Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Dit is toch de omgekeerde wereld

13 likes

Ik ken zijn situatie niet precies maar ik denk dat hij na het afgeven van zijn rolstoel in die autostoel zit. Mensen die wel in een standaard duwstoel zullen passen, zullen daarin kunnen zitten. Maar dat kan in zijn situatie niet. Of wat bedoel je precies?

1 like

Maar hrt is geen extra comfort willen he zoals een bredere stoel met extra been ruimte. Maar het is veilig willen reizen + wellicht geen pijn willen hebben.

10 likes

Ik vind dat verzekeringen daarvoor moeten/kunnen betalen. Daarnaast zijn hulpmiddelen vaak in bruikleen dus na gebruik (al is het 50 jaar) wordt het weer teruggegeven.

Hoezo? Ik denk echt dat jullie te makkelijk denken over aanpassingen die elke vliegtuigmaatschappij maar moet kunnen maken. Dit soort dingen kan je niet voor iedereen op maat maken en op ieder vliegveld op voorraad hebben liggen :sweat_smile:

6 likes

Ik denk dat zij heeeeeel veel verdiend heeft met haar samenwerkingen op insta

3 likes

Dit zijn zaken die je van tevoren kunt navragen (en door vliegmaatschappijen geregeld kunnen worden). Ik vind het totaal niet inclusief om dit het probleem van de eigen passagier te maken

Maar nog even over Jennie. Mensen hadden ook donaties gedaan voor haar boshuisje, als dank voor haar content en voor de content die ze in het boshuisje ging maken. En dan bijvoorbeeld de hottub die ze gratis heeft gekregen, als bedrijf wil je daar natuurlijk zo lang mogelijk exposure van hebben. Het keuken verhaal doet mij een beetje denken aan Foodgloss die had ook een hele nieuwe spon keuken en stopte 3 maanden later.

17 likes

Ik weet niet of jennies videos online blijven staan. Maar anders is er nog genoeg exposure hoor. Want soms worden die vudeos nog een keer gekeken. Of jemand die jenny niet kens en op bosvlogs zoekt komt bij haar terrecht enzo.

Ik denk dat dit wel meevalt. Die keukenboer heeft gewoon een deal voor video x en misschien nog een story of post. Die krijgen ze ook gewoon en dat wordt natuurlijk ook gewoon bekeken. Dat die keuken als ze wel was blijven vloggen nog 2929x in de vlog was gekomen kan goed, maar zal geen onderdeel van de samenwerking zijn geweest. Je betaalt voor bepaalde content en die krijg je, dat je daarna nog gratis exposure krijgt is leuk meegenomen maar geen onderdeel van de gemaakte deal waarschijnlijk.

Helemaal met je eens, maar verkapte mensenhandel? Dat is denk ik wel een beetje overdreven en ook schadelijk als we die term opeens zo breed gaan gebruiken…

3 likes

Dionne reposte dit van Sheling: Diana Gabriels die nu plaatst dat je bij haar ook terecht kunt voor een protheseverwijdering :upside_down_face:

15 likes

Alsof iemand nog naar dat mens wil?

17 likes

Alsof iemand nog in their right mind naar Diana Gabriels zou gaan voor een ingreep (of vergis ik me daarin?)

14 likes

Haha, twinning.

2 likes

Ik zit in een paar facebook-groepen voor borstvergroting/verkleining en DG wordt daar regelmatig aangehaald als suggestie.
Af en toe post iemand dan de boos-aflevering eronder, maar zeker niet altijd. Ookal had die aflevering record aantal views, niet iedereen heeft ze gezien;

7 likes

Ik zou als ik Lars was best pissed zijn.

In veel ouderschapsplannen wordt opgenomen dat de termen “papa” en “mama” enkel zijn voorbehouden voor de ouders zelf en niet voor nieuwe partners. Dat vind ik eigenlijk wel terecht en zou ik ook in het ouderschapsplan laten opnemen als mijn man en ik uit elkaar gaan. Dat betekent niet dat de nieuwe partner geen betekenisvolle rol in het leven van het kind mag spelen. Dat kan ook zonder de nieuwe partner “papa” of “mama” te noemen.

20 likes

Zit de insta van die praktijk te bekijken. Elke paar weken plaatsen ze wel zo’n siliconen doorknip video om te laten zien dat het niet lekt. 5 dagen geleden nog zo een video waar een vrouw de siliconen van de ene naar de andere hand gooit en er in draait en knijpt. Deze quote er ook bij:
We are nothing without you! No seriously, on the center of our vision: women’s health, on the heart of our design women! Our inspo: You! :brain::purple_heart::test_tube:. Ooh Diana :sweat_smile:

2 likes

Ik ben het gedeeltelijk zeker met je eens. Ik snap dat je als voetballer niet altijd de keuze hebt. En al helemaal als ’ B-voetballer’ ( ik bedoel dit niet beledigend, maar ben niet thuis in de voetbaltermen).
Echter dat hij geen keuze heeft of dat het niet zijn eigen schuld zou zijn ben ik niet helemaal met je eens. Hij kan ook een ander carriere pad bewandelen he. Daar zou hij dan waarschijnlijk grote consessies in moeten doen qua levensstijl maar dan is hij wel in NL voor zn kids. Hij heeft ook nog een tattooshop toch? Daar had hij toch ook FT voor kunnen gaan? Hij heeft via Monica volgens mij een behoorlijk bereik opgebouwd; ook daar liggen zoveel kansen.

Ik snap dat het voor een voetballer niet altijd vrije keuze is maar ik vind dat geen ‘excuus’ om je kind dan achter te laten in NL voor zo’n lange tijd.

13 likes

Ik weet niet wat zij hebben afgesproken. Ik zeg alleen wat veel mensen afspreken. Wel vind ik dat ook als je het niet expliciet afspreekt het een ongeschreven regel is. Uit respect naar de andere ouder.

1 like