Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Aha ik dacht missh de Huismuts (rood oranje gedoe)

1 like

Ik kijk eigenlijk nooit vlogs

Vind niemand ter wereld interessant genoeg om dag tot dag te volgen.

9 likes

Je volgt duidelijk mijn kanaal nog niet

11 likes

Ik geloof dat zij pas een maand ofzo video’s maakt, maar ik vond dit kanaal in mijn aanbevolen en vond het heel leuk om te kijken! Niet te veel poespas, een kijkje in het leven van iemand die echt anders woont en ook andere doelen heeft dan de meeste youtubers:

Ik merk dat ik het afgelopen paar jaar langzaam echt ben afgehaakt van het platform, vroeger kon ik echt urenlang filmpjes kijken maar tegenwoordig volg ik niemand trouw, op Tasting History na, en vind ik bijna niks boeiend.

15 likes

Ja klopt ik bedoelde Nederlandse vloggers

1 like

Jongens er is een YouTube aanraders topic precies hiervoor he! Dan kan je ze makkelijk terug vinden want in dit topic gaat het morgen weet over Cynthia’s insta ofzo

9 likes

Ja deze video had ik laatst ook gezien! Vond het best gek om te zien dat bijna iedereen in zo’n appartement woont en die allemaal hetzelfde zijn, ze hoeven nooit meubels te kopen tenzij ze echt een eigen huis kopen, maar dat is bijna niet te doen daar? En zij had zoooo veel kastruimte en bij elke kast zei ze “deze kast is leeg”, huh hebben zij geen spullen?

4 likes

Haar kanaal gaat verder veel over minimalisme, dag verklaart die lege kasten enzo :sweat_smile:

2 likes

Oh dan heb ik niks gezegd haha, heb alleen deze video gekeken, maar dat verklaart wel dat ze zo weinig spullen heeft :joy:

Lullig :confounded::joy:

2 likes

Ohja ik wist dat er meer waren maar ik kwam er even niet op. Zij zeker ook ja!

1 like

Haar irritante trekjes beginnen echt extreem de overhand te nemen.

14 likes

Lijkt me echt heerlijk om zo’n rotsvast maar totaal misplaatst vertrouwen in je eigen inschattingsvermogen te hebben. Dat je al je gedachten begint met ‘oh joh…’

17 likes

Ja maar wel heel chill toch :relaxed:

6 likes

Weet iemand wat jessie voor operatie heeft laten doen?

Volgens mij opnieuw een BBL, het lichaam wat zij voor ogen heeft kon niet in 1 operatie “gemaakt” worden.

2 likes

Wil jij ook dat het vaccineren opschiet??? Ga dan massaal de huisarts bellen en mailen!!! Chill!!

12 likes

Spread the word!!!

2 likes

Zeg het voooort zeg het voooort.

1 like

Hahah ik gebruik heel vaak oh joh omdat ik allemaal doemscenario’s had bedacht en dan meevalt, maar dit is echt het tegenovergestelde 🥲

maar soms ben ik wel jaloers dat ik niet ook zo denk

3 likes