Het andere YouTubers/bloggers topic #16

In de comments: “Zo herkenbaar bij die Airfryer :rofl:.”

BESTAAN ER MEER VAN ZULKE MENSEN???

Ik ga een poll maken hoor, brb.

65 likes

Gierige Gerda waarschijnlijk

24 likes

Echt een kutopmerking. Fuck you all and die!!!

43 likes

Ik ken letterlijk niemand die na 3 snacks zegt " Huh wil je nog meer?"

17 likes

Echt gênant. Pleur gewoon het hele mandje vol met allemaal soorten en kijk daarna waar je nog zin in hebt als het op is, zoveel moeite dit hahahaha en je laat je gasten toch vet ongemakkelijk voelen. Wel zeggen “nee nee neem gewoon!!” maar wel benadrukken dat iemand 2 kaasballen neemt!! Hahaha jezus

5 likes

Bij wie wil je eten?

Bonnie (max 2 snacks per persoon)

of

Mascha (waar Gregor de snacks telt)

54 likes

Ja dat zijn twee oordelen van allebei een heel ander kaliber. Jij bent de kledingkeuzes en poses van een MEISJE aan het veroordelen. Terwijl dat juist iets is wat precies haar eigen keuze is, het is heel normaal om als zestienjarige je identiteit te zoeken en kleding kan daar een rol in spelen. Ik heb trouwens even gekeken en waar hebben we het over. Ze draagt gewoon normale kleding? Of val je nu serieus over het beetje been of decolleté dat ze in sommige foto’s heeft?
Hoe kun je dit vergelijken met mensen die haar relatie afkeuren en daarin duidelijk Gio ter verantwoording roepen en niet haar.

6 likes

Jaaa ik (maar ben er wel een beetje klaar mee). Ik ben niet zo van de cancel culture, maar ze heeft zoveel gelogen en draait te vaak dingen om zodat ze er mee weg komt (check haar threads op tattle life). Alles lijkt te draaien om haar ervaring, zelfverrijking en de :sparkles: casual magic :sparkles: ten koste van de wereld om haar heen. Ze komt echt wel doordacht en geleerd over, maar qua gedrag merk je dat ze niet zo volwassen is als dat ze wil overkomen.

Als je de comments leest van de z-koreanen voel je de frustratie over haar gedrag. Inderdaad wat je zegt, dat cafés open zijn betekent niet dat je daar alle dagen maar moet gaan zitten. Misschien doet ze het voor haar kanaal en de aesthetics voor studytube of ze is echt gewoon ignorant.

2 likes

100% bij Mascha! Ondanks dat Gregor telt, denk ik niet dat je daar qua snacks en eten iets te kort komt.

Vind hun sushi mukbangs ook oprecht leuk omdat ze altijd gewoon lekker veel bestellen i.p.v dat eeuwige ‘omg ik heb veel te veel besteld’ terwijl je dan een hoeveelheid ziet staan waar ik nooit genoeg aan zou hebben als avondeten.

48 likes

nu heb ik zin in kaasstengels. ff max 2 bestellen bij de bakker B.

4 likes

Ik open de video van Bonnie maar mn geluid stond niet aan. En ik mn hoofd hoorde ik al die vreselijke Oooooooohhhhh .

13 likes

Volgens mij heb ik dit allemaal al gezegd / toegegeven. Maar meningen verschillen. Vind foto’s met je kont breed in beeld (als pose) idd niet passend bij de leeftijd + zo’n groot volger aantal. Zo kun je ook gaan stellen dat die relatie hoort bij ‘identiteit’ zoeken. Als zoveel mensen Gio ter verantwoording roepen (wat ik persoonlijk niet erg vind, maar opmerkingen als pedofiel gaan te ver) dan heeft dat heus invloed op haar, dat kan haar ook kwetsen.

Oke, je ziet blijkbaar niet in hoe misogynistisch je opmerkingen zijn aangezien je er nog eentje achteraan gooit over haar achterwerk. Ik hoop dat je je ooit wel gaat realiseren dat je hiermee bijdraagt aan het probleem.

27 likes

Als alle jeugdige kijkers van Bonnie maar niet denken dat dit gedrag normaal is en dit later gaan overnemen. Snacks moeten rijkelijk vloeien

41 likes

Die snack discussie was zo grappig, heerlijk dronken gedrag als je honger hebt snachts.
Ik wil ook een feestje :sleepy:

2 likes

Van het weekend lekker een snek party houden! <3
Foute playlist op, discobal ergens vandaan trekken en gaan met die halve kaassnack.
Graag wel ff aan je airfryer doorgeven hoeveel snacks je wilt, dan kan hij hier rekening mee houden

6 likes

:joy:Nou dat is bij mij altijd heel simpel, gewoon de inhoud van een hele doos erin pleuren.
Ik vond het allemaal niet zo serieus en dramatisch zoals sommigen van jullie hier, maar 1 kaasTENGEL per persoon is wel een dieptepunt

2 likes

Met je sTENGEL vanaf blijven!!! :joy:
(ok sorry ik ga weer ff mijn werk doen inpv super flauw zijn.)

2 likes

Zie ik nou ook goed dat ze 13 (!!) dozen aan snacks in de vriezer hebben en er dan niet eentje volledig in de airfryer kunnen gooien??? Zelfs niet op je verjaardag?

27 likes

En dat je dan een hele lade van je diepvries afgetopt hebt met snacks, en je gasten dan laat doorgeven wat en hoeveel ze willen hebben :sob:

Edit: hahaha ja precies wat @papierhier dus zegt

6 likes