Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Alsof iemand nog in their right mind naar Diana Gabriels zou gaan voor een ingreep (of vergis ik me daarin?)

14 likes

Haha, twinning.

2 likes

Ik zit in een paar facebook-groepen voor borstvergroting/verkleining en DG wordt daar regelmatig aangehaald als suggestie.
Af en toe post iemand dan de boos-aflevering eronder, maar zeker niet altijd. Ookal had die aflevering record aantal views, niet iedereen heeft ze gezien;

7 likes

Ik zou als ik Lars was best pissed zijn.

In veel ouderschapsplannen wordt opgenomen dat de termen “papa” en “mama” enkel zijn voorbehouden voor de ouders zelf en niet voor nieuwe partners. Dat vind ik eigenlijk wel terecht en zou ik ook in het ouderschapsplan laten opnemen als mijn man en ik uit elkaar gaan. Dat betekent niet dat de nieuwe partner geen betekenisvolle rol in het leven van het kind mag spelen. Dat kan ook zonder de nieuwe partner “papa” of “mama” te noemen.

20 likes

Zit de insta van die praktijk te bekijken. Elke paar weken plaatsen ze wel zo’n siliconen doorknip video om te laten zien dat het niet lekt. 5 dagen geleden nog zo een video waar een vrouw de siliconen van de ene naar de andere hand gooit en er in draait en knijpt. Deze quote er ook bij:
We are nothing without you! No seriously, on the center of our vision: women’s health, on the heart of our design women! Our inspo: You! :brain::purple_heart::test_tube:. Ooh Diana :sweat_smile:

2 likes

Ik ben het gedeeltelijk zeker met je eens. Ik snap dat je als voetballer niet altijd de keuze hebt. En al helemaal als ’ B-voetballer’ ( ik bedoel dit niet beledigend, maar ben niet thuis in de voetbaltermen).
Echter dat hij geen keuze heeft of dat het niet zijn eigen schuld zou zijn ben ik niet helemaal met je eens. Hij kan ook een ander carriere pad bewandelen he. Daar zou hij dan waarschijnlijk grote consessies in moeten doen qua levensstijl maar dan is hij wel in NL voor zn kids. Hij heeft ook nog een tattooshop toch? Daar had hij toch ook FT voor kunnen gaan? Hij heeft via Monica volgens mij een behoorlijk bereik opgebouwd; ook daar liggen zoveel kansen.

Ik snap dat het voor een voetballer niet altijd vrije keuze is maar ik vind dat geen ‘excuus’ om je kind dan achter te laten in NL voor zo’n lange tijd.

13 likes

Ik weet niet wat zij hebben afgesproken. Ik zeg alleen wat veel mensen afspreken. Wel vind ik dat ook als je het niet expliciet afspreekt het een ongeschreven regel is. Uit respect naar de andere ouder.

1 like

Zag net de aankondiging van Bonnies nieuwe vlog op haar Instagram. Vloekt zij tegenwoordig veel meer in de vlog zelf? Denk minstens 3x fuck(ing) gehoord te hebben in die korte aankondiging :sweat_smile: mij niet gelaten, vind het wel authentieker als YouTubers dat niet wegknippen of piepen, maar wel opvallend dat ze daar vroeger zo rigoureus in was!

2 likes

Ze wilde toch een stoerder imago

15 likes

Misschien moet ze haar naam veranderen want een stoerder imago als je een bonnie bent lijkt me lastig

67 likes

Ik vind dit een hele rare opmerking eigenlijk. Alsof hij zijn kinderen expres achterlaat. Moeten alle voetballers dan maar stoppen zodra ze kinderen hebben? Normaliter gaat de vrouw namelijk met de man mee en dat weet je ook als je aan een relatie met een voetballer begint. Dat je uit elkaar gaat kan natuurlijk gebeuren, maar moet hij dan ook zijn carriere gedag zeggen omdat hij anders zijn kinderen nooit kan zien? Ik denk dat je hier te makkelijk over denkt en dit veel complexer is in het echt. Je kan je ook afvragen waarom Monica niet vaker met de kinderen naar hem toegaat, het is niet alsof ze daar het geld niet voor hebben. Zij heeft eenmaal een flexibelere baan dan hij heeft.

13 likes

Ik loop wel eens langs zijn tattoo zaak en die ziet er niet zo booming bussiness uit :sweat_smile:

Daarnaast kan hij nu in het buitenland nog even een paar miljoen cashen wat hem wat meer financiele zekerheid geeft. Ik snap dat je die keuze dan wel maakt om nog ff snel te cashen wetende dat je voetbal carriere waarschijnlijk niet lang meer duurt. Het is niet dat hij 19 is en net is begonnen met spelen en alles nog open ligt voor hem.

3 likes

Ik vind dit ergens zo bizar eigenlijk. We praten het goed omdat voetballers super veel verdienen, maar eigenlijk is het onmenselijk dat een manager voor jou bepaalt waar je toekomst ligt. Dat hoeft niet eens in een andere stad te zijn, maar kan ook in een onbekend land zijn. Kun je daar naartoe verkassen met je hele gezin omdat iemand hogerop een deal heeft gesloten met een andere club.

5 likes

Huh maar hoe gaat dit in z’n werk dan, alsof je dat kan afdwingen bij een kind van 3?

3 likes

Ja was dit destijds ook niet aangewakkerd door Monica zelf? Die in haar reality show benoemde dat ze niet snapte dat hij zijn kinderen in de steek liet (of woorden van die strekking?) en Lars daar ook op reageerde even later
Missch hier uitvoerig besproken hoor maar toen zat ik nog niet op ff haha

3 likes

Vind dat echt sneu hoor. Het speelt zo in op het “man-die-zijn-kinderen-verlaat” stereotype, terwijl hij daar niet direct iets aan kan doen. Hij kan moeilijk elk weekend naar Nederland reizen want hij speelt waarschijnlijk elk weekend
 Lekker makkelijk om te zeggen dat hij dan maar een andere carriere moet kiezen.

4 likes

Je bent natuurlijk nooit verplicht om te gaan maar als je als voetballer hoger op wilt dan is het wel handig om een stap naar het buitenland te doen.

1 like

Denk je dat Lars daar een paar miljoen kan cashen? :sweat_smile: Ik denk niet dat hij miljonair is, zo goed is hij toch niet?

Maar ik weet er verder ook weinig vanaf dusja wie weet

5 likes

Ja was idd deze uitspraak. Kan het niet opzoeken op VL (heb ik niet meer)
maar hier wordt het toegelicht:

3 likes

Nee, maar als je niet gaat dan moet je maar hopen dat een andere club binnen jouw land je wel wil. Als dat niet zo is heb je geen werk meer?

1 like