Nou dat indd. Beter dan al die meuk die anderen uitbrengen dat uiteindelijk eindigt in de afprijsbak 
Maar snap dat als je het merk niet kent je denkt van huh?! €299 voor gympen van Alwin 

Nou dat indd. Beter dan al die meuk die anderen uitbrengen dat uiteindelijk eindigt in de afprijsbak 
Maar snap dat als je het merk niet kent je denkt van huh?! €299 voor gympen van Alwin 

love alle vrienden van Bonnie en Nick:heart:
Sanneke is vanavond te zien in Lang leve de liefde! Ik ben benieuwd.
Ik kwam hier ook voor dit!
Jammer dat ik vanavond moet werken. Sad
Haha ja dit dacht ik al!!!
Denk wel dat het resultaat bij Sanneke positief gaat zijn. op Twitter en IG had ze het al veel over verliefd zijn, vragen waar je leuk kan daten en na hoeveel dates men verkering had.
Haha ja serieus, rauwe knoflookteentjes zijn echt goddelijk
Dit is gepofte knoflook geloof ik. De smaak wordt dan veel zachter.
Ja dat dacht ik ook! Maar ze deed een paar dagen geleden een Q&A, daarin vroeg ook iemand of ze aan het daten was, maar reageerde ze met iets van dat ze daar door corona nog niet veel mogelijkheden voor had gehad, maar dat ze daar wel weer naar uitkeek oid
Knoflook is de essentie van mijn bestaan
Gadverdamme. Of om in Elise’s woorden te spreken: wálgelijk.
Omg ja, vooral uit een ovenschaal met aardappeltjes. Als ze lang in de oven hebben gezeten.
De teentjes in knoflookolijven 
Dat was/is het beste aan thuiswerken: tijdens de lunch gewoon alles met knoflook kunnen eten 
Ja want dat is lekker. Joe
Trouwens tip voor mn mede knoflook lover. Je hebt van die mini knoflookjes. Een zon bolletje is een grote teen. Super makkelijk.
Ja dat is wel weer zo idd, zag het voorbijkomen
Missh moet ze expres vh programma wat terughoudend zijn hierover (geen spoilers?)
Ja gek hè. Want heb/had ook wel het idee dat ze een vriendje had. Ineens uitjes en tips voor uitjes… misschien vertelt ze het zelf wel na vanavond.
Dit idee heb ik ook ja. Ik gun het haar in ieder geval wel echt!
Ze had laatst ook iets over dat ze weer meer gelukkig is en blij. Kan ook gewoon door andere dingen zijn natuurlijk. Maar zou wel heel leuk voor haar zijn als ze iemand gevonden heeft nu 
Sanneke en positief zijn vind ik moeilijk te combineren
Oh vanavond even kijken haha. Wilde sowieso dat programma eens vaker kijken.