Waar lees je dat?
Wat is stoppen met influencer zijn eigenlijk, dus geen spon meer geen deals meer etc etc geen posts meer op social media?
Ben benieuwd naar haar besluit en haar verhaal erachter !
Waar lees je dat?
Wat is stoppen met influencer zijn eigenlijk, dus geen spon meer geen deals meer etc etc geen posts meer op social media?
Ben benieuwd naar haar besluit en haar verhaal erachter !
Der instagram staat al op prive
Oh ik heb geen Twitter dus krijg daar niks van mee! Zie het wel voorbij komen op insta denk ik nog.
Denk dat het vooral betrekking heeft op de zaken waarmee je de meeste inkomsten genereert. Dat je vooral de focus verlegt maar misschien nog wel een persoonlijke insta of bijvoorbeeld een blogpost af en toe erop nahoudt.
Ja, dit is iets waar ik altijd wel nieuwsgierig naar was!
Hoe influencers verder gaan op het moment dat het hele influencerwereldje in elkaar stort, of dat iemand dus in dit geval zelf besluit ermee te kappen.
Wel alleen bij de mensen natuurlijk waarvan hun inkomsten daarvandaan komen dan.
Lijkt me echt een hele grote verandering ineens in je levensstijl, maar wellicht valt die verandering wel mee.
Ik denk dat dit een hele goede keuze voor haarzelf is! Vind het wel oprecht jammer
Ik had nog hoop dat de vlogs zouden terugkomen
Ja blijkbaar heeft dat vertraging (volgens mij was er iets beschadigd). Ik denk dat ze het daarom nu al aankondigt ipv te wachten tot de keukenvideo gepost is, die had eigenlijk al online moeten staan vermoed ik.
Blijft vreemd dat die keukenzaak straks dus een video online krijgt op een dood kanaal bij iemand die verder ook geen openbare profielen meer heeft. Maar ja, dat zal nu eenmaal de afspraak zijn geweest.
Maar echt goed dat ze deze keuze maakt voor zichzelf! Ik denk dat maar weinig mensen die stap zouden durven zetten.
Zit aflevering 1 van Like Monica Seizoen 2 te kijken. Dâr broer die op een swapfiets in zân badjas +haarnetje fietst is wel een mood 
Ja, daar gaat het 2 posts boven je nog overâŠ
Ok, sorry haha. Had gescrolld maar even gemist, excuses
Transfernieuws⊠mensen gebruiken dit woord ook op LinkedIn. Stop ermee plz
Die keuken was toch ook in samenwerking met Interior Junkie? Ik denk dat het dan voor de spon minder erg is. Niet dat die partij een samenwerking heeft met Jennie en dat zij er ineens mee stopt voordat het product geleverd is. Ik denk dat ze dat niet eens had kunnen doen contracttechnisch.
Maar anyway, ik hoop dat Jennie gewoon haar IG blijft behouden en gewoon dingen blijft delen wat haar bezig houdt. Dat vind ik sowieso leuker dan al die reclame!
Ik denk dat dat te maken heeft met de veiligheid in de cabine. Iets met de accu denk ik. Los van het feit dat zijn rolstoel waarschijnlijk ook niet door het gangpad kan. En waar zou hij de rolstoel moeten plaatsen? Je kan geen paden blokkeren en het is ook niet zo makkelijk om bijvoorbeeld een rij stoelen eruit te halen waar hij kan staan, hoe zou hij dan zijn rolstoel vast moeten maken dat hij niet kan verschuiven of vallen als de vlucht wat turbulent is?
Ik kan me niet voorstellen hoe mensonterend het voor hem moet zijn dat hij in een kinderzitje moet zitten en het vliegtuig ingedragen moet worden, maar hij kan volgens mij niet in een reguliere passagiersstoel zitten. Hij heeft een aangepaste stoel nodig en blijkbaar volstaat daarvoor een kinderstoel. Wat ik er trouwens niet vanaf kan zien. Het is gewoon een aangepaste stoel waarin hij veilig en stevig kan zitten.
Maar los van dat alles, het is schandalig als vliegveldpersoneel niet zorgvuldig omgaat met andermans spullen. Laat staan spullen waar sommige mensen van afhankelijk zijn. Zulke dingen mogen niet gebeuren!
Dit idd. Vgm word iedereen die rolstoel afhangelijk is met een rolstoel van het vliegveld naar het vliegtuig gebracht en in een stoel getild.
Weet verder niet wat de reden is waarom zijn rolstoel kapot kan gaan.
Huh wat?!
Een grote airliner kan niet zomaar ineens alles in de cabine aanpassen om een aangepaste vliegtuistoel voor een volwassen erin te zetten. Daar zit meer achter dan boutje los en boutje aandraaien.
Een grote airliner kan wel een strecher installeren. Dat moet wel een verzoek zijn bij het boeken e.d.
In denk dat een âstandaard aangepaste stoelâ voor mindervalide mensen niet zo eenvoudig is hoor. Iedereen is anders en heeft een andere behoefte. Ik denk dat die mensen zelf het beste weten in welke stoel ze comfortabel en veilig kunnen zitten. Deze man heeft ook allerlei kussens en straps nodig. Daar is geen beginnen aan als een vliegveld/maatschappij dat allemaal zelf moet laten maken.
Die gekleurde kussens zag ik niet direct, maar ja, dat is iets wat je makkelijk opnieuw kan laten stofferen.
Er moet toch wel een manier te vinden zijn om te zorgen dat mensen die een rolstoel gebruiken, op een waardige manier een vliegtuig kunnen nemen? Want dat is het nu niet. Op dit moment wordt die mensen heel erg het gevoel gegeven dat ze een grote last zijn, ik vind het vernederend en wat erger is, de kans is best groot dat die rolstoel beschadigd is na de vlucht. Een rolstoel vervang of herstel je niet zomaar.
Daar ben ik het mee eens. Maar ik ben dan meer voorstander van dat het toegankelijker moet zijn voor mindervalide personen om hun eigen hulpmiddelen (in bruikleen) te krijgen zonder dat het ze zakken vol geld kost. Veel hulpmiddelen moeten echt op maat gemaakt geworden en zijn niet universeel uitwisselbaar. Geef deze man een mooie stoel die hij vast kan zetten in het vliegtuig en andere vervoersmiddelen waarin hij niet in zijn rolstoel kan blijven zitten.