Ik denk niet dat Jade de reacties helemaal had kunnen inschatten. Al maanden staan de reacties onder ál haar posts vol met verwijzingen naar Gio en grappen daarover. Dit lijkt me totaal anders dan toen ze nog ‘gewoon youtuber was’ daarvoor, en zeker omdat zij nog jonger is dan Juultje of Isha lijkt het me nog moeilijker.
Ging even op Jade haar insta kijken maar die foto’s die zij plaatst. Vind ik ook niet gezond als 15/16 jarig meisje. Ze lijkt veel ouder, met nadruk op lijkt. Maar dat is een andere discussie.
Ik vind dit soort opmerkingen echt onnodig. Prima dat je het niet eens bent met @Pompiedom maar je kunt toch op een normale manier de discussie aan gaan? Dat doet zij ook.
Ik krijg echt een beetje een vieze smaak in mn mond van deze post. Het is zo onnodig? Dit kind heeft ons oordeel niet nodig?
Ik vind dit echt totaal onnodig en niks toevoegen aan de discussie.
Algemene gedachte bij de vlog van Bonnie:
Bonnie BINNENSTEM
Indirect wordt ze al deze hele discussie veroordeeld. Al gooien jullie het op Gio. Maar denk je dat zij dat leuk vindt wanneer Gio uitgemaakt wordt voor bijvoorbeeld pedofiel of andere haat comments kriigt. Sorry maar dit is echt hypocriet. Dan moet het gewoon per definitie niet besproken worden hier. Daarbij worden haar ouders zelfs veroordeeld omdat ze het goedkeuren. Terwijl wij niet eens weten wat er vooraf besproken is met die twee.
Dus omdat de rest haar indirect veroordeelt (ben ik het mee oneens maar oke) doe jij het maar even direct en keihard?
Daarom benoem ik het ook. Maar niemand beschermd haar hier tegen, is eigenlijk mijn punt. Niet als een keihard oordeel. Vinden jullie dit bijvoorbeeld ook niet verantwoording van de ouders? Ze heeft behoorlijk wat volgers (600k).
Ik zal screenshot iig weghalen. Heb verder niet eens benoemd of ik voor die relatie ben. Dat het niet gelijkwaardig is, ben ik het mee eens.
Als jij niet eens bent met dat Jade hier indirect veroordeeld wordt, dan is de discussie klaar toch.
Lekker makkelijk om te roepen dat de discussie dan klaar is, zodat je niet in hoeft te gaan op je eigen gedrag, het shamen van een kind voor de foto’s die ze online zet.
Ik zeg dat ik het persoonlijk geen gepaste foto’s vind passend bij haar leeftijd. En ik heb mijzelf wel verder toegelicht alleen niet richting jou.
Je slaat de discussie toch meteen dood door te zeggen, ze wordt hier niet indirect veroordeeld.
zo leuk dat Nick een switch geeft aan Bonnie. ook die hele discussie met die snacks
Het gaat mij er hier niet om dat ik het goedkeur dat ik haar veroordeel. So be it. Ik ontken het niet. (Had het inderdaad anders kunnen verwoorden. Is ook geen oordeel richting haar maar misschien meer richting haar ouders). Maar het gebeurt al de hele fuckin tijd. Wat een forum dit. Zo hypocriet.
Willem bijv: Ik kan me niet voorstellen dat een groep vrienden van 22 die naar festivals, clubs, vakanties of wat dan ook gaan er zo’n kind bij willen hebben, lijkt me echt ongemakkelijk.
Hoezo is dit geen oordeel?
Ik werd helemaal kriegelig van die snack discussie. Helemaal inventariseren wie wat neemt, oeh en Lisa neemt ook nog een extra kaasbal. Man pleur gewoon alles in die airfryer en klaar
ja same, like je hebt een hele la in je vriezer vol doe ff normaal
Sorry laat bij de discussie maar wil toch even wat kwijt
Ik heb een collega, ook 22, en die heeft adhd en pddnos en loopt verder volgens mij ook gewoon een beetje achter in zn ontwikkeling. Die gaat dus ook altijd met meisjes van 17. Zelf zegt ie ook ja mentaal ben ik jonger en dat is ook gewoon echt zo maar toch vind ik t niet kloppt. Denk als ie 40 is dat ie nog op dat niveau zit. En bij zn vorige vriendinnetjes merkte je ook dat die m ontgroeiden. Dus vraag me wel eens af hoe dat dan moet later. Ook wel sneu.
Al is t wel een beetje andere situatie dan hier en vind ik t alsnog gewoon niet oke (weet ie ook😂). We zijn al lang blij dat ie niet weer een van de werkplek heeft.
Haha Lisa voelde zich volgens mij bijna schuldig dat ze 1 extra kaasbal nam en de rest niet.
Uiteindelijk at ze:
2 kaastengels
2 kaasballen
1 bamischijf
Nou nou
het zou me niks verbazen als ze het in Excel bijhoud