Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Dit is ff heel random maar ik kom weer een stukje wereldnieuws tegen.
Ik heb geen idee wie dit is, maar O M G.

En dan geven mensen nog geld aan een go fundme actie ook, gestoord…

2 likes

Jaa hij is echt dom. Niemand support hem ook al die comments zijn haat haha. Maar t is er al uit vgm

En dan ook nog die knor aan het einde omdat ze zo hard moet lachen… It’s a sad sad situation.

1 like

Ik kijk de kluis van stuktv en ik ga stuk om ronnie. ben ook verliefd op hem dus heb een bias maar hij is zo schattig, doet maar wat maar per ongeluk wel alles goed hahah

16 likes

Laatste keer dat ik dat aan haar vroeg kreeg ik geen reactie, maar was ik een paar minuten later wel geblokt. Wel beter zonder haar in m’n feed.

2 likes

Hahaha omggg ik ging ff kijken. Ik had gereageerd met " Sinds wanneer is Afrika 1 land :slightly_smiling_face:"
Ben geblokt haha. Grote bek maar wel zo sneu zijn als iemand het niet met dr eens is.
Mja goed hoef ik dat kapsel ook niet meer te zien.

25 likes

Ook zo raar dat ze dan tussendoor ff probeert te zeggen dat ze dames met bloemetjesjurken juist fashionable vindt en dat zij het zo creatief niet krijgt bedacht. Maar dan vervolgens gewoon weer doorgaan over die kledingstijl. Sneer verpakt in compliment.

3 likes

Omdat d’r bff bloemetjesjurken verkocht zeker, proberen er toch iets leuks over te zeggen

8 likes

Gatver, ik heb 2 stories gezien en het gauw weer weggeklikt. Is zij serieus een volwassen vrouw? Ze gedraagt zich als een mean girl uit de tweede klas die met haar vriendinnetjes andere meisjes pest omdat die niet de nieuwste merkkleding dragen.
Als dit de normen en waarden zijn die zij aan haar kinderen meegeeft, dat belooft nog wat. Ik kan er niet over uit hoe misselijk dit is, satirisch bedoeld of niet.

9 likes

Thanks sproetjes! Love misogynistisch wel, die opmerking heb ik werkelijk nog nooit gekregen😅

Holy shit wat een walgelijk gedrag joh :confused: Hoe ze in haar eerste story haar eigen kinderen slim en hoogbegaafd noemt tegenover alle andere “domme kinderen” in de speeltuin is ook echt te treurig. Wat een arrogant figuur zeg damnnnn

5 likes

Maar uhmmmmm, ze draagt zelf ook Uggs met een laffe hak?

5 likes

Maar die gingen nu de kast weer in hoor! Maak je geen zorgen.

2 likes

Ja echt een compliment, steek m in je zak meid

7 likes

Oh ja die zal ze vast niet in de Afrika kliko gooien, het is natuurlijk veel te warm in Afrika om Uggs te dragen 🥲

6 likes

Misschien kan Serena ze verkopen voor een leuk prijsje

6 likes

Iemand nog roze pumps met studs toevallig?

6 likes

Ze heeft toch zelf ook een zeer gemiddelde tatta stijl?

6 likes

Nee het is minimalistisch/scandinavisch hoorrrr

5 likes

Klopt, ze draagt zelf Uggs in haar video. (zegt er er ook bij) Vind ik in dezelfde categorie vallen als kort spijkerrokje met legging, dus snap dat niet helemaal. Ieder zijn smaak toch, gewoon lekker comfy is ook chill. Juist leuk dat niet iedereen er hetzelfde bij loopt.

Vind haar vaak wel goede humor hebben, maar de laatste tijd gaat ze wat te ver ten koste van anderen dat vind ik jammer. En daarbij vind ik het ook een verschil als je zoiets privé bespreekt met je beste vriendin, of zo op social media gooit voor al je volgers.

1 like