Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Yara plaatste een paar dagen geleden een vlog van nog voor de avondklok inging :joy:

2 likes

Ik had zo’n plafond op m’n oude studentenkamer (en zo’n schouw).
Moet een beetje huilen als ik bedenk dat ik er ik de toekomst waarschijnlijk alleen maar op achteruit ga qua vierkante meters en prijzen (en een huis kopen kan ik vast helemaal vergeten).

1 like

Echt he! :rage::face_with_symbols_over_mouth:
Ik had het al gescreenshot en wilde er hier over komen zeiken, maar je bent mij voor. Voor wie alsnog een plaatje wil zien;

7 likes

Haha jezus - ‘iedereen’ ook echt. RIGHT.

30 likes

Hoe iedereen vermogen kan opbouwen… ?
Wat een kuttitel ook.

‘Hoe iedereen met bovengemiddeld veel geld nog meer geld kan verdienen met vastgoed’ was passender geweest.

Oh wacht;

‘Over de rug van anderen’ mag er nog achteraan

77 likes

Ik vind echt dat dit een groot ding wat mis is met de wereld. Net als die fuckin law of attraction. Alsof als iedereen een de sloppenwijk in India een fuckin huis met schoon drinkwater law of attract t ook gebeurt.
Ja t kan helpen om je doelen helder voor ogen te hebben maar je zal er toch echt aan moeten werken. En zelfs dan zal t niet bij iedereen lukken.

23 likes

Maar ook echt zo buiten de realiteit weer. Een heleboel mensen kunnen al nooit een eigen huis kopen, laat staan investeren in vastgoed.

3 likes

Waarom ben ik dan nog geen miljonair? Die vraag blijft mij maar achtervolgen.

2 likes

Ja maar met ‘iedereen’ worden geen mensen zonder veel geld bedoeld. Dat gepeupel tel je toch niet mee :joy: dan kun je bezig blijven :rolleyes:

:face_vomiting:

3 likes

Jeeeezus. Staan haar reacties ook nog steeds uit? Zo naar dat ze dus ook geen negatieve reacties kan ontvangen hierover. Bah.

Misschien staan de reacties van Myrthe de Groot niet uit?

als je hard werkt en het ĂŠcht wil kan jij het ook hoor!!!

1 like

Ja als het je niet lukt, wil je het simpelweg gewoon niet hard genoeg. Sorry not sorry

2 likes

dan moet je gewoon eerst een cursus doen bij iemand, dat gaat je sowieso helpen, dat gun je jezelf toch wel? Durf die stap te nemen!

1 like

Bonnie en Nick die een dode vogel op de eettafel leggen :nauseated_face: Misschien ben ik een zeikerd maar ik word hier echt een beetje misselijk van. Wel zielig voor die vogel

31 likes

Misschien ben ik een piepert hoor, maar vind het echt goor dat ze een dode vogel op de eettafel leggen en dat bonnie er met haar vingers aan zit, om vervolgens aan de stoffen stoelen te zitten

@June hahahahaha lol ik dacht precies hetzelfde

18 likes

Deze foto’s :rofl: met die dode vogel ertussen

72 likes

Ik wilde sowieso dat hele stuk gewoon niet zien.

1 like

Pff die vogel is nog geen minuut dood, het is niet alsof ze een rottend karkas op de tafel leggen hè. Bovendien maakt ze het erna schoon. Ik vond juist dat ze heel lief waren.

20 likes

Je bent als auteur ook wel bijzonder als je je boek over rijk worden in vastgoed promoot met een monopoly spel. Hoop stiekem dat je welvaart dan net zo hard ineen klapt als bij monopoly.

Ik zit nu al te wachten op de dag dat Cynthia iets bij haar huurder moet laten repareren en we een hele rant krijgen over dat mensen netter moeten zijn met spullen.

24 likes