zou het ook niet aan de levensfase liggen waar je in zit?
Als de ene al aan het werk is en de andere zit nog op de middelbare school, dan kan ik mij voorstellen dat dat ongelijkwaardig is.
Maar stel je zit allebei op het vervolgonderwijs, hebt een bijbaantje etc. Dan is dat toch al veel gelijkwaardiger?

3 likes

Maar daar gaat het niet om. Het gaat niet om het leeftijdsverschil, het gaat om het hebben van een relatie met een minderjarige meid. Ze is minderjarig, ze is niet volgroeid, ze is niet volledig ontwikkeld qua brein en hij heeft een machtspositie vanwege z’n leeftijd, ontwikkeling en ik denk dat z’n carrière ook meespeelt. Dan heb je nooit een gelijkwaardige relatie.

Ze is nog een kind.

En oké dan is Gio verliefd, dan is hij misschien ook niet helemaal rationeel. Maar zijn ouders zouden hem én dat meisje in bescherming moeten nemen.

41 likes

Nou dat kan wel, want ik heb op mijn opleiding letterlijk colleges gehad over de ontwikkeling van het puberbrein. Dat is iets wat gewoon vast staat : wetenschap

40 likes

Die schelen 40 jaar, wat inderdaad heel veel is en wat je ook best vreemd mag vinden. Maar niet/minder ‘acceptabel’ vind ik zo’n vreemde term hiervoor, wij hebben er toch helemaal niks van te vinden?

Al scheelden ze 60 jaar, een relatie tussen twee volwassen mensen hoeven wij niet goed te keuren, moeten ze lekker zelf weten.

4 likes

Ik vind echt heel veel van iedereen >20 die beweert een gezonde relatie te kunnen hebben hebben met een 16-jarige.

85 likes

Wetenschap is ook maar een mening. :troll:

19 likes

Hij kent haar al sinds ze 14 is en de geruchte gaan sindsdien al rond…

1 like

Zeker!

Er zijn niet voor niks wetten die minderjarigen tegen van alles en nog wat beschermen.

1 like

Zat hij toen niet in een relatie met Juultje en die Isha?

Ik begin ook te vermoeden dat sommige breinen hier anders ontwikkeld zijn dan de meeste.

60 likes