Ik ben geblokt, ze had niet eens een reactie teruggestuurd. Hoeft ook niet natuurlijk maar wel lekker makkelijk zo. Blijven enkel kontenkussers over op haar insta.
Hoe krijg je het je strot uit joh⊠zag Angel par maanden terug ook op straat lopen in joggingbroek en Uggâs met dr baby. Dikke prima, draag lekker wat je wil maar hou dan ook je wafel over andere mensen???
Houd je wafel!
Hahahaha goeiemorgen
Elise Boers (moet zij hier of is zij meer mommy?) plaatst een filmpje op insta over âocdâ moeders die de was doen.
Ze wordt erop gewezen dat dit niet okĂ© is en haar reactie. âSorry als dit jou kwetstâ.
âHet is ingeburgerd in onze taal als perfectionismeâ
Ja, dat is dus kwetsend en daarom wordt je er op aangesproken.
Het frustreert me ook onnodig veel dat bij iedereen die deze spon heeft, de wasmachine en droger vol in de woonkamer staan. Alsof ze even werden neergezet en er een filmpje moest worden gemaakt, om daarna naar de volgende influencer te brengen die weer even een paar duizend euroâs krijgt.
Ja ik geloof niet dat je deze in je woonkamer laat staan, vond ik ook heel raar.
Jammer nu is angel prive⊠wilde net gaan kijken naar de afgeknipte baby kleren
Haha ja dit viel mij laatst ook al op. Volgens mij heeft ze die wasmachines gewoon een dag in de woonkamer laten staan, 10 spon posts gemaakt, en ze daarna weer weggehaald. Je ziet het ook aan haar insta fotoâs.
14 februari: wasmachines in de woonkamer (insta post)
17 februari: wasmachines niet meer in de woonkamer (insta post)
Post van vandaag: wasmachines staan weer in de woonkamer (Insta)
Lijkt me wat veel sjouwwerk voor een opdracht maar ok, het zal wel goed betalen.
Ja echt hoor. Ik vraag mij dus ook af wie er ĂŒberhaupt een wasmachineaansluiting in zân woonkamer heeft⊠Denk dat dat over het algemeen niet gebruikelijk is, haha.
Nou Angel heeft wel het een en ander weggehaald uit die reeks stories. En terecht.
Het verbaast me ook niet dat ze bevriend is met Serena
omg ik ken haar hahahah, tot zo ver mijn irrelevante bijdrage
Dit is heel relevant haha. Heb je opmerkingen?
Ze wordt heel vaak besproken op dit forum. Haar vriend misschien nog wel vaker
Hahahah o ja dat kan ook. Sorry iets te enthousiast
Volgens mij heeft ze de post nu ook verwijderd
Ja wat is dit? Ik kreeg dit gisteren en wilde de uitleg lezen die ik kreeg maar klikte het per ongeluk te snel weg. Iemand die het weet?