Ik denk dat het valt onder 2C/3a krullen, maar dan heel plat gestyled of geen volume gecreëerd. Of door gek stijl proberen te maken, Alsof ze het nat al in een staart of middenscheiding doet en zo laat drogen.
Watercurls is meer 3c denk ik.
Ik denk dat het valt onder 2C/3a krullen, maar dan heel plat gestyled of geen volume gecreëerd. Of door gek stijl proberen te maken, Alsof ze het nat al in een staart of middenscheiding doet en zo laat drogen.
Watercurls is meer 3c denk ik.
Ik geniet echt van haar reactievideo’s op transfoben enz
Ik kijk de Verhulstjes op videoland (ook een soort vlog) en vind dat echt zo leuk vooral die Victor ook en zijn chemie met Gert, komt echt over als een leuke man/jongen.
Ben je al bij de aflevering in de camper? Ik heb echt gehuild van het lachen 
Ik heb ook zoooo gelachen tijdens het stuk van de operatie, met de oog woordgrappen.
Als ik het Google krijg ik foto’s van mensen die een vis kussen na het vangen?
NL is niet Nederland, maar Newfoundland denk ik?
Jaaa, zo leuk dat hij altijd zo de slappe lach krijgt van zijn vader.
volg haar ook, zij is zo leuk 
Jaaa heb gebinged, soms echt tranen van het lachen. Komt ook een seizoen 2! Lijkt me echt een gezellige en warme familie.
Jennie’s site met cadeaupakketten is live
En ze heeft nu al best wat variatie in het soort producten, ben benieuwd wat er in de toekomst bij gaat komen.
Met name de brievenbuscadeautjes vind ik echt een goed idee. Als er andere smaken van de choco truffels bij hadden gezeten die me bevielen zou ik die vandaag al besteld hebben voor m’n zusje 
Ik hoop echt dat Co binnenkort weer mag/gaat vliegen. Dat was wel haar USP, nu is ze gewoon een generieke blogger. Ik vond haar toen ze begon super leuk, maar nu ben ik m’n interesse verloren merk ik. En ze is ook wat hysterischer geworden heb ik het idee, ik word er heel onrustig van.
Co vliegt overigens nog vaak genoeg van curacao-nederland-curacao-nederland voor iedere scheet 
Ja helemaal mee eens! Maar voor m’n gevoel gebeurt dit echt bij elke vlogger die populairder wordt. Eerst vloggen ze over iets leuks/interessants en daarna, zodra het hun werk wordt, worden ze zo’n typische vlogger.
Wat zou Paul Hollywood zeggen over het bladerdeeg van Lotte?
Volgens mij was dat nog helemaal niet gaar.
Edit: omg dat stukje met die milkshake…
The “screech-in” is an optional ceremony performed on non-Newfoundlanders (known to Newfoundlanders as a “come from away” or “mainlander”) involving a shot of screech (rum), a short recitation and the kissing of a cod. It is often performed either in homes or more commonly in town pubs.
Ik snap niet waarom youtube denkt dat dit een goede aanrader is, maar wat is dit? Waarom schreeuwen kids-youtubers zoveel? En wtf is dat duizelingwekkende camerawerk? En die stem achter de camera is ook bloedirritant. Werkelijk alles aan deze video is irritant.
Dit is zo chaotisch en kwalitatief best wel kut, maar kinderen zijn gelukkig snel tevreden want dit kanaal heeft gewoon meer dan 3mil abonnees? En deze video meer dan 5,5mil views?!