Ook echt maar 1 yoghurtje voor 2 personen dat kan toch niet voor dat geld jeetjemineetje
en dan dat sneetje stokbrood haha
Hahaha ik was ook helemaal verbaasd dat die doos kaastengels al aangebroken was en er nog zoveel in zat
Ja wtf hebben ze er dan allebei 1 gegeten?
Wij eten altijd samen die hele doos leeg en dan baal ik altijd dat ik niet 2 dozen heb gekocht
1 kaastengel en 1 kaasballetje.
Het valt mij wel op dat hier soms een beetje met 2 maten gemeten wordt. De ene keer dat er een opmerking over eten wordt gemaakt mag je je niet bemoeien met iemands eetgewoonten, en nu gaat iedereen los over 3 snacks. Het is ook niet mijn ding, maar als zij er tevreden mee zijn is het toch prima?
Ik denk dat er een groot verschil bij zit.
De (karig) belegde crackers van Willemijn zijn voor haar zelf.
Het aantal snacks is wat aangeboden worden aan bezoek.
Op die manier snap ik het zeker, alleen worden er ook wel andere opmerkingen over gemaakt en gaat het niet meer alleen over het geven aan bezoek.
Weet Gerda wel dat overlijden een dure aangelegenheid is?
Ging haar steed minder volgen, omdat ik Minerva gewoon een gigantische scam vind. Maar jeeetje ik vind haar in die video’s zo gigantisch priviliged overkomen. Iemand zei dit: “For a university that acts so progressive and claims it teaches its students critical thinking skills… its students don’t seem to be very self-aware” dit in de reacties en dat vind ik wel treffend.
Bonnie zegt toch nog, geef je bestelling door, je mag ook alles?
De reden dat ze niet een hele doos erin doen is omdat ze allemaal verschillende dingen willen en er in een doos maar een soort zit.
Ik vond dit trouwens het schattigste moment uit de vlog:
DIE MINIDINGEN BESTRIJKEN MET EEN KWASTJE VOORDAT ZE DE AIRFRYER IN GAAN
Het hele voordeel aan de airfryer is toch dat het zonder olie kan
Al die Mora-dingen wel maar die KaasTengels niet geloof ik, dus op die dingen is een laagje olie wel goed voor de knapperigheid
Ik heb het liefst dat niemand zich met mijn snacks bemoeid.
Doe normaal, dat kostte 52 euro?!!! Krijg je één lullig bakje vruchtenyoghurt, geen granola erbij. Eén mini jam. Welk bedrijf was dit? Dan kan dat op de zwarte lijst
Nou op de koffie en cake heeft ze gelukkig al wel 75% kunnen besparen hè, dat ligt al klaar in de voorraadkast.
Ja? Ik vind de ‘Gierige Gerda’-grappen vooral best flauw aangezien het gewoon om een voormalig forummer gaat. Misschien is het voor jullie grappig dat ze niet goed in haar vel zat maar nergens voor nodig om mensen die weg zijn gegaan belachelijk te maken.
Alle dingen die speciaal voor de airfryer zijn worden juist weer voorgefrituurd, dus uiteindelijk zit er toch wel olie in haha.
Volgens mij ging t niet omdat ze niet lekker in de vel zat. Maar omdat ze een beetje de boel bedondert had bij secret santa. Daar was wat gedoe over en toen ging ze weg met fuck you all and die.
Die zin is ondanks wat er is gebeurt gewoon legendarisch.
Oh oké, secret santa heb ik niet echt meegekregen, wat stom dan, dan neem ik dat terug.
Desalniettemin vind ik het flauw om over eventuele gierigheid van een voormalig forummer grappen te maken, dat staat daar los van.