Oooh ja Turkije inderdaad haha volgens mij heeft Bonnie gewoon schijt ze koopt wel vaker nepdingen omdat ze de echte te duur vindt @Keaton
Wat is er zo bijzonder/leuk aan dat merk dan? Het enige wat ik altijd denk als ik die tassen zie is alsof er kanker staat ipv kanken en alleen daarom vind ik het al niks.
Duurzaam merk en super goede kwaliteit. Vooral wat betreft reizen/outdoor en zo.
Ik heb zelf niet (meer) die KƄnken tas maar wel veel andere mooie spullen van dat merk love it
Donāt we all
Ik koop alleen nepvlees
Ook eentje in Turkije volgens mij (toen ze hun oude buren gingen opzoeken)
Zoals @Neroli al zei is inderdaad the Upside Down van haar. Dat is niet ver van mijn huis en die meiden die daar werken lijken me altijd echt van die wannabe influencers. Beetje rancuneus, maar hoop dat het failliet gaat
Ze had al een echte, en heeft toen een neppe in Turkije gekocht en ook nog een in Vietnam. āOm te kijken of de kleur wel echt bij haar pastte, zonder meteen veel geld uit te hoeven gevenā, en āze vindt het niet zo erg als dingen nep zijnā.
Ik vind de voorgeschiedenis van deze samenwerking nog stommer dan met Hello Fresh, dat ze eerst afkraakte
ik vermoed dat Nick en Bonnie er zelf ook over dubbel liggen hoe genant en onbeschaamd dit is trouwens haha.
Oh dacht dat dit 1 vd 7 schoonheden was, maar missh verzin ik dit
Ja klopt wel geloof ik (sowieso onzinconcept natuurlijk eigenlijk haha) maar dat is vooral als het van nature zo is denk ik? Zoals bij Amalia ofzo. Kan echt wel mooi zijn en het ziet er veel kloppender uit als het van nature je haar- en oogkleur is dan als je het verft denk ik want het is dan ook een beter geheel met de kleur of ondertoon van je huid ofzo? Maar heb er verder geen verstand van haha.
Ik moet er echt niet aan denken dat iedereen zo vanaf de bank mee zit te kijken hoe jij de zwaarste fysieke en emotionele inspanning ooit aan het leveren bent.
Normaliter houd ik het nooit droog bij bevallingsvideos maar ik vond dit niet echt een mooie video (tekst in beeld āmān flamoes stond in de fikā). Ik krijg altijd het idee dat Nienke een rol speelt en vond het jammer dat ze dat nu ook bleef doen. Maar goed, het is wel allemaal in lijn met elkaar ofzo.
Ik keek net weer eens bij Cynthia op de site en tegenwoordig heet een bak yoghurt met fruit en muesli blijkbaar een āgezonde ontbijtbowlā
Hoe kan de Huismuts nou zoān groot openingsfeest voor dr vakantiepark hebben gegeven? Zouden ze het onder het mom van de tv opnames onder het Corona protocol van de audiovisuele sector hebben laten vallen? Anders ga je dit toch niet zo uitgebreid delen op sociale mediaā¦
Ze noemt ze ook gasten. Wss is dat hun smoes van ja zij verblijven hier dus dan mag het
Ik vind de buitenplaats van het Noosheum eigenlijk het enige leuke.
Ik vind dat haar van Anna eigenlijk net zo matig als de nieuwe haarkleur van Billie Eilish en dan niet vanwege de ogen maar gevoelsmatig niet passen bij de rest van die persoon/imago.
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Niet dat je dan wel ineens zoān feest kan geven incl band en catering, maar in het kader van mijn voornemen om me niet druk te maken om andermans manieren van de coronaregels naleven, ga ik hier maar niet meer over nadenken.
Zit Amerika vakantievlogs uit 2018 van Aimee te kijken, en in vergelijking met de vlogs van nu kun je heel duidelijk merken dat ze nu hersenletsel heeft. Vind dat best confronterend en sneu voor haar.
Wat voor verschil merk je dan?
Wat heb je dan voor verandering gemerkt en hoe weet je dat het door hersenletsel komt? Denk je dan aan letsel ten gevolge van dat incident op oudjaarsnacht? Dat incident was in 2016/2017.