Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Kijkt iemand Tara Michelle? Ze heeft pas een huis gekocht in Toronto en is dat nu helemaal aan het verbouwen. Ze maakt dus ‘reno vlogs’ waarin ze alleen maar haar vader filmt die alles doet. Ze vraagt dingen waar ze zelf niks mee gaat doen en heeel af en toe trekt ze een behanglaagje er vanaf waarna ze gelijk haar handen wil wassen. Ik irriteer me er zo aan, maar ben wel benieuwd hoe het huis eruit gaat zien. Vind het ook niet helemaal een fit met haar doelgroep, die willen denk alleen het interieur/styling zien en geen uitleg over hoe haar vader een gat in de deur gaat maken voor haar nieuwe slot.

Op Gurugossiper zijn ze er ook helemaal klaar mee. Daar denken ze ook dat het puur is gekocht voor content.

Inderdaad! Of misschien heeft ze de hype gezien en wil ze het gewoon zelf proberen om te kijken of ze het leuk vindt of niet :scream: :exploding_head: Hoe moet je anders weten of je het leuk vindt om te doen :woman_facepalming:

Er is nu niet eens een AC hype die was een JAAR geleden haha

2 likes

https://youtu.be/Y2JJqQvd1iY :laughing: Monica rijdt gewoon even over een boompje heen

3 likes

Het enige wat ik er wellicht in zie is dat Nintendo denkt; hey leuk, die heeft een switch. Die gaan we spellen toesturen om nog meer publiek te krijgen.
Eerlijk, ik zou daar geen nee opzeggen.

1 like

Total random: Arthur van TuurtjeMerel heeft dezelfde stem als Jan Willem, de vloggende politieagent :scream:

1 like

Ik zou ook zeker geen nee zeggen :heart_eyes:

1 like

Haha dat nog net zo niet

2 likes

Ik twijfel al zo lang over de switch en er steeds over lezen maakt het niet makkelijker.

3 likes

Doen! Beste aankoop geweest hier in huis. Alleen, met zijn tweeen en zelfs met veienden hebben we er plezier van.

8 likes

Hier hetzelfde als @JustinBieber! Zo veel plezier van! Nu online met vrienden maar ook voor onszelf echt leuk! Mijn vriend is ook helemaal verkocht terwijl die er echt geen wilde, hij heeft nu al 2 eigen spellen terwijl ik hem nog geen maand heb :joy:

2 likes

Ik word zelf ook wel moe van dit soort opmerkingen maar ik ben lichtelijk in shock door de stories van gezusters Tigers.
Hoe kan dit mogelijk zijn?

13 likes

Wij hebben zelfs even overwogen om een 2e aan te schaffen.

Zodat jullie allebei ook apart kunnen spelen of?

Ik heb die Switch en spelletjes vragen naar het gametopic verplaatst. Waarschijnlijk vinden jullie daar ook meteen een antwoord op je vraag.

1 like

En dan die opmerking: het is hier zooo gezellig. Staan ze allemaal met elkaar in een binnenruimte? Hoe leg je dit uit aan de horeca die al maanden dicht is? Echt vreselijk dat mensen met zo’n groot bereik dit durven te delen

11 likes

Ik hoop echt al maanden dat er een keer een influencer ziek wordt en dan heel influencer Nederland aansteekt. En dat ze allemaal goed ziek worden.

Dit moet misschien in het opbiechttopic zonder omg-reacties.

70 likes

Ik wil gewoon dat de politie dit soort types met terugwerkende kracht kan bekeuren. Ze plaatsen zelf het bewijsmateriaal. Makkelijker kan niet lijkt me.

5 likes

Omdat het bij 90% van nederland inmiddels mogelijk is zullen we na EEN JAAR zeiken op iedereen stoppen met dit doen astjeblieft. In elk geval in alle andere topics dan het corona topic dankjewel

8 likes

Ben het met je eens hoor! Ook klaar met dit gezeik op andere mensen. Ben zelf ook echt niet roomser dan de paus maar ik kon een gevoel van verbazing niet onderdrukken en had toch de behoefte om die verbazing hier te delen.
Verder eens met je punt.