Tuurlijk, kun je toch mee naar de middelbare school rijden 
Ik vind Enzo Knol stiekem ook wel leuk, ik kijk met m’n oppaskids iedere week en zij zijn er helemaal weg van (inclusief merchandise). Er zijn ergere dingen om naar te kijken, hij doet het echt leuk.
Scarlet post op hun insta dat de ivf poging mislukt is. Vind ik echt heel sneu voor ze, had het haar echt gegund. Ze laten het in de vlogs ook zo mooi zien
Ja 
Ze heeft er nog maar 1 in de vriezer geloof ik…
Gun het haar echt!
Waarom zou iemand haar nog sponsoren? Ze doet toch letterlijk niks meer online? Heel af en toe zie ik eens een nieuwe video opduiken maar dat is ook altijd van die inspiratieloze content. Dingen als “Gefrituurde snickers op een cheesecake”.
Huh ze ligt op een houten plank met een handdoek, hoezo comfy?
Ik ben gestopt om hen te volgen omdat alle stopwoordjes + alle spon me teveel werd, maar dit is wel sneu inderdaad ja
Is het weer met dezelfde donor?
Edit: Ik zie nu dat ze 1 mei pas begonnen is met het traject, ik had het idee dat dat al eerder aan de hand was. Het blijft natuurlijk wel zielig, maar IVF is nou eenmaal niet altijd binnen een maand / poging raak.
Ja zelfde donor!
Ik heb dat dus met Bonnie, ik kan bepaalde vlogs van haar ook echt terugkijken als ik zin heb in iets waarvan ik weet dat het me vrolijk maakt, vakantie vlogs en feestjes etc.
Kennen jullie leuke youtube accounts off misschien tiktok accounts van grote gezinnen? Echt met superveel kinderen enzo. Vind dat altijd leuk om te zien.
Mijn favoriete gezinnen op YouTube zijn 2 Amerikaanse gezinnen met veel adoptiekinderen: Crazy Pieces en Crazy Middles!
Ik vind het eigenlijk niet zo rare samenwerking. Het is een samenwerking met Smokin’Dog dus niet met Alwin de vlogger, maar meer Alwin de kunstenaar(?). Mascolori staat bekend om zijn unieke schoenen met opvallende designs. Ze zijn allebei kunstzinnig en ook beide gevestigd in Rotterdam. Ik denk ook niet dat de vlogkijkers persé de doelgroep zijn.
Het zijn wel echt unieke schoenen, of het je smaak is, is de vraag, maar het is wel cool.
Die patronen hebben ze er echt op geborduurd, het is niet een witte sneaker met een printje.
Denk dat dit vooral voor hemzelf een tof project is.
Ik vind veel van Alwin, maar als artiest doet hij wel gewoon zijn ding.
Dus je wilt niet slechte spaghetti vermorzelen met een grasmaaier. Ik zou je bijna dumpen.
Ik voel me echt te oud voor Enzo en kijk het ook nooit, maar oud leerlingen (kwetsbare kinderen) waren altijd wel echt helemaal weg van hem en hij (en z’n broer?) hadden echt een goede invloed op ze. Door hen riepen ze ook heel hard dat je niet mocht (cyber) pesten etc. Wel tof om te zien want ze namen meer van hen aan dan van elke andere volwassene. Ik mocht er ook bij zijn toen hij een leerling verrasste en die jongen leeft geloof ik nog steeds op dat geluk. Hij ging ook echt perfect met hem om, terwijl die leerling ‘best een gebruiksaanwijzing heeft’. Dat soort dingen vind ik wel echt tof. Heb wel het gevoel dat hij z’n invloed in die zin goed gebruikt (maar ik kijk hem dus niet dus kan het ook mis hebben hahaha).
https://youtu.be/KqujXoZZYtc Dianne Buswell ( vriendin van Joe Sugg,) moet om haar familie in Australië te bezoeken eerste 14 dagen in quarantaine in een hotel daar. Maar er kan niet een raampje open voor frisse lucht .
Oh ik zou Enzo ook wel graag willen tegenkomen in zijn auto, maar dan om de Urus te bewonderen. Echt wat een droomauto is dat (niet in deze kleuren…)
Not enough Nelsons, alleen ze schreeuwen soms wel heel veel haha.
Ik weet niet wat je kwalificeert als veel maar ik kijk vaak de Ballingers en zij is nu zwanger van de 6e én ze hebben net een puppy die ze willen trainen als hulphond voor een van hun zoons