Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Nou zo te lezen zijn er toch genoeg mensen die het niet erg vinden om af en toe een Enzo filmpje te zien hier. Ja sorry voor de haters maar ik volg al die meiden juist niet. Beetje jammer dat er dan meteen een flauwe reactie komt als ik 1x in de zoveel tijd een filmpje plaats van hem, snap best dat niemand verder dan iets deelt over Enzo of Don of wie dan ook.

44 likes

Dat ligt echt niet aan dat het Enzo’s video’s zijn. Als er een video van - ik zeg maar wat - Mascha of Charlotte Blitzdinges wordt geplaatst komen daar ook echt niet alleen maar leuke reacties op.

1 like

Maar het is toch niet zo dat we alleen maar Bonnie enz mogen bespreken hier? Dat gevoel krijg ik soms wel.

5 likes

Nee zeker niet! Alleen kijken er hier wel echt minder mensen naar Enzo, maar dat is toch niet erg?

Lekker plaatsen hoor.

2 likes

Ik vind Enzo ook leuk hoor (iemand zei al: het is echt 99.9% positief en dat spreekt mij heel erg aan) en leuk dat je het deelde.

6 likes

Dat is ook niet erg maar ik zit niet te wachten op reacties als haha wat leuk dat jij in je eentje Enzo relevant probeert te houden hier enz. Ik vind dat flauw en overkomen alsof ik hem niet mag bespreken hier.

36 likes

Lijken net muffins gedipt in chococrumbs :joy::joy:

2 likes

Hahah ja een bal is rond, die rolt anders zo van die plank af.
Nu lijkt het chocotruffels, ook lekker trouwens :laughing:

3 likes

Alles in de volle zon vind ik ook pijnlijk te zien…

7 likes

Mee eens!
Die stukken paté oid vind ik ook wat raar haha.

1 like

De spon ook in de stories van Queen of jetlags:

“I woke up today and decided to put my clothes on Depop”

rechtsboven in het klein de tag ‘partner’. Zoooo spontaan. :expressionless:

6 likes

Ik kijk ook naar Enzo en Don! Zelfs naar Gio haha. Terwijl ik dus niet naar charlotte of Bonnie kijk. Vind het topic gewoon leuk om te volgen en lezen zoveel mensen zoveel smaak.

Kijk ook veel naar Joe sugg alleen hij upload niet zoveel meer, eerst volgende ik veel meer Britse youtubers. Heb van die fases met volgen van mensen :rofl:

2 likes

Zijn er hier uberhaupt mensen die naar Charlotte kijken? Als het om die Blitsmuts gaat bedoel ik dan.

9 likes

Hahaha het ging in mijn geval om haar maar vond haar achternaam teveel moeite. Blitsmuts vind ik een goede, die houd ik er in.

Ik weet niet of er daadwerkelijk veel naar haar gekeken word maar ze word wel besproken. Moet zeggen heb ook wel eens een video gezien van haar maar ik ergerde mij aan haar dus daarna nooit meer gekeken. :sweat_smile:

3 likes

Ik vind Blitzkontje ook leuk

5 likes

Ik kijk ook Enzo en Gio vind ik zijn aquarium vet interessant haha, de rest skip ik!

2 likes

De vakantie van Elise en Vita ziet er ZO CHILL uit.

13 likes

https://www.instagram.com/p/CP3FmwJs0TQ/?utm_medium=copy_link

Heftig, Sheling heeft nav Dionne haar docu een check gedaan en blijkt ook niet goed te gaan met de implantaten…

10 likes

LOL love deze random referentie. Iek ben drovicK.

16 likes

Ik snap nog steeds niet hoe een heel team niet doorhad dat dat geen juiste vertaling was

10 likes