De meeste hier hebben daarnaast ook geen lullige username gebaseerd op één YouTuber en praten inderdaad over iedereen mee en komen niet alleen om mee te haten over Bonnie.
Zelfs al zou ze alleen mee willen doen met een hype, wat boeit jou dat? Haar Nintendo haar lefuh
Alwin gaat een video maken over stemmen/politiek en hij heeft echt veel FvD/PVV stans als kijker
Brrr
Zelfs al wil ze maar 1.5 snack aan haar gasten geven, wat boeit jou dat? Zelfs al wil ze zichzelf slaaf noemen als ze schoonmaakt, wat boeit jou dat? Zelfs al wil Gio een relatie met een 10 jarige, wat boeit jou dat?
Kortom, natuurlijk mag iedereen alles zelf weten (gelukkig), maar dan kunnen we dit topic wel opdoeken (of nee, 80% van de berichten)
Ja ik had dus eens een vriendin die zei wel voor Thierry te willen stemmen omdat het "zon lekker ding " is
Echt hoor, dan vind ik zo’n chick een gender traitor en dat is een van de ergste scheldwoorden die ik kan bedenken
Hoeveel snacks ze aan haar gasten voorschotelt boeit me inderdaad niks, ik ga dan ook geen uiteenzetting hier posten over of ze wel echt van snacks houdt of dat ze ze alleen eet omdat het een hype is.
Je bent niet de enige die iets over Bonnie schrijft, maar Bonnie is wel praktisch het enige waarover jij schrijft. Dat valt heel erg op en daar heb je over de afgelopen weken al meerdere opmerkingen over gehad. Kritiek op snacks ok, maar jij komt echt met haat op letterlijk alles wat ze doet.
Het is echt dieptriest als je even op internet onder een kinderachtige naam anoniem zo over iemand komt posten. Ik hoop ergens dat je dit doet als ontwijking van het leren van je woordjes Frans, maar ik vrees dat je al veel ouder bent
Grappig, als iemand anders het schrijft is het ‘kritiek’, en als ik het schrijf ‘haat’.
Ik kan ook best andere dingen schrijven, maar volg gewoon niet zo veel youtubers als jullie dus in dit topic blijft mijn bijdrage beperkt. Excusez-moi (inderdaad al jaren geleden geleerd op de middelbare)
Edit: en nu houd ik er over op. Laten we weer lekker ranten op Youtubers ipv op elkaar.
Heel erg en lijn met al die amerikaanse huismoeke’s die pro trump waren ten tijde van het ‘crab ‘m by the pussy’ gedoe
Zeg je dit echt?!
Don’t feed the troll
Ik word zo moedeloos als ik vlogs kijk van Amerikaanse youtubers. Alleen al de hoeveelheden eten die beschikbaar zijn in de supermarkt, doe normaal. En het plastic overal. Eieren in piepschuimdoosjes WHY waarom doe ik m’n best om redelijk duurzaam te leven als ze het aan de andere kant van de wereld zo fucking verneuken voor iedereen.
Ze hebben daar ook niet van die goede plastic zakken die je tot je dood kunt gebruiken. Nee daar doen ze 6 van die zakjes om je zware boodschappen
Dit staat op Quora! Daar is overigens ook een vraag of minerva studenten slimmer zijn Dan Ivy Leaque. Aanrader
Ooh man de haat daar aan. Hahah ik krijg elke keer hele verbaasde blikken als ik in Amerika ben en in de supermarkt zeg nee heb mijn eigen tassie.
Echt ga weg met je 20 plastic tasjes voor mijn 5 boodschappen.
Ik ken die helaas ook eentje. Weet niet of ze uiteindelijk daadwerkelijk op hem gestemd heeft, maar ze verkondigde wel steeds in haar stories dat ze hem zo knap vond. Ik denk als “grap” maar er zat wel een kern van waarheid in. Vind het ook zo privileged, grapjes maken over op iemand stemmen omdat hij zo knap is, zelfs als je het uiteindelijk niet doet.
Ik heb bons vlog even gekeken en wat een gezeik hier zeg hahaha echt hoor. Iedereen mag snacken wat hij wil, Lisa wil zelfs een kaasbal inleveren en dat mag niet eens van Bon, ik snap niet wat het probleem is.
Omg mijn zus woonde een paar jaar geleden in Amerika en toen ik op bezoek ging moest ik allemaal eten voor haar meenemen, dus dat had ik in zo’n grote AH shopper gedaan. Nouuuuuuu dat gezin waar zij woonde vond die tas helemaal GEWELDIG, ze keken ook echt naar die tas alsof ze zojuist het wiel hadden uitgevonden.
Ik heb ook net pas de laatste 5 min van bonnies vlog gekeken nav stel je persoonlijke vraag topic.
Ik moet zeggen dat ik ‘t indd niet heel vreemd vond dat ze ging vragen wat iedereen wilde omdat ze losse doosjes had, als je dan toch verschillende keuzes hebt dan kan je gelijk zeggen wat je wil, lijkt me ook raar als bonnie 3 kroketten en 1 bamihap pakte zonder te vragen.
Ze waren ook maar met z’n 3en. Als je een hele huiskamer vol hebt zou ik indd lekker een schaal op tafel zetten met van alles wat.
En ze zeiden ook vaak Je mag ook alles, of 2e ronde. Ik denk niet dat ze echt gierig zijn maar meer gewoon praktisch.
Maar waar ik écht gewoon niet tegen kon was dat ze die vriezer minutenlang openhield terwijl ze alles aan t pakken waren . Ik zelf doe dat zo kort mogelijk, echt open, pakken en dicht. Kan er echt niet tegen als iemand die deur langer dan nodig opent.