Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Moet altijd beetje lachen van influencers die zeggen dat ze even een dagje gaan ‘shooten’. Meid, je maakt wat fotootjes voor je instagram pagina, niet groter maken dan dat t is. :joy:

49 likes

En daarna weer benoemen hoe pittig de werkdag was.

13 likes

Hahah inderdaad! Ik doe dus een opleiding waar ook redelijk veel ‘influencers’ zitten. En ik moest er ook altijd zo om lachen als er dan weer eentje een hele koffer vol outfits had meegenomen naar school om na de les in Amsterdam te ‘shooten’.

2 likes

Goede foto’s maken voor een business account is echt niet zo makkelijk hoor.

13 likes

Ik maak wel eens foto’s van/voor een vriendin van me die 50k volgers heeft. Ik weet niet hoe het voor andere influencers gaat, maar als ik met haar bijvoorbeeld drie outfits shoot is er een hele dag voorbij.

8 likes

HAhah lotte in haar vorige vlog proberen spon te hengelen voor blikken om crackers in op te bergen. Heeft haar moeder die vlog bekeken en wat blikken meegenomen die ze mag hebben. Spon gone wrong :crazy_face:

91 likes

Haha ahww maar dit is wel echt heel lief. Vind haar moeder sowieso echt altijd heel lief overkomen in de vlogs.

36 likes

Hebben jullie de stories van Angel bekeken, wat een popi Jopie gedoe over winkelcentrum Overvecht. Vinden mensen haar echt grappig?

3 likes

Wat zegt ze? Ik ben geblokkeerd😅

4 likes

Ik niet meer. Want ze noemt het de grootste ghetto van Nederland en dat is NIET OKE! :triumph: (ik verhuis binnenkort die kant op en heb er juist zin in) (hoop haar wel een keer tegen te komen daar… want ik ben toch wel een fangirl)

3 likes

overvecht is underrated, er is een nike outlet!!!

6 likes

Dat winkelcentrum is wel echt een treurtrip an sich
Ik vond de beschrijving ‘Ali Express in het echt’ wel een passende beschrijving
Maar er zit een McD. Dat maakt het allemaal goed.

8 likes

Heb mijn reactie per ongeluk verwijderd maar de zegt oa. Iedereen draagt hier een Gucci mondkapje. Echt rijk zijn de mensen hier in Overvecht. Ze lult gewoon heel veel haha

1 like

En Karwei! En G-star!!

Ohja oké, ik ken dat merk niet dus vond het in eerste instantie een rare samenwerking, maar nu je het zo uitlegt, snap ik het inderdaad. Ook dat ze beiden uit R’dam komen.
Sowieso leuk voor hem hoor en lijkt me als influencer zijnde ook tof om iets uit te brengen van goeie kwaliteit ipv meuk die in 1 2 3 stuk is.

2 likes

Hahaha degene achter dit account volgt Martine sowieso

16 likes

“ Geen Doornroosje, maar Asfaltpoester”

Stuk :joy::joy:

27 likes

Wat een bak ellende zeg​:joy::joy::joy:

3 likes

Of dat ze wat kleding uit hun kast trekken en dat een doorpas noemen :see_no_evil:

1 like

Karwei Outlet :raised_hands:

3 likes