Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Iemand nog wat te snacken?

27 likes

Hou je snack

75 likes

Doe niet zo agresnek. Anders anders!!! Krijg je 1/4 kaasstengel.

9 likes

En de andere 3/4 in je reet!

Ik vind Bon’s outfit echt tof.

6 likes

Daar komt het vanzelf uit op den duur. Dus daar ga ikd e moeite niet voor doen.

1 like

Hahaha dit is mn fave woordgrap van de week

3 likes

Ik heb niet eens een airfryer, haha! Het gaat me ook helemaal niet over de specifieke situatie, maar geloof niet dat ik er nog te veel woorden aan vuil moet maken voordat ik straks de Forum Trut ben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat zou ik soieso niet eten tenzij het er een is met hele dure shizzle dr op. Maar hoe komt iemand aan 1 sushi
 die is dan of overgebleven of die ander heeft 7 stukjes. Nodig me niet uit als je me niks gaat geven.

Tenzij we in de stad zijn en ik heb iets anders en we ruilen een stukje ofzo dan is 1 stukje oke.

1 like

Ach, we’ve all been there :stuck_out_tongue:
Ik denk gewoon (nogmaals) dat je t allemaal te serieus neemt.

11 likes

Sowieso als je zin hebt in snacks of friet ofzo, en dat iemand dan aankomt met een airfyer of oven. :weary: Ik wil gewoon veel en vet.

17 likes

De vetter the better

21 likes

Joh, Bonnie wil alleen maar voorkomen dat ze straks weer haar halve kaassoufle in de koelkast moet leggen.

13 likes

Ik vind je laatste zin echt misogynistisch. Hoezo of ze een “echte gamer” is? Sowieso heb ik Bonnie zichzelf nooit een gamer horen noemen en daarnaast al zou ze alleen Animal Crossing spelen is ze per definite wel een gamer want het is een game.

Ik vind het echt zo walgelijk als er wordt neergekeken op hobby’s van vrouwen zoals dat games zoals Animal Crossing of Stardew Valley geen echte games zouden zijn??? Alsof Fifa zo hoogdravend is. En als een man zegt dat hij een gamer is zegt iedereen ok. En als een vrouw het zegt moet je jezelf eerst helemaal gaan bewijzen. Dit is met heel veel hobby’s en sporten trouwens.

128 likes

Ik weet niet of je het doorhebt maar “ik ken je” echt alleen maar van jouw posts hier in dit topic (en de vorige) en die zijn bijna nooit aardig of gezellig. Ben je hier serieus om je irritainments (zoals je dat zelf ook vaker noemt) continue uit te spreken over mensen (Lotte, Bonnie, Sophie hol etc) want je zou een leukere bijdrage kunnen zijn als je ook nog wat gezelligere dingen post of ook in andere topics ofzo. I dont know of je het doorhebt maar ik zeg het maar ff.

10 likes

Ik ben nu dus hier helemaal ingedoken en vind het bijna een sekte. Er is nog niet eens een ‘graduate class’, niemand is afgestudeerd en het werkveld in. Te bizar, schijnt dus dat de leerlingen kritiek op de school alleen intern mogen uiten, en niet extern, onder het mom van ‘wij willen leren van de feedback’. En ze krijgen ook geen normale vakken, maar leren alleen maar te denken volgens bepaalde principes. 1 student was bang dat ze niet meer kan gaan communiceren met ‘normale mensen’ omdat zij nu eenmaal anders denkt en de rest van de wereld niet. Ik kan hier niet meer bij hoor, volgens mij is dit een school voor special snowflakes, oh ja en LEADERS

9 likes

Ik vond unjaded jade ook een tijd geleden leuk om te volgen, maar sinds ze met die Minerva studie is begonnen ben ik afgehaakt, mij te zweverig en lijkt me weinig academisch.
Same voor ‘semester on sea’ dat ik ook wel eens een Amerikaanse youtuber heb zien doen.

4 likes

Allereerst, het maakt niet uit of ik het wel of niet door heb. Het ligt aan/bij jou als je me niet in andere topics mee ziet praten, toch?

Daarnaast blijf ik inderdaad lekker ranten over degenen die ik irritant vind.

Moet er dan tegen iedere kritische post een lieve post over diezelfde YouTuber staan? Of dat ik na iedere posr zeg; ‘hee kijk nog even in topic XYX wanr daar staat wat anders?’ Zo heb ik de forum regels nooit gelezen :wink:

1 like

Omg wat een rant vol aannames richting mij die niet kloppen.

Ik vraag me alleen af of ze werkelijk van gamen (en dus animal crossing) houdt of alleen mee wil gaan in de hype.

Hee even dimmen he, alsof ik hier de enige ben die iets over Bonnie schrijft? Scrol maar eens omhoog

2 likes

Ik denk dat het bij jou opvalt omdat het bij jou alleen maar over Bonnie gaat. De rest die ook over Bonnie rant , rant ook over andere youtubers (of zeggen positieve dingen over youtubers)
Als jij daar gelukkig van word helemaal prima maar het valt wel op haha.

8 likes