Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik vind je laatste zin echt misogynistisch. Hoezo of ze een “echte gamer” is? Sowieso heb ik Bonnie zichzelf nooit een gamer horen noemen en daarnaast al zou ze alleen Animal Crossing spelen is ze per definite wel een gamer want het is een game.

Ik vind het echt zo walgelijk als er wordt neergekeken op hobby’s van vrouwen zoals dat games zoals Animal Crossing of Stardew Valley geen echte games zouden zijn??? Alsof Fifa zo hoogdravend is. En als een man zegt dat hij een gamer is zegt iedereen ok. En als een vrouw het zegt moet je jezelf eerst helemaal gaan bewijzen. Dit is met heel veel hobby’s en sporten trouwens.

128 likes

Ik weet niet of je het doorhebt maar “ik ken je” echt alleen maar van jouw posts hier in dit topic (en de vorige) en die zijn bijna nooit aardig of gezellig. Ben je hier serieus om je irritainments (zoals je dat zelf ook vaker noemt) continue uit te spreken over mensen (Lotte, Bonnie, Sophie hol etc) want je zou een leukere bijdrage kunnen zijn als je ook nog wat gezelligere dingen post of ook in andere topics ofzo. I dont know of je het doorhebt maar ik zeg het maar ff.

10 likes

Ik ben nu dus hier helemaal ingedoken en vind het bijna een sekte. Er is nog niet eens een ‘graduate class’, niemand is afgestudeerd en het werkveld in. Te bizar, schijnt dus dat de leerlingen kritiek op de school alleen intern mogen uiten, en niet extern, onder het mom van ‘wij willen leren van de feedback’. En ze krijgen ook geen normale vakken, maar leren alleen maar te denken volgens bepaalde principes. 1 student was bang dat ze niet meer kan gaan communiceren met ‘normale mensen’ omdat zij nu eenmaal anders denkt en de rest van de wereld niet. Ik kan hier niet meer bij hoor, volgens mij is dit een school voor special snowflakes, oh ja en LEADERS

9 likes

Ik vond unjaded jade ook een tijd geleden leuk om te volgen, maar sinds ze met die Minerva studie is begonnen ben ik afgehaakt, mij te zweverig en lijkt me weinig academisch.
Same voor ‘semester on sea’ dat ik ook wel eens een Amerikaanse youtuber heb zien doen.

4 likes

Allereerst, het maakt niet uit of ik het wel of niet door heb. Het ligt aan/bij jou als je me niet in andere topics mee ziet praten, toch?

Daarnaast blijf ik inderdaad lekker ranten over degenen die ik irritant vind.

Moet er dan tegen iedere kritische post een lieve post over diezelfde YouTuber staan? Of dat ik na iedere posr zeg; ‘hee kijk nog even in topic XYX wanr daar staat wat anders?’ Zo heb ik de forum regels nooit gelezen :wink:

1 like

Omg wat een rant vol aannames richting mij die niet kloppen.

Ik vraag me alleen af of ze werkelijk van gamen (en dus animal crossing) houdt of alleen mee wil gaan in de hype.

Hee even dimmen he, alsof ik hier de enige ben die iets over Bonnie schrijft? Scrol maar eens omhoog

2 likes

Ik denk dat het bij jou opvalt omdat het bij jou alleen maar over Bonnie gaat. De rest die ook over Bonnie rant , rant ook over andere youtubers (of zeggen positieve dingen over youtubers)
Als jij daar gelukkig van word helemaal prima maar het valt wel op haha.

8 likes

De meeste hier hebben daarnaast ook geen lullige username gebaseerd op één YouTuber en praten inderdaad over iedereen mee en komen niet alleen om mee te haten over Bonnie.

8 likes

Zelfs al zou ze alleen mee willen doen met een hype, wat boeit jou dat? Haar Nintendo haar lefuh

10 likes

Alwin gaat een video maken over stemmen/politiek en hij heeft echt veel FvD/PVV stans als kijker

Brrr

15 likes

Zelfs al wil ze maar 1.5 snack aan haar gasten geven, wat boeit jou dat? Zelfs al wil ze zichzelf slaaf noemen als ze schoonmaakt, wat boeit jou dat? Zelfs al wil Gio een relatie met een 10 jarige, wat boeit jou dat?

Kortom, natuurlijk mag iedereen alles zelf weten (gelukkig), maar dan kunnen we dit topic wel opdoeken (of nee, 80% van de berichten)

3 likes

Ja ik had dus eens een vriendin die zei wel voor Thierry te willen stemmen omdat het "zon lekker ding " is :sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Echt hoor, dan vind ik zo’n chick een gender traitor en dat is een van de ergste scheldwoorden die ik kan bedenken

12 likes

Hoeveel snacks ze aan haar gasten voorschotelt boeit me inderdaad niks, ik ga dan ook geen uiteenzetting hier posten over of ze wel echt van snacks houdt of dat ze ze alleen eet omdat het een hype is.

image

22 likes

Je bent niet de enige die iets over Bonnie schrijft, maar Bonnie is wel praktisch het enige waarover jij schrijft. Dat valt heel erg op en daar heb je over de afgelopen weken al meerdere opmerkingen over gehad. Kritiek op snacks ok, maar jij komt echt met haat op letterlijk alles wat ze doet.

Het is echt dieptriest als je even op internet onder een kinderachtige naam anoniem zo over iemand komt posten. Ik hoop ergens dat je dit doet als ontwijking van het leren van je woordjes Frans, maar ik vrees dat je al veel ouder bent

18 likes

Grappig, als iemand anders het schrijft is het ‘kritiek’, en als ik het schrijf ‘haat’.

Ik kan ook best andere dingen schrijven, maar volg gewoon niet zo veel youtubers als jullie dus in dit topic blijft mijn bijdrage beperkt. Excusez-moi (inderdaad al jaren geleden geleerd op de middelbare)

Edit: en nu houd ik er over op. Laten we weer lekker ranten op Youtubers ipv op elkaar. :stuck_out_tongue_closed_eyes::wink:

2 likes

Heel erg en lijn met al die amerikaanse huismoeke’s die pro trump waren ten tijde van het ‘crab ‘m by the pussy’ gedoe

Zeg je dit echt?!

35 likes

Don’t feed the troll

9 likes