Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Deze discussie herinnert me eraan dat ik m’n jade roller weer wat vaker moet gebruiken.

11 likes

Oh mijn god wat een skere bedoening. Hoezo gooi je niet van alles wat in dat ding? Nee, allemaal precies doorgeven hoeveel je van iedere snack wilt en daarover discussiëren. Ik zou er al geen zin meer in hebben.

78 likes

Misschien gooit ze wel een tikkie. 5 snacks van x bedrag.

Alle vrienden van Bonnie wild, je mag tegenwoordig 5 snacks kiezen in haar nieuwe levensfase en uitgavenpatroon, in plaats van 3

16 likes

Maar hier is toch meerdere keren genoemd dat zelfs op je 16e je brein nog niet volledig ontwikkeld is. Je moet dan ook rekening houden met het feit dat ze al vanaf haar 14e close waren, en toen al clickbait titels zoals “is ze wel of niet mn vriendin?” “Hebben wij een relatie?” werden gebruikt. Ook is dit Jade haar eerste (serieuze) relatie, dus zij weet misschien nog niet helemaal wat een gezonde of ‘gelijkwaardige’ relatie is/heeft niets om mee te vergelijken.

7 likes

Jezus wat een gezeik met die snacks. En de kaastengels gaan per 4!! Echt doe normaal, ik vreet weleens zo’n halve bak in mijn eentje leeg.

33 likes

Hahahah ik durfde het al bijna niet te plaatsen van die snacks. Echt een snackfestijn met 3 snacks pp. Ik ben ook niet van verspilling maar dit was wel next level. Met dat gegil er ook doorheen.

Wel jammer dat het een Nintendo switch LITE is(“als je een duurdere wil moet je het zelf maar betalen”), aangezien deze niet op de tv kan vraag ik me af of ze er iets mee kan in haar vlogs (zoals andere Youtubers doen). Ik vraag me ook af of zij werkelijk een gamer is of mee wil gaan in de hype…

2 likes

Ja godver, en je zal als alles klaar is maar net zin hebben in een snack die je niet besteld hebt. Moet je dan ruilen met iemand anders om wel netjes bij je bestelde hoeveelheid snacks te blijven? Wat een ellende.

5 likes

En stel dat zij allebei twee snacks nemen en jij wilt er drie of vier (want laten we eerlijk zijn, wat is één kaasstengel) Super ongemakkelijk. Dan voel je je meteen al bezwaard.

9 likes

Ik word ook altijd plaatsvervangend zenuwachtig bij die verjaardag van Bonnie omdat ze er zo’n ding van maakt . Het zou mij niet verbazen als ze de avond van tevoren tegen Nick zegt; “nick, de versierspullen liggen daar en daar, ik ga nu nog even voor de laatste keer naar beneden om wat te pakken. Zullen wij dan morgen om 10.00 afspreken dat ik beneden kom?? Dan ben ik aangekleed. Hier, pak mijn vlog camera maar alvast”…

52 likes

Als het goed is kan je met een switch lite niet met je elgato (of welk apparaat ze voor recording gebruikt) niet opnemen.

1 like

Ik kan me gewoon zo niet voorstellen dat mensen echt zo zijn, gooi gewoon dat hele pak in je airfryer, komt echt wel op en zo niet, ja dan is dat jammer. Ik gooi dan liever één zo een snack weg dan dat ik bekend sta als die persoon waar je maar 3 snacks krijgt.

18 likes

Er zat ook echt nog 1 kaasstengel in het doosje nadat ze hun bestelling hadden gepakt, doe dan ook die laatste hahahah

9 likes

In de comments: “Zo herkenbaar bij die Airfryer :rofl:.”

BESTAAN ER MEER VAN ZULKE MENSEN???

Ik ga een poll maken hoor, brb.

65 likes

Gierige Gerda waarschijnlijk

24 likes

Echt een kutopmerking. Fuck you all and die!!!

43 likes

Ik ken letterlijk niemand die na 3 snacks zegt " Huh wil je nog meer?"

17 likes

Echt gênant. Pleur gewoon het hele mandje vol met allemaal soorten en kijk daarna waar je nog zin in hebt als het op is, zoveel moeite dit hahahaha en je laat je gasten toch vet ongemakkelijk voelen. Wel zeggen “nee nee neem gewoon!!” maar wel benadrukken dat iemand 2 kaasballen neemt!! Hahaha jezus

5 likes

Bij wie wil je eten?

Bonnie (max 2 snacks per persoon)

of

Mascha (waar Gregor de snacks telt)

54 likes

Ja dat zijn twee oordelen van allebei een heel ander kaliber. Jij bent de kledingkeuzes en poses van een MEISJE aan het veroordelen. Terwijl dat juist iets is wat precies haar eigen keuze is, het is heel normaal om als zestienjarige je identiteit te zoeken en kleding kan daar een rol in spelen. Ik heb trouwens even gekeken en waar hebben we het over. Ze draagt gewoon normale kleding? Of val je nu serieus over het beetje been of decolleté dat ze in sommige foto’s heeft?
Hoe kun je dit vergelijken met mensen die haar relatie afkeuren en daarin duidelijk Gio ter verantwoording roepen en niet haar.

6 likes