Nou ik denk dat heel veel mensen het oprecht nog niet snappen hoor. Pure error in t niet openstaande breintje.
Ik vind “Ik kom uit Brabant” wel een goed exuus voor alles eigenlijk. Ik heb dan gelijk zoiets van “Ach arm schaap daar kan jij ook niks aan doen”
Ja hier moest ik inderdaad ook aan denken maar ik wist de namen niet meer. Ook een bizar verhaal.
Nu je het zegt, niet eerlijk van mij om zo weinig rekening te houden met zijn situatie
@Hejira ik hoop dat dat het is.
Nou precies, want ik snap ook precies niet wat er dan zo aanstootgevend is aan een buik?
Sterkte
Die nieuwe betaalde samenwerking van Vetgezellig met Fiverr; lekker onderbetaalde freelancers promoten?? zo dom
Nu denkt iedereen dat je zulke content zo goedkoop kunt krijgen, wat natuurlijk echt niet ok is.
Ja plus zijn doelgroep is niet B2B en die sponsors wel?? Geen idee wat dat bedrijf ermee wil.
@Soy.peor bek houwe over Brabant ander stuur ik zonne grote vuurbal op je af!!!
thougtss und preejaaars
Hot take: Alwin maakt betere video’s dan bijna alle andere Nederlandse vloggers.
Ik moet zeggen dat ik caricakes nog steeds met plezier volg
Ga dit filmpje nog wel kijken, misschien dat het daarna veranderd
Ze zijn er samen mee op vakantie geweest. De auto komt wel op insta. Wat is dan het verschil of vera wel of geen rijbewijs heeft?
De auto is zichtbaar.
Ik vind het wel wat afdoen aan je geloofwaardigheid. Het is niet alsof Vera een enorme passie voor auto’s heeft verder. In ieder geval niet zichtbaar op haar insta.
Moet je er passie voor hebben om er reclame voor te maken ?
Stel ze kan een menstruatie cup verkopen. Moet je dan passie hebben met ke menstruatie? Ik denk dat maar weinig vrouwen daar passie voor hebben.
Nee. Maar of het dan een geslaagde deal is vraag ik me af.
Ik kan me wel voorstellen dat ze ja zegt om gratis met een nieuwe auto op vakantie te gaan of er zelfs voor betaald te krijgen. Zou ik ook geen nee tegen zeggen ook al heb ik weinig passie voor auto’s
Ik ben het met je eens hoor, vind het ook een kromme spon, maar dit is niet de eerste deal die Vera heeft met BMW, in april ook al eens. Ergens denk ik ja, die BMW komt in beeld = exposure = wat BMW wil en het lijkt me dat ze vooraf hebben besproken hoe veel beelden er van de auto moeten komen enzo.
Maar het komt ook wel zo over alsof oh het is komkommertijd en mijn huur moet ook betaald worden dus dan neem ik alles maar aan.
Joh wat een gezeur, alsof jullie ‘een dikke BMW’ zouden afslaan als jullie influencer waren.
Ik vind dat van Dee totaal niet te vergelijken. Het is niet dat Vera auto rijden afkraakte tot ze een spondeal kreeg. Denk dat het met haar angstklachten te maken heeft dat ze geen rijbewijs heeft. Ze heeft ook al eerder spon deal van een auto gehad. Denk dat ze zich vaak genoeg met een auto verplaatst, alleen rijdt ze niet zelf.