Ah ik vond Bonnie’s verjaardag vlog echt leuk, ik mis feestjes! Vind de dicussie in dit topic over die snacks echt idioot, zoals een paar mensen hier boven ook zeggen. Gewoon dronken mensen die snacks kiezen en een beetje te enthousiast raken.
Ja haha jemig even elke maand zoveel geld uitgeven aan je beloning voor t sporten
Vond de schoenen stiekem wel heel leuk dus wel zelf ook even gaan kijken en zijn 140 in de sale, weet niet wat een Lululemon legging kost maar die zijn volgens mij ook niet goedkoop
En dat terwijl Elise vorig jaar het hoogste woord had over andere mensen die geen afstand hielden etc. Denk dat dat nog op YouTube staat ook. En nu lekker knuffelen met Vita en Joey en met honderd man samenklitten in de Jordaan. Echt
Ik lees dit vaker maar (niet specifiek op elise gericht) in een jaar kan er veel veranderen. Ik was vorig jaar ook zo, heel erg streng en ik vond alles wat anderen deden onbegrijpelijk maar nu merk ik dat het met mensen om me heen mentaal niet goed gaat. En langzaam begin ik een beetje te begrijpen waarom sommigen elkaar wel af en toe opzoeken. Als het alternatief is dat je jezelf thuis af voelt glijden en de kans klein is dat je zelf super ziek wordt van corona…
Echt hoor!! Helemaal eens met @Portugal @Cozycute en @Jetje.
Het is zo vermoeiend om telkens die herhaling van zetten te lezen hier (en de andere influencer topics).
In het begin was het nog ‘nieuwswaardig’ maar we zijn bijna een jaar verder. Het zijn net mensen, die influencers, en hebben (inmiddels) ook behoefte aan menselijk contact. Ik neem het ze niet kwalijk. Stiekeme grote diners of feestjes vind ik ook ‘fout’, maar ik heb er inmiddels totaal geen probleem mee dat mensen elkaar opzoeken. Dat doe ik ook. Daar staat wel tegenover dat ik mij ‘ziekmeld’ bij 2x hoesten of niezen. Ik hoop dat anderen dat ook doen.
Door een comment als deze gooi je zelf toch ook olie op het vuur? “Ik doe dit wel en dat niet, maar dat weer wel…”
Bonnie haalt in haar Too Good To Go video even een doos vol vlees op bij de Plus
Ze zei zelf al dat het volledig haar eigen fout was hoor (ze had er niet over nagedacht), maar wel weer typisch haha. Wel leuk dat ze het er gewoon in laat, en gelukkig was de buurvrouw er blij mee.
Zou wel fijn zijn als ze daar aparte boxen voor hadden, ik koop nooit een box bij de supermarkt omdat dat altijd vol vlees en zuivel zit (wat ik niet eet), maar dat is waarschijnlijk ook te moeilijk om goed te regelen omdat het overschot is.
Olie op het vuur gooien is niet mijn bedoeling…
Eigenlijk is mijn boodschap dat mentale gezondheid ook wat waard is en dat ik begrijp dat iedereen een balans probeert te vinden tussen de fysieke en mentale gezondheid. En vervolgens probeer ik aan te geven hoe ik denk de balans te hebben gevonden.
Dat is wel echt veel! Waar haal je deze cijfers vandaan?
Ik vind ook bij supermarkten lastig. Koop als ik een box wil van supermarkt van toch bij de Lidl. Ben zelf niet vegetarisch maar ben gewoon van veel soorten vlees geen fan. Gelukkig voor Bonnie was de buurvrouw er blij mee. En ze herpakte zich ook goed door de rest wel op vegetarisch te filteren
Bedankt voor het delen!
Ja ik heb dus wel eens een ‘vegetarische’ box opgehaald bij een supermarkt (niet in NL) die specifiek zo aangegeven stond, maar toen ging de medewerker alsnog allemaal dingen met kip en garnalen erbij doen. Toen ik zei dat ik dat echt niet wilde zei ze “ik doe het er toch bij want het is extra bovenop de prijs waar je recht op hebt, en anders gooi ik het weg”. Dat doe ik dus ook nooit meer, echt naar
Nou die medewerker snapte dan ook het hele concept van ‘vegetarische box’ niet. Sjonge jonge hey…
Denk dat ik maar bij de bakker en Lidl blijf dan met m’n boxen.
Haha moet ook echt lachen… Iedereen zeikt over die fuckin snacks van Bonnie. Maar nee wat jij zegt gaat weer te ver en is misogynistisch (dat van de rest dus net zo). Begin een trend te zien.
Alleen kritiek op Bonnie is niet goed, je moet even iemand anders uitzoeken erbij… Dan is het wel goed
Ik ging even de stories bekijken van die tigers (ik ken ze verder niet) en ja ze staan in de drukte… maar ja, meerdere mensen daar.
Anyway, wat mij het meeste stoorde aan die videos is hoe zij praten. “Het is zóó gezellig hier, NIET normaaaaaal” “De vibe van deze dag is zó geweldig! Heerrrrrluk”
Gewoon ff irritatie uiten hier, kan niet tegen dat overdreven gedoe
Het is gewoon echt de nederlandse versie van die LA girls die It’s soo amahhhhzing like ohmygawd zeggen.
Geen idee, als ze altijd zo in hun vlogs praten denk ik van niet.
Angel is in de stories de kledingstijl van bepaalde moeders in de speeltuin belachelijk aan het maken. En dan zegt ze ook nog “Hoe kan het dat Nederland zo’n beetje het slechtst geklede land ter wereld is. Nou, op Afrika na misschien” pfff jeetje.
Oh en moeders zien er dus allemaal hetzelfde uit volgens haar: spijkerrokje met een dikke maillot en cognackleurige enkellaarsjes en omdat ze mekaar allemaal nadoen op het schoolplein heeft die look zich als aids over Nederland verspreid. Hoe krijg je het gezegd
wat
Angel haar uitspraken worden ook steeds raarder. Ook erg fijn als een van die moeders toevallig haar stories ziet en dat je zo belachelijk wordt gemaakt op internet