Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Plus hij is niet overleden aan een ziekte (zoals de vogelgriep of zo), maar omdat hij gegrepen werd door een hond.

Ik vind het wel een beetje vreemd om zo’n pontificale foto van een dood beest met AAAAW! en een grote pijl te zetten op een thumbnail (tussen je kleffe kusfoto’s) maar goed.

14 likes

deze thumbnail :joy: waarom?!

3 likes

Genoeg mensen die zo’n vogel dood laten rotten op straat en niets doen. Lekker boeiend dat ze zo’n vogel dan ff op HAAR tafel legt

4 likes

Ja het is wel echt lief, zou er zelf alleen een handdoek onder leggen

2 likes

Jezus altijd dat gezeik over dieren op tafel. Maken jullie je tafel nooit schoon ofzo.
Echt zo van iehl iets raakt de tafel aan dan kunnen we daar niet meer eten.

Brb ff een speciale tafel aanvragen bij made waar je wel dingen op mag leggen.

41 likes

Ja of dat blijkt dat een huurder een hennepkwekerij bouwt in haar veel te dure investeringsobject. Dan moet ik wel een beetje gniffelen :face_with_hand_over_mouth:

(Overigens is dit vrienden van mijn ouders overkomen en het is wel verschrikkelijk. De woning was echt verwoest - eigenlijk gun ik dat De Sint ook niet toe)

4 likes

Eerst maakt ze 20 IG stories over de huurder, daarna een blogpost over de huurder (never forget de blog over de buurvrouw) en nog zo een 2-3 terugblikken of de blogs in een ander jasje over de huurder.

15 likes

Jij hebt duidelijk niet de juiste money mindset! Even wat meer manifesteren en dan kan jij dit ook.

41 likes

Ik dacht bij dat rendement ook al: volgens mij ben je enkele jaren te laat als je nu met relatief weinig geld denkt in te kunnen stappen en dan een prachtig rendement denkt te gaan behalen. Edit: maarja misschien ben ik daar ook naïef in want dit soort nare mensen rekenen die aankoopprijs natuurlijk gewoon door in de ‘marktconforme’ huur.

4 likes

Zou t niet gek vinden als ze een vakantiehuisje op Terschelling zou kopen en zou verhuren maar dat klinkt wel iets minder luxe vastgoed kopen

Als ik me niet vergis kun je de huurprijs niet altijd zelf bepalen. Als je dus alles volgens de regels doet is er zoiets als een puntentelling, en die bepaalt in eerste instantie wat je huurprijs wordt. Op zich is vastgoed overigens wel een goede investering als je het gaat verhuren, mits je een huurder hebt die zijn huur netjes betaalt, maar zodra dat niet gebeurt (of je vaak gebreken moet herstellen) dan gaat dat rendement natuurlijk ook rap achteruit.

Ik investeer alleen in oost-polen, anders wordt mn kind later boos op me

(Sorry love deze campagne)

11 likes

En mits je een huurder hebt. Een leegstaand pand kost alleen maar geld. Beetje wedden op één paard als je je geld besluit te investeren in één pand.
Naast dat het momenteel inderdaad ethisch verwerpelijk is.

2 likes

Is ook alweer verwijderd :rolleyes:

Was het niet gewoon een story die al 24 uur erop stond?

Denk het niet. Berichtje was 3 uur geleden en toen was de story 7 uur oud.

@anon50301661 ik heb er verder de ballen verstand van hoor. Ben immers maar plebs. Vind het vooral onvoorstelbaar dat het zelfs nu kleine kuthuisjes 4 ton kosten nog wat oplevert.

2 likes

huh moet dat?

6 likes

Alleen als je dieren hebt. Of een vent in huis die zijn ook vies.

7 likes

ja verdomme die heb ik dus allebei. gatverdamme.

6 likes