Het andere YouTubers/bloggers topic #16

zo leuk dat Nick een switch geeft aan Bonnie. ook die hele discussie met die snacks :joy:

3 likes

Het gaat mij er hier niet om dat ik het goedkeur dat ik haar veroordeel. So be it. Ik ontken het niet. (Had het inderdaad anders kunnen verwoorden. Is ook geen oordeel richting haar maar misschien meer richting haar ouders). Maar het gebeurt al de hele fuckin tijd. Wat een forum dit. Zo hypocriet.

Willem bijv: Ik kan me niet voorstellen dat een groep vrienden van 22 die naar festivals, clubs, vakanties of wat dan ook gaan er zo’n kind bij willen hebben, lijkt me echt ongemakkelijk.

Hoezo is dit geen oordeel?

2 likes

Ik werd helemaal kriegelig van die snack discussie. Helemaal inventariseren wie wat neemt, oeh en Lisa neemt ook nog een extra kaasbal. Man pleur gewoon alles in die airfryer en klaar

33 likes

ja same, like je hebt een hele la in je vriezer vol doe ff normaal :joy:

Sorry laat bij de discussie maar wil toch even wat kwijt

Ik heb een collega, ook 22, en die heeft adhd en pddnos en loopt verder volgens mij ook gewoon een beetje achter in zn ontwikkeling. Die gaat dus ook altijd met meisjes van 17. Zelf zegt ie ook ja mentaal ben ik jonger en dat is ook gewoon echt zo maar toch vind ik t niet kloppt. Denk als ie 40 is dat ie nog op dat niveau zit. En bij zn vorige vriendinnetjes merkte je ook dat die m ontgroeiden. Dus vraag me wel eens af hoe dat dan moet later. Ook wel sneu.
Al is t wel een beetje andere situatie dan hier en vind ik t alsnog gewoon niet oke (weet ie ook😂). We zijn al lang blij dat ie niet weer een van de werkplek heeft.

1 like

Haha Lisa voelde zich volgens mij bijna schuldig dat ze 1 extra kaasbal nam :stuck_out_tongue: en de rest niet.
Uiteindelijk at ze:
2 kaastengels
2 kaasballen
1 bamischijf

Nou nou

18 likes

het zou me niks verbazen als ze het in Excel bijhoud :joy:

2 likes

Deze discussie herinnert me eraan dat ik m’n jade roller weer wat vaker moet gebruiken.

11 likes

Oh mijn god wat een skere bedoening. Hoezo gooi je niet van alles wat in dat ding? Nee, allemaal precies doorgeven hoeveel je van iedere snack wilt en daarover discussiëren. Ik zou er al geen zin meer in hebben.

78 likes

Misschien gooit ze wel een tikkie. 5 snacks van x bedrag.

Alle vrienden van Bonnie wild, je mag tegenwoordig 5 snacks kiezen in haar nieuwe levensfase en uitgavenpatroon, in plaats van 3

16 likes

Maar hier is toch meerdere keren genoemd dat zelfs op je 16e je brein nog niet volledig ontwikkeld is. Je moet dan ook rekening houden met het feit dat ze al vanaf haar 14e close waren, en toen al clickbait titels zoals “is ze wel of niet mn vriendin?” “Hebben wij een relatie?” werden gebruikt. Ook is dit Jade haar eerste (serieuze) relatie, dus zij weet misschien nog niet helemaal wat een gezonde of ‘gelijkwaardige’ relatie is/heeft niets om mee te vergelijken.

7 likes

Jezus wat een gezeik met die snacks. En de kaastengels gaan per 4!! Echt doe normaal, ik vreet weleens zo’n halve bak in mijn eentje leeg.

33 likes

Hahahah ik durfde het al bijna niet te plaatsen van die snacks. Echt een snackfestijn met 3 snacks pp. Ik ben ook niet van verspilling maar dit was wel next level. Met dat gegil er ook doorheen.

Wel jammer dat het een Nintendo switch LITE is(“als je een duurdere wil moet je het zelf maar betalen”), aangezien deze niet op de tv kan vraag ik me af of ze er iets mee kan in haar vlogs (zoals andere Youtubers doen). Ik vraag me ook af of zij werkelijk een gamer is of mee wil gaan in de hype…

2 likes

Ja godver, en je zal als alles klaar is maar net zin hebben in een snack die je niet besteld hebt. Moet je dan ruilen met iemand anders om wel netjes bij je bestelde hoeveelheid snacks te blijven? Wat een ellende.

5 likes

En stel dat zij allebei twee snacks nemen en jij wilt er drie of vier (want laten we eerlijk zijn, wat is één kaasstengel) Super ongemakkelijk. Dan voel je je meteen al bezwaard.

9 likes

Ik word ook altijd plaatsvervangend zenuwachtig bij die verjaardag van Bonnie omdat ze er zo’n ding van maakt . Het zou mij niet verbazen als ze de avond van tevoren tegen Nick zegt; “nick, de versierspullen liggen daar en daar, ik ga nu nog even voor de laatste keer naar beneden om wat te pakken. Zullen wij dan morgen om 10.00 afspreken dat ik beneden kom?? Dan ben ik aangekleed. Hier, pak mijn vlog camera maar alvast”…

52 likes

Als het goed is kan je met een switch lite niet met je elgato (of welk apparaat ze voor recording gebruikt) niet opnemen.

1 like

Ik kan me gewoon zo niet voorstellen dat mensen echt zo zijn, gooi gewoon dat hele pak in je airfryer, komt echt wel op en zo niet, ja dan is dat jammer. Ik gooi dan liever één zo een snack weg dan dat ik bekend sta als die persoon waar je maar 3 snacks krijgt.

18 likes

Er zat ook echt nog 1 kaasstengel in het doosje nadat ze hun bestelling hadden gepakt, doe dan ook die laatste hahahah

9 likes