Haha ik ga wel stuk om die foto. Echt treurig
Ik denk serieus dat als je tegen Bonnie zou zeggen: Joh gooi gewoon die hele doos erin, dat ze je dan in shock aankijkt alsof je helemaal gek geworden bent.
Ja, dat zal. Zit een kern van waarheid in. Maar half dit forum is misogynistisch
Ik geef toe het zal vast mijn eigen ongemakkelijkheid zijn waarom ik dit dan âafkeurâ of zo. Sta altijd open om te leren.
Dus dan is het niet erg meer. Beetje ik heb ooit iets gestolen mja dat doen zo veel mensen dus ik vind niet dat je dr over moet zeuren.
Wel echt zin in snacks nu
Jawel, ben ook zeker voor minder vrouwen / moeders etc veroordelen. Ik zie nu ook wel in dat mijn eigen opmerking over haar kleding niet oké was. Maar ben ook niet perfect.
Vond ik gewoon grappig, want dit forum is mega veroordelend in general
Ja ik volg haar! Die universiteit vond ik namelijk eerst klinken als een droom; al die verschillende plekken waar je mag studeren. Maar als je je er iets meer in verdiept, is die uni echt een rare cult met alle vakken online en weinig dingen echt op niveau⊠en nu met corona is het natuurlijk helemaal fout om al die 20-ers elke vier maanden naar een ander werelddeel te sturen terwijl alles online kan!
Jezus wat een gezeik op Bonnie en die snacks hier allemaal zeg. Ze had gewoon een leuke verjaardag, ze waren alledrie een beetje aangeschoten en volgens mij hadden ze gewoon lol met het kiezen van die snacks. Daarvoor hadden ze al een bord pasta en een toetje op + nadat de snacks op waren zeiden ze dat ze nog een ronde konden doen.
Prima als jullie Bonnie niet leuk vinden maar dit vind ik echt zeiken om het zeiken.
Ik ga t ook echt kopen voor vanavond nu. Liter fles wijn erbij, bluetooth speakertje opladen, solo party. Zoân zin in.
(En als ik dan halverwege die fles ben opeens heel veel behoefte aan gezelschap en me dan lonely voelen )
LOL, ik heb niet eens een mening over Bonnie. Wel over skere snack vrienden. Maar keep stanning!
Ik vond het vooral grappig dat Nick die switch aan Bonnie gaf en dan zei: ânu heb je een hobbyâ. Ben benieuwd hoe vaak ze het gaat gebruiken. Wel een leuk cadeau.
Volgens mij was het deze.
Ik vind het vooral zo bijzonder dat Bonnie elke keer zo moeilijk doet over op hoeveel graden en hoe lang alles in de Airfryer moet. Ik pleur alles er altijd gewoon in.
Ja, dat had ik de 1e paar weken maar heb dat heel snel laten varen. Ik laat alles er toch altijd veel langer in zitten, ik wil knapperige snacks en niet van die netaan gebakken zachte zooi.
Snacks moeten rollen, anders hadden ze het wel vierkant gemaakt
Vloeien, rollen, als ze maar mân bakkes in gaan!
Net teruggelezen en nu ben ik geinfluenced om een airfryer te kopen (heb geen frituur erg hĂš) brb
Omdat Nick dat volgens mij te duur vond om gelijk helemaal in zn eentje te betalen. En omdat hij ook niet 100% wist of bonnie het wel leuk vind. Als ze het leuj vind zie ik ze noh wel samen de normale halen
Eerlijk, een switch vind ik sowieso een duur cadeau om zo te geven (een lite of een gewone, gewoon duur)