Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Het begin van dat gesprek vind ik nog wel mooi ofzo dat ze nadenkt over zijn afwezigheid en dingen en kan ik wel inkomen wat ze met hem wil bespreken, maar vanaf haar reactie dat hij die ps5 zegt gaat het allemaal downhill en is het echt zo typisch her way or the highway ofzo, ‘wat triggert jou’ CHICK sommige mensen vinden dingen meezeulen gewoon irritant leave the man be :cry:

9 likes

Bonnie lijkt me juist iemand die 10x nadenkt over een tepelpiercing en niet zomaar geld gaat uitgeven voor zoiets omdat dat “trendy” is. Volgens mij houdt zij ook heel erg rekening met wie haar volgers zijn.

Ik vind haar nou echt zo iemand die niet bang is om zich vaak vrij kinderachtig/enthousiast (dit klinkt negatiever dan ik bedoel) te gedragen omdat ze weet dat ze, als het moet, volwassen is. Net als dat mannen die zelfverzekerd zijn over hun man zijn, niet bang zijn om hun “vrouwelijke” kant te tonen. Datzelfde idee erachter.

Heb soms het idee dat Bonnie echt behoorlijk wordt onderschat door haar kinderlijkheid.

15 likes

Oh is dat een ding? Herken het wel, met name dat eerste haha

Ze is echt een bec geworden voor mij. In widm vond ik haar wel oke en leuk, maar nu reageert ze alleen maar heel verontwaardigd en klagend op van alles. Sophie Milzink maakt bijvoorbeeld ook reactievideos op EOTB, en die vind ik altijd fantastisch, maar Yvonne is meteen ontzettend judgy? En ze zoekt ook echt mensen op om af te kraken en flink commentaar op te leveren, ontzettend negatieve bijsmaak

1 like

Co die gaat deze week bekend maken wat het geheime project van haar en Rudy is en ze post nu fragmenten uit een filmpje met de RasMuts… en dat het geheime project een beetje is als toen… Toen dacht ik: misschien gaan Co en Rudy wel 't Wylde Pad leiden ipv de vader van Ras? Co als hostess en Rudy als kok ofzo?

1 like

Maar al heeft ze het gedaan omdat het “trendy” is (is dat überhaupt zo?) wat dan nog, lekker boeiend.

Je haalt hem er zo weer uit, het is niet voor altijd :woman_shrugging:t3:

6 likes

Wie gebruikt überhaupt ‘t woord trendy

15 likes

Wehkamp

(Bestaat dat nog?)

8 likes

Ja echt cheugy :raised_hand:t2:

9 likes

Lol ja met dat donut kussen :joy::sob: waarom weet ik dit

6 likes

Jeetje ik ging vanaf dat stuk kijken. Maar het is zo unlikeable ineens, als het over Tiktok gaat (?). Ik heb vroeger best veel vlogs van haar gekeken, vond “de vibe” heel chill. Maar hun dynamiek is raar, of althans wat ze hier laten zien. Zij is heel performative voor mijn gevoel, en precies wat @bill zei, zo “teach me master”

5 likes

Nou zo gaat het in haast alle gesprekken tussen die twee. Daar hadden we het hier laatst een keer over vandaar dat ik weer met dit voorbeeld kwam! Dit is nu maar een stukje, maar ze hebben echt meerdere gesprekken zoals deze en ik had ze vaak op de achtergrond aan.
Ben echt zwaar afgeknapt op dat gedrag van haar en die vibe naar hem toe! Blijf het een denigrerend iets vinden ofzo, je merkt het ook aan alle kleine opmerkingen die ze tussendoor maakt in die gesprekken.

Jammer want ik vind haar heel leuk om te volgen qua stijl enzo maar vind dat echt altijd heel erg een afknapper aan een mens ;p

5 likes

Wow zij is echt de koningin van het koken met restjes, wat geweldig dit! Had niet door hoe veel tijd er verstreken was. Zo creatief is zij met eten, echt inspirerend.

18 likes

Volgens mij geef ik nergens een waardeoordeel? Ik heb het over het verband dat gelegd wordt tussen
“trendy” woordgebruik en daarom de verdenking dat de tepelpiercing wellicht om dezelfde reden geplaatst is. Vond ik gewoon een onlogisch verband.

1 like

Mijn opmerking was gewoon in het algemeen, niet een aanval naar jou ofzo!

4 likes

Of iets van een bezorg/afhaal iets in die plek waar ze nu woont omdat ze steeds klaagt dat je daar niks hips kunt bestellen zoals in 020

2 likes

Krijg bij dat gesprek tussen Widiya en Felix echt zo’n flashback naar een ex die ook vond dat ik te weinig diepgang zocht in het leven en mijn gevoelens en blabla en daardoor me bijna aanpraatte dat er wat mis met me was. Just let me be me jeezzz.
En ook dat: opmerkelijk dat je mij niet noemt op zo’n toontje. Niet echt een leuke vibe nee.

11 likes

Zag vorige keer ook toen het hier over haar ging dat ze op haar insta ofzo of misschien in een video had verteld dat ze veel mensen in haar dm’s krijgt met vragen over spiritualiteit, en dat ze die vaak negeert omdat ze ‘ziet’ dat die mensen er om de ‘verkeerde’ dingen in geinteresseerd zijn :woozy_face::woozy_face: Want die horen er volgens haar alleen maar van en zijn alleen maar geinteresseerd omdat het nu een trend is.

Echt ZO arrogant. Oja volgens mij vertelde ze dat dus aan Felix en ze zei over een profiel van een meisje, waarop die zichzelf profileerde als heks, JA zij is dus écht geen heks hoor :roll_eyes::roll_eyes:
Gatekeeping spiritualiteit 🥲 Zij heeft het ook steeds over cultural appropriaten maar hekserij en dat soort dingen komen overal voor en het paganisme komt bijv van de heidenen, en de spiritualiteit die zich in elk land op de wereld voordoet draait om verbinden, júíst. Rituelen worden uitgevoerd oa ook om dichter bij elkaar als community te komen en elkaar te beschermen, en de spirituele/wijze medicijnmannen waren juist de mensen bij wie je terecht kon met al je vragen.
Dan gaat het er bij mij echt niet in dat je appropriation claimt van anderen maar er zelf zo mee omgaat.

11 likes

Ik vond haar en Paula eerst apart van elkaar wel leuk, al heb ik meer met Paula maar sinds ze zo veel samen zijn vind ik ze allebei minder leuk geworden. Het slaat soms een beetje door in de “dankbaar zijn voor dingen” en LoA em manifesteren enzo. Althans voor mij persoonlijk.

8 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #17 (Deel 4).