Hij is nog steeds haar ouder dus ik neem aan dat ze alleen met zijn toestemming in die serie mag komen? Ik denk ook dat hij heus wel weet dat ZL blijkbaar Robert “papa” noemt hoor, kan me niet voorstellen dat hij dat op Videoland voor het eerst ziet.
Deed ze al heel vroeg in de relatie (No judgment maar bedoel van is niet nu pas). Monica noemde de ouders van Robbert ook “andere opa en oma” vorig jaar
Ja dat vind ik ook goed! Snap dan alleen niet waarom ze haar zo graag buiten beeld willen houden (wat heel goed is), maar dan wel filmen terwijl ze op het potje zit te plassen. Doe dat dan ook gewoon niet.
Op tv mag het ook niet, maar op vlogs wel volgens mij (net als met Claire)
Sanne is vanavond (nu) in lang leve de liefde
Wie is dat en kwam hij bij over mn lijk ?
Nee hoor, er is nooit een Jochem bij over mijn lijk geweest🤷🏼♀️
Ben direct super ongeduldig. Ben echt benieuwd!
Misschien haar vorige baan bij zo’n klantenservice? Energieverkoper? 
Jennie stopt als influencer en gaat zich volledig richten op haar vegan cadeaupakkettenbedrijf.
Dat vind ik echt een hele dappere keuze, en ik denk dat het heel goed voor haar is.
Het is ook niet echt een verrassing, de laatste maanden had ze al nauwelijks iets gepost.
Wel heel jammer natuurlijk! (voor ons, niet voor haar)
Leuk voor haar. Hoop dat het een succes word. Of dat ze er op een gegeven moment in ieder geval van kan leven.
Aaah snap ik maar zo jammer. Zij is echt een van de weinigen waarvan ik nog vlogs keek of überhaupt volgde
Waar lees je dat?
Wat is stoppen met influencer zijn eigenlijk, dus geen spon meer geen deals meer etc etc geen posts meer op social media?
Ben benieuwd naar haar besluit en haar verhaal erachter !
Der instagram staat al op prive
Oh ik heb geen Twitter dus krijg daar niks van mee! Zie het wel voorbij komen op insta denk ik nog.
Denk dat het vooral betrekking heeft op de zaken waarmee je de meeste inkomsten genereert. Dat je vooral de focus verlegt maar misschien nog wel een persoonlijke insta of bijvoorbeeld een blogpost af en toe erop nahoudt.
Ja, dit is iets waar ik altijd wel nieuwsgierig naar was!
Hoe influencers verder gaan op het moment dat het hele influencerwereldje in elkaar stort, of dat iemand dus in dit geval zelf besluit ermee te kappen.
Wel alleen bij de mensen natuurlijk waarvan hun inkomsten daarvandaan komen dan.
Lijkt me echt een hele grote verandering ineens in je levensstijl, maar wellicht valt die verandering wel mee.
Ik denk dat dit een hele goede keuze voor haarzelf is! Vind het wel oprecht jammer
Ik had nog hoop dat de vlogs zouden terugkomen
Ja blijkbaar heeft dat vertraging (volgens mij was er iets beschadigd). Ik denk dat ze het daarom nu al aankondigt ipv te wachten tot de keukenvideo gepost is, die had eigenlijk al online moeten staan vermoed ik.
Blijft vreemd dat die keukenzaak straks dus een video online krijgt op een dood kanaal bij iemand die verder ook geen openbare profielen meer heeft. Maar ja, dat zal nu eenmaal de afspraak zijn geweest.
Maar echt goed dat ze deze keuze maakt voor zichzelf! Ik denk dat maar weinig mensen die stap zouden durven zetten.