Haha en dan over mij zegggen keep stanning. Joejoe, zoek t lekker uit
Huh. Dat zegt ze toch ook over jou
Je weet dat dat fan zijn betekend toch.
Heb KaasTengels (die ik niet ga bestrijken met olie) en nacho cheesy nuggets gekocht en veel wijn. Als ik vanavond kom shitposten forgive me.
3 x 4. Dat telt ook vind ik.
Ja gatver⊠lekker makkelijk zoân meisje om mee om te gaan. Trapt overal in omdat ze nog jong naief is⊠hopelijk zijn de restvan haar vrienden wel van haar eigen leeftijd.
ik vind die hele universiteit van haar zo raar
O wow als je dit zo ziet denk ik echt van: wat zijn qua volwassen geworden qua uiterlijk.
Ze zagen er allemaal heel cute uit. Vond bon echt weer prachtig er uit zien. Oprecht jaloers.
Ja same, echt hot. Ze heeft ook echt een mooi lichaam voor wat sexier kleding, best leuk om te zien hoe dat door de jaren heen is veranderd, echt volwassener geworden (duh).
( Ik zeg trouwens nu niet dat als je niet zoân lichaam hebt je geen sexy kleding aan kan trekken btw!)
Wow ja echt een babe hoor. Als ik oooit durf wil ik er ook eens zo bij lopen.
Oooh een bord pasta Ă©n een toetje, dan snap ik hetâŠ
Said no one ever!!
Sorry, maar als er wordt gedronken en je geeft 3 snacks, dan hoor je thuis in het gierige acties topic
Het is allemaal niet zo serieus bedoelt joh. Ik dacht zodra ik t stukje zag: âHier gaat commentaar op komenâ haha. Ik moest er zelf ook vooral om lachen, vond het heel grappig, maar het is wel typisch Bonnie om 10 minuten te bespreken welke snacks er precies gekozen gaan worden (zelfs als ze dronken is) terwijl de meesten gewoon die la open zouden trekken en de hele inhoud in een frituurpan zouden donderen.
Maat houden als ik dronken ben (was, gevoelsmatig 103040422 jaar geleden) is sowieso onmogelijk. Met snacks, chips, meer drank, pizza, brood desnoods en de volgende ochtend chips als ontbijt.
Waren mooie tijden
Door al die commotie hier over de airfryer van Bonnie ging ik de vlog kijken en ik heb echt half de slappe lach nu. Hoe Bonnie veel te hard aan het blĂšren is over welke snacks er allemaal zijn en hoeveel graden het moet en letterlijk niemand luistert hahahaha. Ik vind Nick en Lisa ook zulke leuke mensen
Zeker, maar het feit dat @Lula zich aangesproken voelt terwijl ik in het algemeen een opmerking maak over hoe iedereen hier oordeelt over Bonnie maakt mij niet meteen fan. Kijk zelf ook soms met een beetje irritainmentgevoel, maar ik vind het gewoon onnodig gezeik, ook als het over iemand anders zou gaan die ik niet volg. En daarbij wordt het hier (zoals gewoonlijk) ook enorm uit zijn verband getrokken. Maar goed, je mag het hier blijkbaar niet voor iemand opnemen zonder meteen #1 fan te worden noemt, prima hoor, blijf maar lekker bitchen
Jeetje helemaal agressief worden omdat 1 iemand je fan noemt vind ik persoonlijk raarder dan fan genoemd worden haha.
Agressief? Dan lees je mijn post echt op een weirde manier. Ik geef een tegengeluid, daâs wat anders dan agressief zijn. Daarbij mis je mijn punt ook totaal verder
Dat was zeker een sneer, de rest (en wat ik eerder zei) niet. Denk wel dat sommigen hier echt es mogen nadenken over wat er hier gezegd wordt en of je dat ook allemaal irl tegen iemand zou zeggen.
Voorbeeldje
âZou ze een lijstje bijhouden van hoeveel er nog in elke doos zit, zou me niks verbazen als ze een Excel bijhoudt.â
âOh mijn God wat een skere bedoeningâ
âAlle vrienden van Bonnie wild, je mag tegenwoordig 5 snacks kiezen in haar nieuwe levensfase en uitgavenpatroonâ
âOngastvrije bullshitâ
âIk vind het al raar dat je zo kan zijnâ
âKrijg er echt de rillingen van.â
Geen wit blok te bekennen
En beter, het valt toch 100x minder op op deze manier? (ik snap dat niet afdekken soms geen optie is maar die witte blokken zijn echt mijn eeuwige ergernis, maar dat was vast al duidelijk)
Ja ik zou mensen in het echt ook karig noemen als ik maar 1 kaasbal krijg.