Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Eh wtf? Hoe krijgt ze het voor elkaar in zo’n kort tijdsbestek zoveel foute dingen te zeggen?

7 likes

Ze zegt nog veel meer, allemaal stipjes, zoveel stories zijn het. Ze gaat er maar over door. Die tijd is toch geweest dat we andere mensen belachelijk maken om hun kledingkeuze?

8 likes

“Gooi die laarsjes in de Afrika kliko”

21 likes

KAN NIET

En als je te arm bent voor een zomer- en wintergarderobe plak dan een sticker op je jas met erop ik ben arm. Dan ben je exused.
En gooi je bruine laarsjes in de Afrika-kliko.

18 likes

echt waar luister ik naar :exploding_head:

2 likes

Deze vrouw is echt de Youp van het Hek van instagram. Jezelf overschreeuwen en intussen zoveel mogelijk mensen beledigen.

19 likes

Wat een verschrikkelijk irritant mens echt.

2 likes

Wat een ziek mens. Zal wel zo geblokt worden maar heb dr een berichtje gestuurd.
Lekker andere mensen en meteen een ENORM continent afkraken :sweat_smile: terwijl ze er zelf altijd hetzelfde uitziet

9 likes

Haha lol die reacties onder Lotte dr nieuwe foto

32 likes

Ja idd dat kapsel hebben we na 50 jaar ook wel gezien namelijk

32 likes

Vind vooral de reacties met: “vind die blouse jou leuker staan dan Sarah” bijzonder. Hoezo voel je de need om zulk soort opmerkingen te plaatsen

Edit: ok wel iets genuanceerder maar toch nog steeds onnodig om vergelijkingen daarin te maken haha

5 likes

Gewoon zin om haar met haar manier van spreken aan te spreken.
Afrika is geen land domme kut.

Oke ik heb passief agressief gereageerd joee met dr bek

16 likes

Maar die laarzen die ze laat zien zijn wel vet lelijk.

2 likes

Zo ik leer wel de leukste mensen hier kennen zeg! Als in, die Angel zie ik nu ook voor het eerst via hier, en pfff het is niet te doen. Ook gelijk over alle moeders “ik hoor niet bij dit ras”. Als je arm bent moet je een sticker dragen? En dan lacht ze er zo bij van pfff zielepoten zonder geld daar sta ik heel erg boven.

12 likes

Als je nou heel arm bent dat je nu zomerkleding gaat dragen. Heeft die domme kut met dr bek niet door dat half Nederland met dit weer half naakt naar buiten gaat.

3 likes

Is die Angel altijd zo naar van geest? Want ik zie dat meerdere familieleden en vrienden van mij haar volgen…dan vraag ik me af waarom.

1 like

Begin wel een beetje te snappen waarom Angel en Serena vriendinnen zijn. Mijn god, wat kunnen zij extreem onsympathiek overkomen op Instagram.

36 likes

Wie weet, maar de uitwerking is niet grappig en wel veroordelend en casually racist. Als niemand zeker weet of je al dan niet een typetje doet, zegt dat al genoeg over hoe je in het algemeen overkomt (niet best, in Angels geval)

10 likes

Zie dat ze nu foto’s van bepaalde schoenen-merken/winkels becommentarieert. Tja humor is subjectief, denk dat ze het deels meent
En zoals een oud-collega weleens zei: “ieder geintje heb zijn seintje” (Rotterdammert)

7 likes

Ik wil Angel ook wel in de kliko gooien maar dat is vast niet sociaal geaccepteerd.

Of goed voor het milieu :thinking:

10 likes