Maat houden als ik dronken ben (was, gevoelsmatig 103040422 jaar geleden) is sowieso onmogelijk. Met snacks, chips, meer drank, pizza, brood desnoods en de volgende ochtend chips als ontbijt.
Waren mooie tijden
Door al die commotie hier over de airfryer van Bonnie ging ik de vlog kijken en ik heb echt half de slappe lach nu. Hoe Bonnie veel te hard aan het blèren is over welke snacks er allemaal zijn en hoeveel graden het moet en letterlijk niemand luistert hahahaha. Ik vind Nick en Lisa ook zulke leuke mensen
Zeker, maar het feit dat @Lula zich aangesproken voelt terwijl ik in het algemeen een opmerking maak over hoe iedereen hier oordeelt over Bonnie maakt mij niet meteen fan. Kijk zelf ook soms met een beetje irritainmentgevoel, maar ik vind het gewoon onnodig gezeik, ook als het over iemand anders zou gaan die ik niet volg. En daarbij wordt het hier (zoals gewoonlijk) ook enorm uit zijn verband getrokken. Maar goed, je mag het hier blijkbaar niet voor iemand opnemen zonder meteen #1 fan te worden noemt, prima hoor, blijf maar lekker bitchen
Jeetje helemaal agressief worden omdat 1 iemand je fan noemt vind ik persoonlijk raarder dan fan genoemd worden haha.
Agressief? Dan lees je mijn post echt op een weirde manier. Ik geef een tegengeluid, da’s wat anders dan agressief zijn. Daarbij mis je mijn punt ook totaal verder
Dat was zeker een sneer, de rest (en wat ik eerder zei) niet. Denk wel dat sommigen hier echt es mogen nadenken over wat er hier gezegd wordt en of je dat ook allemaal irl tegen iemand zou zeggen.
Voorbeeldje
“Zou ze een lijstje bijhouden van hoeveel er nog in elke doos zit, zou me niks verbazen als ze een Excel bijhoudt.”
“Oh mijn God wat een skere bedoening”
“Alle vrienden van Bonnie wild, je mag tegenwoordig 5 snacks kiezen in haar nieuwe levensfase en uitgavenpatroon”
“Ongastvrije bullshit”
“Ik vind het al raar dat je zo kan zijn”
“Krijg er echt de rillingen van.”
Geen wit blok te bekennen
En beter, het valt toch 100x minder op op deze manier? (ik snap dat niet afdekken soms geen optie is maar die witte blokken zijn echt mijn eeuwige ergernis, maar dat was vast al duidelijk)
Ja ik zou mensen in het echt ook karig noemen als ik maar 1 kaasbal krijg.
Hou je snack
Doe niet zo agresnek. Anders anders!!! Krijg je 1/4 kaasstengel.
En de andere 3/4 in je reet!
Ik vind Bon’s outfit echt tof.
Daar komt het vanzelf uit op den duur. Dus daar ga ikd e moeite niet voor doen.
Hahaha dit is mn fave woordgrap van de week
Ik heb niet eens een airfryer, haha! Het gaat me ook helemaal niet over de specifieke situatie, maar geloof niet dat ik er nog te veel woorden aan vuil moet maken voordat ik straks de Forum Trut ben
Dat zou ik soieso niet eten tenzij het er een is met hele dure shizzle dr op. Maar hoe komt iemand aan 1 sushi… die is dan of overgebleven of die ander heeft 7 stukjes. Nodig me niet uit als je me niks gaat geven.
Tenzij we in de stad zijn en ik heb iets anders en we ruilen een stukje ofzo dan is 1 stukje oke.
Ach, we’ve all been there
Ik denk gewoon (nogmaals) dat je t allemaal te serieus neemt.
Sowieso als je zin hebt in snacks of friet ofzo, en dat iemand dan aankomt met een airfyer of oven. Ik wil gewoon veel en vet.
De vetter the better
Joh, Bonnie wil alleen maar voorkomen dat ze straks weer haar halve kaassoufle in de koelkast moet leggen.