Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Ik hoop echt dat Co binnenkort weer mag/gaat vliegen. Dat was wel haar USP, nu is ze gewoon een generieke blogger. Ik vond haar toen ze begon super leuk, maar nu ben ik m’n interesse verloren merk ik. En ze is ook wat hysterischer geworden heb ik het idee, ik word er heel onrustig van.

10 likes

Co vliegt overigens nog vaak genoeg van curacao-nederland-curacao-nederland voor iedere scheet :joy:

33 likes

Ja helemaal mee eens! Maar voor m’n gevoel gebeurt dit echt bij elke vlogger die populairder wordt. Eerst vloggen ze over iets leuks/interessants en daarna, zodra het hun werk wordt, worden ze zo’n typische vlogger.

7 likes

Wat zou Paul Hollywood zeggen over het bladerdeeg van Lotte? :joy: Volgens mij was dat nog helemaal niet gaar.

Edit: omg dat stukje met die milkshake…

7 likes

The “screech-in” is an optional ceremony performed on non-Newfoundlanders (known to Newfoundlanders as a “come from away” or “mainlander”) involving a shot of screech (rum), a short recitation and the kissing of a cod. It is often performed either in homes or more commonly in town pubs.

5 likes

Ik snap niet waarom youtube denkt dat dit een goede aanrader is, maar wat is dit? Waarom schreeuwen kids-youtubers zoveel? En wtf is dat duizelingwekkende camerawerk? En die stem achter de camera is ook bloedirritant. Werkelijk alles aan deze video is irritant.

Dit is zo chaotisch en kwalitatief best wel kut, maar kinderen zijn gelukkig snel tevreden want dit kanaal heeft gewoon meer dan 3mil abonnees? En deze video meer dan 5,5mil views?!

2 likes

Ik raak niet eens uit de titel :sweat_smile:

Zitten ze op een boot tijdens een storm ofzo my god. Snel weer afgezet :laughing:

1 like

Enzo krijgt even een grasmaaier ter waarde van €5500 euro van Myron. Lekker hoor haha.

29 likes

Hahahagaha en ons dan probeert te lokken met een video over een grasmaaier.
Mn 2 favo onderwerpen Enzo en grasmaaiers

59 likes

Ok zeg wel niks meer over hem.

4 likes

Maar wie is er nu geinfluenctddt en koopt een grasmaaier van 5500 euro?? Iemand??

1 like

Ik weet niet wat die Myron doet voor de kost maar Enzo Knol heeft dit met een instastory van 30 sec terugverdiend dus het is allemaal maar een kwestie van perceptie :clown_face:

9 likes

Hahaha wij hebben nu een huis met een enorme tuin op het oog en mijn vriend wil dit ook :joy: maar mag ie zelf betalen

5 likes

Ik vond het leuk dat je het bericht plaatste! Ik volg Enzo niet echt, maar af en toe kijk ik wel z’n vlogs als het over de verbouwing gaat en laatst zei hij nog dat hij die grasmaaier wilde. Dus geinig dat hij het nu ook echt heeft

25 likes

Maar wel het merk dat hij zo fantastisch vind toch? Want dat roept hij al jaren dat hij John Deere tof vind.

Ik hou van Enzo knol dus kan het alleen maar toejuichen dat je dit plaatst hahahahah

10 likes

Alwin van Vetgezellig heeft schoenen uitgebracht in samenwerking met een schoenenmerk maar ze kosten €299. Snap die samenwerking niet zo goed, want lijkt me niet dat zijn doelgroep dit kan/wil betalen voor een paar sneakers?

11 likes

Alsof zij dit zelf betaald heeft joh, is toch gewoon spon

3 likes

Spon gone wrong. Alsof hun doelgroep nu geinfluenced wordt om ook zo’n ding te kopen :stuck_out_tongue: