Haha ja serieus, rauwe knoflookteentjes zijn echt goddelijk
Dit is gepofte knoflook geloof ik. De smaak wordt dan veel zachter.
Ja dat dacht ik ook! Maar ze deed een paar dagen geleden een Q&A, daarin vroeg ook iemand of ze aan het daten was, maar reageerde ze met iets van dat ze daar door corona nog niet veel mogelijkheden voor had gehad, maar dat ze daar wel weer naar uitkeek oid
Knoflook is de essentie van mijn bestaan
Gadverdamme. Of om in Eliseās woorden te spreken: wĆ”lgelijk.
Omg ja, vooral uit een ovenschaal met aardappeltjes. Als ze lang in de oven hebben gezeten.
De teentjes in knoflookolijven 
Dat was/is het beste aan thuiswerken: tijdens de lunch gewoon alles met knoflook kunnen eten 
Ja want dat is lekker. Joe
Trouwens tip voor mn mede knoflook lover. Je hebt van die mini knoflookjes. Een zon bolletje is een grote teen. Super makkelijk.
Ja dat is wel weer zo idd, zag het voorbijkomen
Missh moet ze expres vh programma wat terughoudend zijn hierover (geen spoilers?)
Ja gek hè. Want heb/had ook wel het idee dat ze een vriendje had. Ineens uitjes en tips voor uitjes⦠misschien vertelt ze het zelf wel na vanavond.
Dit idee heb ik ook ja. Ik gun het haar in ieder geval wel echt!
Ze had laatst ook iets over dat ze weer meer gelukkig is en blij. Kan ook gewoon door andere dingen zijn natuurlijk. Maar zou wel heel leuk voor haar zijn als ze iemand gevonden heeft nu 
Sanneke en positief zijn vind ik moeilijk te combineren
Oh vanavond even kijken haha. Wilde sowieso dat programma eens vaker kijken.
Ze is regelmatig positief hoor! Een geruime tijd positief blijven, dat is een ander verhaal 
Ik weet niet in welk topic Monica Geuze thuishoort tegenwoordig, maar heb net de eerste aflevering van Like Monica S2 gezien. In de preview van de volgende aflevering zie je dat Zara-Lizzy Robbert papa noemt⦠of heb ik dit verkeerd gehoord? Lijkt mij best heftig voor Lars om te zien/horen.
Ik vind het best wel dubbel. Kan mij voorstellen dat het voor hem heftig is maar hij heeft zelf bij zijn volle verstand ervoor gekozen naar de andere kant van de werled te vertrekken toch? Robert heeft nou eenmaal een vader rol op zich genomen voor ZL. Zolang ZL er niet toe gedwongen wordt dit te zeggen maar dat uit zichzelf doet zie ik daar niet enorm een bezwaar in. Zolang ze maar weet wie haar āechteā pappa is.
Maar goed dit basseer ik ook op een halve vlog en af en toe like monica kijken dus geen idee of dit klopt.
Ik ook! Vond āik wil wil deel zijn van de oplossing en niet van het probleemā ook echt wel een goede uitspraak van haar!
Ik vind het ook dubbel hoor en snap wat je zegt over zijn vertrek naar Korea, maar als ik Monica was zou ik dat stukje dan uit de serie laten knippen (uit respect naar de echte papa). Lars heeft er uiteindelijk ook niet voor gekozen dat zijn dochtertje met haar uitspraken in een realityserie komt.
Vind ook dat je het Mo niet kwalijk kan nemen.