Het staat Anna gewoon niet zo goed, maar het kan juist erg mooi zijn (vind ik)
Verschrikkelijk.
Haha Yara vlogt alleen als er spon te halen valt dus ja ongetwijfeld gaat ze dat tijdens haar zwangerschap ook doen
Ah top ik zet het in m’n dagboek, meteen volgende keer aan de kapper vragen of het toch weer bruiner (althans, meer donker en warm) kan verven want Milkyway heeft dat bepaald voor alle vrouwen met bruine ogen.
De vraag ia denk ik “vinden wij een vader die zijn dochter in de bijstand helpt met een lening/gift van €1000 nu echt uitkeringsfraude? Of Sanneke die whatever… €3000 voor haar verjaardag krijgt?
Terwijl je 5 maanden (Sanneke) of weetikhoelang op een houtje bijt? Want dat is de situatie toch gewoon 9 vd 10 keer; een “lening” om een auto te kunnen kopen, een keer boodschappen, wat bijverdienen via vinted omdat kerst eraan komt? Laten we het vooral afstraffen om je medemens in een rotsituatie eens bij te staan en het vervolgens te bestempelen als fraudeurs
Heeft Anna dat geweldig museum nog? Wondr heette dat.
Ze hebben een instagrammable terras. Ik vind dit heeeel lellek, zo kil met dat grind en barbie roze. Lijkt een beetje een barbie speelset. Maarja ieder zn ding. De reacties eronder zijn lovend😝. Mij niet gezien.
https://www.instagram.com/p/CPqPQsmD9VA/?utm_source=ig_web_copy_link
Ik zie alleen maar veel mensen die heel erg hun best doen om in een bepaald plaatje te passen. Misschien zie ik dat wel helemaal verkeerd, hoor. Het zou in ieder geval niks voor mij zijn
Oh i love it
Maar zou daar nooit heen gaan lol
Volgens mij is The Upside Down van haar
Dit zou ik leuk vinden op een echt strand met zand eronder en zonder die muur er omheen. Een echt zwembad en zee en palmbomen op de achtergrond.
Ik vind het gewoon zo… zo artificieel! Neppig.
Maar dit is toch juist niet assig maar knettergeel? Of snap ik niet wat assig is?
Ik vind het niet super lelijk trouwens, maar volgens mij ben ik de enige.
Op Ibiza heb je een hotel dat hier veel op lijkt, en dan dus een roze zwembad heeft. Precies wat je omschrijft eigenlijk haha.
Edit: even opgezocht, Paradiso Ibiza art hotel heet het
Volgensmij is dit ook geen echte foto?
Oh ik ben niet vaak jaloers op Bonnie haar samenwerkingen maar Fjällräven is wel echt cool
Alleen jammer dat ze die tas gaat verminken met een lelijk borduursel
Klinkt als een reclame LOL
Kocht zij een tijd geleden geen neptassen op Aliexpress van dat merk? Haha zou ik echt niet tof vinden als ik van Fjällräven was, maar dat hebben ze dan zeker gemist of ik heb het verkeerd onthouden.
Haha ja volgens mij had ze die in Vietnam gekocht
Ooh ja kan ook! Zou ze dat zelf ook niet een beetje gênant vinden nu of zouden youtubers immuun zijn voor dat soort morele dilemma’s?