Ze is regelmatig positief hoor! Een geruime tijd positief blijven, dat is een ander verhaal 
Ik weet niet in welk topic Monica Geuze thuishoort tegenwoordig, maar heb net de eerste aflevering van Like Monica S2 gezien. In de preview van de volgende aflevering zie je dat Zara-Lizzy Robbert papa noemt… of heb ik dit verkeerd gehoord? Lijkt mij best heftig voor Lars om te zien/horen.
Ik vind het best wel dubbel. Kan mij voorstellen dat het voor hem heftig is maar hij heeft zelf bij zijn volle verstand ervoor gekozen naar de andere kant van de werled te vertrekken toch? Robert heeft nou eenmaal een vader rol op zich genomen voor ZL. Zolang ZL er niet toe gedwongen wordt dit te zeggen maar dat uit zichzelf doet zie ik daar niet enorm een bezwaar in. Zolang ze maar weet wie haar ‘echte’ pappa is.
Maar goed dit basseer ik ook op een halve vlog en af en toe like monica kijken dus geen idee of dit klopt.
Ik ook! Vond ‘ik wil wil deel zijn van de oplossing en niet van het probleem’ ook echt wel een goede uitspraak van haar!
Ik vind het ook dubbel hoor en snap wat je zegt over zijn vertrek naar Korea, maar als ik Monica was zou ik dat stukje dan uit de serie laten knippen (uit respect naar de echte papa). Lars heeft er uiteindelijk ook niet voor gekozen dat zijn dochtertje met haar uitspraken in een realityserie komt.
Vind ook dat je het Mo niet kwalijk kan nemen.
Hij is nog steeds haar ouder dus ik neem aan dat ze alleen met zijn toestemming in die serie mag komen? Ik denk ook dat hij heus wel weet dat ZL blijkbaar Robert “papa” noemt hoor, kan me niet voorstellen dat hij dat op Videoland voor het eerst ziet.
Deed ze al heel vroeg in de relatie (No judgment maar bedoel van is niet nu pas). Monica noemde de ouders van Robbert ook “andere opa en oma” vorig jaar
ik zag dat de dochter van Monica wordt geblurred in die serie, echt goed.
Ja dat vind ik ook goed! Snap dan alleen niet waarom ze haar zo graag buiten beeld willen houden (wat heel goed is), maar dan wel filmen terwijl ze op het potje zit te plassen. Doe dat dan ook gewoon niet.
Op tv mag het ook niet, maar op vlogs wel volgens mij (net als met Claire)
Sanne is vanavond (nu) in lang leve de liefde
Wie is dat en kwam hij bij over mn lijk ?
Nee hoor, er is nooit een Jochem bij over mijn lijk geweest🤷🏼♀️
Ben direct super ongeduldig. Ben echt benieuwd!
Misschien haar vorige baan bij zo’n klantenservice? Energieverkoper? 
Jennie stopt als influencer en gaat zich volledig richten op haar vegan cadeaupakkettenbedrijf.
Dat vind ik echt een hele dappere keuze, en ik denk dat het heel goed voor haar is.
Het is ook niet echt een verrassing, de laatste maanden had ze al nauwelijks iets gepost.
Wel heel jammer natuurlijk! (voor ons, niet voor haar)
Leuk voor haar. Hoop dat het een succes word. Of dat ze er op een gegeven moment in ieder geval van kan leven.
Aaah snap ik maar zo jammer. Zij is echt een van de weinigen waarvan ik nog vlogs keek of überhaupt volgde