Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nou die medewerker snapte dan ook het hele concept van ‘vegetarische box’ niet. Sjonge jonge hey…
Denk dat ik maar bij de bakker en Lidl blijf dan met m’n boxen.

1 like

Haha moet ook echt lachen… Iedereen zeikt over die fuckin snacks van Bonnie. Maar nee wat jij zegt gaat weer te ver en is misogynistisch (dat van de rest dus net zo). Begin een trend te zien.

Alleen kritiek op Bonnie is niet goed, je moet even iemand anders uitzoeken erbij… Dan is het wel goed :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ging even de stories bekijken van die tigers (ik ken ze verder niet) en ja ze staan in de drukte… maar ja, meerdere mensen daar.

Anyway, wat mij het meeste stoorde aan die videos is hoe zij praten. “Het is zóó gezellig hier, NIET normaaaaaal” “De vibe van deze dag is zó geweldig! Heerrrrrluk”
Gewoon ff irritatie uiten hier, kan niet tegen dat overdreven gedoe :zipper_mouth_face:

10 likes

Het is gewoon echt de nederlandse versie van die LA girls die It’s soo amahhhhzing like ohmygawd zeggen.

Geen idee, als ze altijd zo in hun vlogs praten denk ik van niet.

5 likes

Angel is in de stories de kledingstijl van bepaalde moeders in de speeltuin belachelijk aan het maken. En dan zegt ze ook nog “Hoe kan het dat Nederland zo’n beetje het slechtst geklede land ter wereld is. Nou, op Afrika na misschien” pfff jeetje.

Oh en moeders zien er dus allemaal hetzelfde uit volgens haar: spijkerrokje met een dikke maillot en cognackleurige enkellaarsjes en omdat ze mekaar allemaal nadoen op het schoolplein heeft die look zich als aids over Nederland verspreid. Hoe krijg je het gezegd :pensive:

30 likes

wat

1 like

Angel haar uitspraken worden ook steeds raarder. Ook erg fijn als een van die moeders toevallig haar stories ziet en dat je zo belachelijk wordt gemaakt op internet

8 likes

Eh wtf? Hoe krijgt ze het voor elkaar in zo’n kort tijdsbestek zoveel foute dingen te zeggen?

7 likes

Ze zegt nog veel meer, allemaal stipjes, zoveel stories zijn het. Ze gaat er maar over door. Die tijd is toch geweest dat we andere mensen belachelijk maken om hun kledingkeuze?

8 likes

“Gooi die laarsjes in de Afrika kliko”

21 likes

KAN NIET

En als je te arm bent voor een zomer- en wintergarderobe plak dan een sticker op je jas met erop ik ben arm. Dan ben je exused.
En gooi je bruine laarsjes in de Afrika-kliko.

18 likes

echt waar luister ik naar :exploding_head:

2 likes

Deze vrouw is echt de Youp van het Hek van instagram. Jezelf overschreeuwen en intussen zoveel mogelijk mensen beledigen.

19 likes

Wat een verschrikkelijk irritant mens echt.

2 likes

Wat een ziek mens. Zal wel zo geblokt worden maar heb dr een berichtje gestuurd.
Lekker andere mensen en meteen een ENORM continent afkraken :sweat_smile: terwijl ze er zelf altijd hetzelfde uitziet

9 likes

Haha lol die reacties onder Lotte dr nieuwe foto

32 likes

Ja idd dat kapsel hebben we na 50 jaar ook wel gezien namelijk

32 likes

Vind vooral de reacties met: “vind die blouse jou leuker staan dan Sarah” bijzonder. Hoezo voel je de need om zulk soort opmerkingen te plaatsen

Edit: ok wel iets genuanceerder maar toch nog steeds onnodig om vergelijkingen daarin te maken haha

5 likes

Gewoon zin om haar met haar manier van spreken aan te spreken.
Afrika is geen land domme kut.

Oke ik heb passief agressief gereageerd joee met dr bek

16 likes

Maar die laarzen die ze laat zien zijn wel vet lelijk.

2 likes