Ik vind haar wel ‘warriger’ overkomen en haar zinnen zijn niet meer zo vloeiend. Alsin dat ze langer moet nadenken over haar woorden
Hoop dat ik er compleet naast zit lijkt mij echt afschuwelijk dat ze letsel heeft overgehouden in die vorm
Aimee heeft zelf ook meermaals aangegeven dat ze niet aangeboren hersenletsel heeft ten gevolge van een scooterongeluk eind 2019.
Wat hierboven ook gezegd wordt, ze komt warriger over (erg van de hak op de tak bijvoorbeeld), emotioneler en heeft last van concentratieproblemen en geheugenproblemen. Aimee heeft zelf ook aangegeven dat het door haar hersenletsel komt.
Als je dan vlogs van daarvoor kijkt zie je wel echt verschil.
Hoop voor haar ook dat het in de loop der jaren beter wordt. Ze is ook onlangs begonnen met reïntegreren op werk na gok zo’n 2 jaar.
Oh sorry, daar was ik niet van op de hoogte! Ik wist wel iets van een scooterongeluk, maar niets van hersenletsel. Ik heb niet al haar vlogs even aandachtig bekeken. Dat ze soms een beetje warrig is had ik wel gemerkt, maar ik zocht er niks achter. Wat ontzettend rot voor haar dat er dus wel iets achter zit en dat ze zich er zo van bewust is Het lijkt me inderdaad confronterend voor haar om oude beelden terug te kijken. Ik hoop eigenlijk dat ze dat niet doet en dat het na verloop van tijd een beetje beter zal gaan. Het is verschrikkelijk dat zij op zo’n jonge leeftijd al zoveel pech gehad heeft… het leven is soms echt niet eerlijk.
lol ik zocht een video van die robbert Rodenburg open kaart, maar bij al die video’s met bekende homemannen staat er als titel ‘blabla en blabla en seks met heteromannen’
Zijn er mensen die Samantha Lux volgen? Vind haar zo leuk! En haar haar en make-up zo mooi altijd. Ze verschijnt sinds kort als aanrader steeds, dus heb maar geabonneerd.
Hoe noem je het soort krullen dat zij heeft, als daar een naam voor is? Kan je dat ook met een tang creëren? Haar haar is dun en vol tegelijk. Die 2 plukjes geven ook zo’n '90s look.
Water curls?
Ik denk dat het valt onder 2C/3a krullen, maar dan heel plat gestyled of geen volume gecreëerd. Of door gek stijl proberen te maken, Alsof ze het nat al in een staart of middenscheiding doet en zo laat drogen.
Watercurls is meer 3c denk ik.
Ik geniet echt van haar reactievideo’s op transfoben enz
Ik kijk de Verhulstjes op videoland (ook een soort vlog) en vind dat echt zo leuk vooral die Victor ook en zijn chemie met Gert, komt echt over als een leuke man/jongen.
Ben je al bij de aflevering in de camper? Ik heb echt gehuild van het lachen
Ik heb ook zoooo gelachen tijdens het stuk van de operatie, met de oog woordgrappen.
Als ik het Google krijg ik foto’s van mensen die een vis kussen na het vangen?
NL is niet Nederland, maar Newfoundland denk ik?
Jaaa, zo leuk dat hij altijd zo de slappe lach krijgt van zijn vader.
volg haar ook, zij is zo leuk
Jaaa heb gebinged, soms echt tranen van het lachen. Komt ook een seizoen 2! Lijkt me echt een gezellige en warme familie.
Jennie’s site met cadeaupakketten is live
En ze heeft nu al best wat variatie in het soort producten, ben benieuwd wat er in de toekomst bij gaat komen.
Met name de brievenbuscadeautjes vind ik echt een goed idee. Als er andere smaken van de choco truffels bij hadden gezeten die me bevielen zou ik die vandaag al besteld hebben voor m’n zusje